AF55 is een BLOCKED modem
Abonnement: 4g voor thuis extra snel Het AF55 buitenmodem laat geen traffic door op open poorten via, portforwarding, DMZ of whatever. Wij hebben de binnenrouter via de LAN poort aangesloten zodat we een ip adres van het outdoor modem krijgen. We hebben 192.168.0.16 gekregen, en de poort opengezet en van buitenaf laten scannen.FAIL…. port 80 closed. DMZ aangezet naar 192.168.0.16Port scanner gebruikt en FAILED. We zijn dagen bezig geweest om de port forwarding open te zetten maar het AF55 modem is gewoon aangepast om geen poorten te openen op wat voor manier dan ook…… Als ik de simkaart via een mobiel probeer en de APN op internet zet werkt het wel.BAM - alle poorten zijn openbaar en beschikbaar via PC, telefoon, 4g, 5g ect. We hebben het hele forum hier doorgespit maar geen enkele aangeboden oplossing werkt!De AF55 is gewoon een pieptoestel! Ik heb nog zo gevraagd via de chat aan de medewerkers van T-Mobile of het mogelijk was poorten open te zetten omdat ik de HTTP poorten nodig heb voor transacties! Elke dag zonder kost mij handen vol geld…..Dit was allemaal geen probleem volgens jullie, maar het werkt dus gewoon NIET! Gaarne een normale oplossing. Ik zet mijn hele leven al servers op, stel modems in, en ect. Dus kom niet aan met meneer u moet het zo en zo proberen. Het is gewoon allemaal niet mogelijk, en op die manier rekken jullie natuurlijk tijd zodat de proefperiode afloopt en je 2 jaar ergens aan vast zit waar je dus niks aan hebt. Jullie/ons probleem is dat het AF55 modem gewoon [aangepast door moderator wegens ongepast taalgebruik] is wat jullie hebben dichtgetimmerd. Geef mij een aangepaste firmware,een ander modem voor 4g of anders mogen jullie de zooi weer terugnemen en wil ik alle betaalde gelden weer terug hebben want feitelijk hebben jullie me keihard aangelogen en iets aangesmeerd waarbij het niet mogelijk is om poorten open te zetten op welke manier dan ook. Gewenste oplossing:Ander modem t.v.v AF55Andere firmware voor de AF55Per direct alles terugnemen en gelden terugboeken. LTE Stick werkt wel! dus het ligt gewoon aan die rotte AF55 buitenrouter.En niet een of andere NAT van buitenaf, want met APN internet werkt alles via een mobiel.FMS is private opeens, terwijl hier overal beschreven wordt dat je een publiek ip krijgt.Dat is allemaal maar speculeren. Jullie weten volgens mij zelf niet eens waar jullie over praten. Op de APN internet, is alles open qua poorten. Dan kun je zelfs een SMTP server draaien zonder enig probleem. Kijk nou eens fatsoenlijk naar een oplossing voor jullie klanten! De snelheid is perfect!Verbinding kwaliteit is perfect!Ik wil dit echt wel voor 2 jaren of meer van jullie pakken, maar dan moeten jullie wel met een fatsoenlijke oplossing komen zonder leugens. Sorry voor het schelden maar ik heb geprobeerd het nog een beetje fatsoenlijk te houden ook al hebben jullie me in 3 dagen tijd €400,00 gekost aan misgelopen transacties!