Skip to main content

 NA drie defecte recorders, weer terug naar een mediabox zonder recorder.

 Wat mij het meeste stoort is dat T Mobile weet dat deze recorders niet werken.

Ik krijg nu brieven thuis en e-mail dat ik nog apparatuur terug moet sturen, alles is retour ik heb de briefjes van het postkantoor. Helaas kan de klanten service hier niets aan doen. Je kan ook geen e-mail sturen met het bewijs. Het risico is dat ik nu een boete moet betalen.
Het ergste is dat ik nu een factuur heb gekregen voor gebruik van defecte media boxen.

Nog nooit zulke amateurs mee gemaakt.

Hoi @PietvanDijk,

 

Je hebt volkomen gelijk dat dit niet de bedoeling is. Sorry voor het ongemak en dat je nog niet verder geholpen bent! Ik ga je nu helpen: je kan ons een directe e-mail sturen met jouw verzendbewijs. Dit mag naar klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw klantnummer. Laatstgenoemde vind je op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/mijn-gegevens. Vervolgens zullen mijn collega’s dit bedrag kwijtschelden middels een creditering.


Reageer