Sinds 15 september ben ik verhuisd en is mijn abonnement van T-Mobile Thuis ingegaan. Op deze dag kwam de monteur van Guideon netjes op tijd alles aansluiten.
De eerste avond werkte alles perfect. Echter op donderdag 16 september rond 18:15 vloog het internet eruit. Alle tips geprobeerd. Niks werkte waarna ik met T-Mobile heb gebeld. Het LOS lampje knipperde. Er werd meteen een verzoek ingediend bij Guideon om een monteur langs te laten komen. Deze afspraak gemaakt en op maandag 20 september kwam de monteur langs.
Monteur zag dat alles goed aangesloten was en heeft wat dingen veranderd om te kijken of er niet iets kapot was. Dit was volgens hem niet het geval. Waardoor er weer een bericht naar T-Mobile werd gestuurd, dat dit een zaak voor de netwerkbeheerder is.
Echter ligt dit nog niet bij de netwerkbeheerder, omdat T-Mobile aangeeft dat de technische dienst er naar moet en kijken en dit heeft een doorlooptijd van 5 werkdagen.
Deze 5 werkdagen snap ik oprecht niet. Als ik andere verhalen lees op dit forum, dan kan de technische dienst dit probleem met het LOS lampje niet zelf oplossen, maar moet de netwerkbeheerder naar de wijkcentrale. En om dit signaal daar te krijgen moet er 5 werkdagen gewacht worden.
Na deze 5 werkdagen is er een kans dat ik weer moet wachten op de netwerkbeheerder, voordat de afspraak ingepland kan worden.
Normaal ben ik niet van het klagen, maar aangezien thuiswerken tegenwoordig de norm is en ik dacht alles goed geregeld te hebben, is het vervelend dat een nieuwe aansluiting er zo snel uit ligt en het hierna lang duurt voordat de technische dienst hiernaar kan kijken.
Hopelijk kan iemand uitleggen wat de technische dienst precies gaat doen. Aangezien het volgens mijn niet anders is dan er even naar kijken en bepalen dat de netwerkbeheerder langs moet komen.
Groetjes,
Huijs