Hi @ThalitaVes, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er al wel een account is aangemaakt op jouw e-mailadres, alleen is hier nog geen abonnement aan gekoppeld. Bij het koppelen kan je kiezen om een bestaand abonnement toe te voegen en vervolgens kan je klikken op de optie “4G voor Thuis”. Hier kan je het 097 nummer van het abonnement invullen, wat gelijk herkend zou moeten worden en de stappen volgen die worden aangegeven. Mocht je jouw 097 nummer niet meer weten, dan kan je deze altijd terugvinden op jouw factuur. Mocht je tijdens het koppelen toch een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Zo kan ik het verder uitzoeken voor je!
Hi @ThalitaVes, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er al wel een account is aangemaakt op jouw e-mailadres, alleen is hier nog geen abonnement aan gekoppeld. Bij het koppelen kan je kiezen om een bestaand abonnement toe te voegen en vervolgens kan je klikken op de optie “4G voor Thuis”. Hier kan je het 097 nummer van het abonnement invullen, wat gelijk herkend zou moeten worden en de stappen volgen die worden aangegeven. Mocht je jouw 097 nummer niet meer weten, dan kan je deze altijd terugvinden op jouw factuur. Mocht je tijdens het koppelen toch een foutmelding krijgen, wil je me dan laten weten welke melding je precies krijgt? Zo kan ik het verder uitzoeken voor je!
Dank je wel Nora! Het is gelukt!
Wat super om te zien dat het gelukt is, @ThalitaVes! Ik wil je een hele fijne dag wensen!