Dat het gemeld is, wil niet zeggen dat het ook goed aangekomen is. Maar goed, de communicatie had zeker beter gekund. Het kan inderdaad zijn dat je alsnog last hebt van die stroomonderbreking. In dat geval is er weinig aan te doen en afwachten tot de werkzaamheden afgerond zijn. In het algemene storingstopic en pagina van Enexis vindt je daarvan de laatste updates.
Dat begrijp ik , maar als het aangekondigd is aan T-mobile is het toch een kwestie van communicatie ? Zelfs als ik nu inlog op mijn t-mobile staat
Geen storing bekend
Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.
We wachten het af hoe lang het gaat duren, als het meer dan 12u gaat duren verwacht ik wel dat T-Mobile actief de klanten gaat benaderen voor de wettelijke compensatieregeling.
Goedemiddag @MB internet, top dat je het meldt en tegelijkertijd excuses voor de stroomonderbreking. Wij zijn hierin sterk afhankelijk van wat Enexis aan ons meldt, de lijst met postcodes staat op hun website en daar kunnen wij geen aanpassingen in doen. Alle gevallen zijn inmiddels al bekend en het zal zo snel mogelijk hersteld worden!
Voor updates omtrent de situatie kun je dit topic in de gaten houden:
Dit topic zal ik nu sluiten.