Skip to main content
  • 6,673 Topics
  • 52,199 Reacties

Wiki (5)

6673 Topics
Geen geluid uit tv
Sinds 11-04 ben ik abonnee geworden van T-mobile thuis. Na een succesvolle zelf-installatie (dacht ik) zette ik de tv aan en kwam ik tot inziens dat er geen geluid uit de tv kwam, terwijl de tv wel beeld gaf. Ik heb Netflix (via de tv) geprobeerd en daar kwam wel geluid uit (gaat buiten T-mobile kastje om). Ik kwam dus tot de conclusie dat er een fout zat in het t-mobile kastje. Na een belletje naar T-mobile en een aantal stappen te hebben gelopen met iemand van de klantenservice kreeg ik te horen dat hij het niet kon oplossen en dat er vanuit T-mobile gekeken kon worden naar een oplossing. Ik zou uiterlijk 16 april geholpen worden en zou een mail/belletje krijgen van T-mobile. 20-04 heb ik nog steeds geen belletje/mail gekregen van t-mobile en doet mijn geluid uit de tv het nog steeds niet. Na wederom te hebben gebeld kwam de mevrouw van de klantenservice tot de conclusie dat wanneer ik niet had gebeld dit probleem was blijven liggen en dat er '''''waarschijnlijk''' dinsdag 24-04 weer naar gekeken gaat worden voor een andere oplossing. Ik heb nagenoeg twee weken geen geluid uit mijn Tv terwijl ik hier wel voor betaal. Ben met enige twijfel naar jullie overgestapt omdat ik het bij mijn vorige provider 'prima' naar mijn zin had. IK heb tegen de klantenservice gezegd dat er voor volgende week actie moet worden ondernomen anders zijn jullie een ontevreden klant kwijt met zowel alles in 1 als 2 telefooncontracten. Toen ik dit vertelde tegen de mevrouw van de klantenservice kreeg ik niet het idee dat nu alles op alles zou worden gezet om dit 'probleem' op te lossen. Ik hoop via deze weg op iets meer actie van jullie. Met vriendelijke groet.
Sterre
[info] Onderhoud TV-dienst 9 april 2018
Wij werken voortdurend aan het verbeteren van onze TV-dienst. Daarom krijgen aankomende zondag op maandagnacht alle TV Boxen een update. In dit onderhoud bieden we verbeteringen en oplossingen voor verschillende aspecten van de TV-dienst. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats van zondag 8 april op maandag 9 april 2018. Van 1 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends krijg je bij het aanzetten van de TV de melding dat er werkzaamheden zijn en je geen gebruik kunt maken van de TV-dienst. Wat moet ik doen? Je hoeft hier niets voor te doen. Zorg alleen dat de TV Box op stroom aangesloten is. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV-dienst gewoon weer beschikbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even een minuut van de stroom te halen. Hoe kan ik die nacht TV-kijken? Onze TV Anywhere App blijft beschikbaar tijdens het onderhoud op de TV Box. Via deze app kun je live TV-kijken via jouw tablet of mobiele telefoon. Je kunt tijdens het onderhoud wel gebruikmaken van je internet en vaste telefoon, dus je kunt de TV Anywhere app op jouw wifi-verbinding gebruiken. Wat verandert er door het onderhoud? In dit onderhoud geven we onder andere gehoor aan jullie wensen. Deze nieuwe functies komen bij de update: TV A la Carte. Bestel losse zenders en geniet extra van jouw TV-abonnement! Oplossing langdoorlopende opnames . De TV Box was eerst nogal eigenwijs en ging nog een aantal uur door met opnemen, waardoor de harde schijf sneller volraakte. Dit hebben we voor je verholpen. Top 20 films in het TV-menu. Waar voorheen de nieuwste films werden getoond, toont het TV-menu nu de top 20 populairste films. Zo weet je precies waar jouw vrienden over praten als ze het over die ene bekende film hebben! Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode. TV-pincode vergeten, maar wilde je nou nét die ene zender bij A La Carte bestellen en kijken? Geen probleem, de TV Box geeft nu een pop-up met informatie waar je de nodige gegevens kunt vinden. Zo raak je nooit jouw pincode kwijt! Oplossing balkje schijfruimte. Het kon voorkomen dat de balk weergaf dat er nog ruimte was op de schijf, terwijl deze vol zat. Dit hebben we nu voor je opgelost. Als de harde schijf op jouw TV Box vol zit, zal het balkje dit ook aangeven. Zo weet je zeker dat je jouw favoriete programma's kan opnemen en terugkijken! Pop-up als harddiskrecorder vol zit. We hebben een hele handige pop-up ingevoerd. Als je een programma wilt opnemen, maar de schijf is vol, krijg je een pop-up te zien met keuzes om ruimte te maken op de schijf. Kies er bijvoorbeeld voor om direct jouw al bekeken opnames te verwijderen. Simpel en snel! Ontgrendelen nu alleen bij de gekozen vergrendelde opname, in plaats van alle vergrendelde TV-kanalen. We hebben voor jou geregeld dat je nu bij het ontgrendelen van een vergrendelde opname, niet ook de TV-kanalen met kinderslot ontgrendelt. Wel zo veilig. Ik wens je veel plezier met deze geweldige, nieuwe opties. Heb je hier vragen over? Of vragen over het TV-kijken maandagochtend? Stel ze gerust, ik help je graag verder!

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen