Er is gemeld dat met Firefox dat inloggen wel werkt.
@GrannySmith net geprobeerd, nog steeds een instant logout.
Via Android wel gelukt om in te loggen. Maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat het 4G en 5G lampje uit blijft.
Via Android wel gelukt om in te loggen. Maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat het 4G en 5G lampje uit blijft.
Hallo @Ollieew,
Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder, zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van je 4G voor Thuis router! Allereerst, wil ik een aantal stappen met je controleren. Had je toevallig al een keer de stekker eruit gehaald en deze weer opnieuw teruggeplaatst? Het zou kunnen dat er werkzaamheden/storingen bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart. Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! Heb je nog voldoende data om gebruik te kunnen maken van je router? Je kunt je data heel gemakkelijk checken in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.
Is dit bij jou ook bekent?
@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.
Is dit bij jou ook bekent?
Yes, dat probleem is onderdaad bij ons bekend en ik zit dit graag voor je door naar één van onze technische specialisten, zodat ze je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost! Kun je mij een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aan mij doorgeven op welk nummer je bereikbaar bent? Dan zet ik het gelijk voor je door!
Groetjes,
Pharwin
@Pharwin van Odido Ik begreep van de klantenservice dat er een technisch probleem is met het overhalen van nieuwe 4G voor thuis abonnementen met SIM-kaartnummers naar een ander systeem. Waardoor mijn SIM-kaart op inactief blijft staan (en waarschijnlijk ook andere nieuwe klanten). Dit zou woensdag verholpen moeten zijn,.
Is dit bij jou ook bekent?
Yes, dat probleem is onderdaad bij ons bekend en ik zit dit graag voor je door naar één van onze technische specialisten, zodat ze je op de hoogte kunnen stellen wanneer het is opgelost! Kun je mij een privébericht sturen met je 097-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aan mij doorgeven op welk nummer je bereikbaar bent? Dan zet ik het gelijk voor je door!
Groetjes,
Pharwin
Inmiddels werkt de 4G router wel.