Vorig jaar rond de zomer een contract afgesloten, glasvezel 100mbit/s.
Gezien het thuiswerken van tegenwoordig begin van het jaar gezien dat ik ook een 1gb aansluiting kon krijgen.
Deze was niet via de site aan te vragen. Hierop contact gehad met de klantenservice. Dit was wel mogelijk en moest eerst mijn contract opgezegd worden en dan opnieuw aangesloten worden.
Verbinding haalt tot op heden nog geen 1gb, hier komt binnenkort eindelijk een monteur voor langs.
Nu zie ik vanmorgen een rekening van T-mobile over het afkopen van mijn contract!! Hoezo afkopen contract??? Ik maak nog steeds gebruik van dezelfde dienst alleen andere snelheid!! Dat jullie technisch iets moeten aanpassen is niet mijn zorg. Dit is mij niet verteld toen ik dit begin van het jaar omgezet heb. Als ik had geweten kosten te maken had ik wel gewacht tot juni 2021.
Deze rekening zie ik nog terug op de site van T-mobile onder mijn klantenpagina. Er is echter nog een bedrag afgeschreven waar ik totaal geen inzicht in heb. Wanneer ik inlog onder my t-mobile thuis heb ik momenteel helemaal geen contract meer.
Was al niet heel tevreden over de dienstverlening. Dit maakt het er zeker niet beter op. Klantenservice is ook slecht bereikbaar.
Hopelijk doen jullie hier nog wat aan. Zeer ontevreden klant.