Skip to main content
Beantwoord

TV Box cannot watch program

  • 20 november 2019
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

(English)

My TV box cannot watch program. Although the information of channel are all correctly retrieved and display on the screen, click “Kijk” and shows “Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen probeer het alstublieft later nog een keer”

 

The internet cable is good (I test with my laptop). I switch port between port 3 and 4. 

Please advise it. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hi @Wen-Kuei,

 

This error-message has to do with the stream. No worries though, there’s always a solution! :smile: Which TV Box do you have? Can you try resetting the Box by unplugging the power cord for 20 seconds? 

 

We have made a video with which you can solve all TV problems. Take a look at: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding. If this video doesn’t solve the issue, I’d be more than happy to assist you further!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2019

Hi @Wen-Kuei,

 

This error-message has to do with the stream. No worries though, there’s always a solution! :smile: Which TV Box do you have? Can you try resetting the Box by unplugging the power cord for 20 seconds? 

 

We have made a video with which you can solve all TV problems. Take a look at: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding. If this video doesn’t solve the issue, I’d be more than happy to assist you further!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen