Skip to main content
  • 8,781 Topics
  • 71,070 Reacties
8781 Topics
WAP6807 verbinding is niet stabiel, valt meerdere keren per dag weg
Deze Access Point probeert automatisch bepaalde scripts uit te voeren. Daarna is de verbinding weg en probeert een nieuwe IP te krijgen. Dit gebeurt min. 1 keer per uur. Zie de log onder. Hij is wireless aangesloten als range extender. Hoe kan ik hem stabieler krijgen? Graag hulp. Groeten, Kenan Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: LibCurl Error: Failed to connect to 10.12.0.10 port 7547: No route to host Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: sending http message failed Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: sending Inform failed Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: external: execute apply service Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: external script exit Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: end session failed Fri Apr 24 12:53:28 2020 daemon.notice easycwmpd: retry session in 3840 sec, RetryCount = 32 Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: add event '2 PERIODIC' Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: start session Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: configured acs url http://10.12.0.10:7547 Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: external script init Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: send Inform Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: LibCurl Error: Failed to connect to 10.12.0.10 port 7547: No route to host Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: sending http message failed Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: sending Inform failed Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: external: execute apply service Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: external script exit Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: end session failed Fri Apr 24 13:01:11 2020 daemon.notice easycwmpd: retry session in 3840 sec, RetryCount = 33 Fri Apr 24 13:09:27 2020 daemon.notice netifd: Interface 'lan' has lost the connection Fri Apr 24 13:09:27 2020 daemon.warn dnsmasq[7508]: no servers found in /tmp/resolv.conf.auto, will retry Fri Apr 24 13:09:27 2020 daemon.notice easycwmpd: interface br-lan has ip 192.168.1.115 Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: ip address of the interface br-lan is changed Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: add event '4 VALUE CHANGE' Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: interface br-lan has ip 192.168.1.108 Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice netifd: Interface 'lan' is now up Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.info dnsmasq[7508]: reading /tmp/resolv.conf.auto Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.info dnsmasq[7508]: using local addresses only for domain lan Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.info dnsmasq[7508]: using nameserver 192.168.1.1#53 Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.info dnsmasq[7508]: using nameserver 192.168.1.1#53 Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: start session Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: configured acs url http://10.12.0.10:7547 Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: external script init Fri Apr 24 13:09:31 2020 daemon.notice easycwmpd: send Inform
Internet problemen T-Mobile thuis
Sinds enkele dagen heb ik problemen met de internet verbinding, deze valt een aantal keer per uur weg gedurende x aantal minuten. Dit is bekabeld het geval, over alle UTP poorten. WiFi staat via modem uit omdat ik Unifi Pro AP's heb. Vandaag meerdere malen de klantenservice gesproken, de voorlopig conclusie is dat het erop lijkt dat de verbinding instabiel is en dat de partij Guidion langs moet komen voor een afspraak. een simpele trace logging kan T-Mobile niet doen om het e.e.a. uit te sluiten. Bij het aanmelden van T-Mobile Thuis heb ik weken lang problemen gehad met TV, de partij Guidion kwam toen niet opdagen, was onbereikbaar en had het te druk om langs te komen. Geen goede ervaringen dus. De medewerkster beaamde dat de service van Guidion niet goed is en dat er tientallen klachten per dag over binnenkomen, van hoger hand wordt hier niets mee gedaan. Vervolgens afspraak proberen te maken via de URL welke ik van T-Mobile kreeg, dit is het resultaat: De monteur heeft de komende 1,5 week geen tijd (!!!!!!!!!). dit is alles behalve een redelijke termijn. Internet is noodzakelijk in deze tijd ivm thuiswerken i.v.m. werken in een ziekenhuis als systeembeheerder. Daarna weer T-Mobile klantenservice gebeld, lang gesprek gehad, conclusie: niets aan te doen. Ik heb een contract t/m mei 2021, ontbinden kost mij geld gaf de medewerkster aan. Wel kan ik kosteloos overstappen naar een andere provider, dan hoef ik de resterende maanden niet te betalen en hoef ik geen afkoop(boete) te betalen. Gevraagd of het gesprek wordt opgenomen om de afspraak achteraf terug te luisteren als het niet goed gaat met overstappen (dat vermoeden heb ik namelijk), ja wordt opgenomen zei de medewerkster. Via dit forum hoop ik sneller te worden geholpen en dat T-Mobile klanten niet 1,5 week laat wachten op een monteur (welke vervolgens weer niet op kom dagen met nog meer vertraging als gevolg). Hiervoor 8-9 jr klant bij KPN geweest, daar waren de storingen altijd binnen 1-2 dagen opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan rest mij niets anders dan over te stappen. graag een reactie vanuit T-Mobile met oplossing binnen een redelijke termijn. Groet, Jeffrey

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen