My TV box cannot watch program. Although the information of channel are all correctly retrieved and display on the screen, click “Kijk” and shows “Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen probeer het alstublieft later nog een keer”
The internet cable is good (I test with my laptop). I switch port between port 3 and 4.
This error-message has to do with the stream. No worries though, there’s always a solution! Which TV Box do you have? Can you try resetting the Box by unplugging the power cord for 20 seconds?
This error-message has to do with the stream. No worries though, there’s always a solution! Which TV Box do you have? Can you try resetting the Box by unplugging the power cord for 20 seconds?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.