Oef dat klinkt niet best. Ik help je graag aan een oplossing! Kun je aangeven welke stappen je zelf al hebt doorgelopen? In dit topic vind je veel informatie wat je kunt doen om dit probleem op te lossen. En hier vind je de beste tips om je Wifi zo optimaal mogelijk te krijgen. Laat je ons weten of het heeft geholpen?
We hebben het volgende gedaan:
-Herstart modem
-reset modem
-herstart tv kast
-reset tv kast
-powerflip
-wifi kanaal op modem aangepast
-hdmi kabel vervangen
-utp kabel vervangen
Graag je reactie
Vervolgens gaat er een UTP kabel cat5E naar het contact in de woonkamer en vervolgens vanaf dit contactpunt met de meegeleverde UTP cat5E kabel naar de tv-box. Het is niet alleen de tv ook het internet hapert
Bedankt voor je reactie. Ik help je graag verder! Ik heb voor jou onze technische dienst aangestuurd om dit probleem te onderzoeken én op te lossen. Zodra er een update is, ontvang je per e-mail een bericht hierover. Ik duim voor je dat het snel is verholpen!
Het was even opgelost maar sinds gisteren, na upgrade naar sneller internet, begint de tv en internet weer te haperen.
Kunnen jullie het vorige kunstje nog eens doen?
Graag je reactie.
Groet Bart
Het internet hapert nog steeds en ook de tv werkt niet naar behoren. Ik wil stoppen met betalen totdat het naar behoren werkt
Hi
Bridgetap verwijderd. Het helpt niets.
Hey
Bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb deze aanvullende informatie doorgespeeld naar onze techneuten. Zij gaan hiermee aan de slag. Zodra we weer een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.