Skip to main content

Ik ben er van de week achtergekomen dat er in Lansingerland nu ook het eigen ODF netwerk mogelijk is, dit was toen ik een paar maanden geleden overstapte nog niet mogelijk.

Maar nu ben ik nog geen vol jaar klant van T-mobile thuis maar zou wel graag gebruik willen maken van de volle snelheid van hef ODF netwerk, is dit al mogelijk?

Of moet ik wachten tot het jaarcontract is afgelopen?

En al zou ik willen/kunnen overstappen van WBA naar ODF zitten er dan ook nog extra kosten aan verbonden, of valt dat voor rekening van T-Mobile?


gr

Corstiaan

Hallo @Corstiaan77 

Als je nu glasvezel via het KPN netwerk hebt en je wilt overgaan naar het eigen T-Mobile netwerk waar je 1000 Mbit kan krijgen dan dient er een nieuwe aanvraag voor internet premium gedaan te worden.

Hierdoor zit je mogelijk een tijdje zonder internet omdat je het huidige contract dan eerst moet opzeggen.

Of je al eerder wilt switchen of na afloop van je huidige contract is aan jou.


Maar als ik een nieuw abonnement afsluit betaal ik ook weer opnieuw aansluitkosten neem ik aan.


Ja dat klopt, en je betaalt ook weer installatiekosten bij het plaatsen van de bestelling.

Of je achteraf iets vergoed krijgt omdat je al klant bent met een thuis abonnement is nog de vraag..


Dan denk ik dat het nog wel even zo laat, wellicht komt t-mobile wel met een speciaal aanbod om deze stap te zetten zonder evt kosten en zonder. downtime.


Reageer