Skip to main content
  • 6,689 Topics
  • 52,387 Reacties
6689 Topics
Meer als een maand geen werkend tv
Meer als een maand geen fatsoendelijk werkend tv vanaf ik lid ben (24-6-2019). De klacht is: als er van zender geschakeld wordt dan is er 5 seconden beeld en erna komt een foutmelding met probeer het later nog eens. Zodra er weer van zender wordt overgeschakeld dan is er weer 5 sec beeld en komt alweer foutmelding. Als tvbox opnieuw gestart wordt gebeurd het zelfde en als modem opnieuw gestart wordt dan werkt de tvbox weer een tijdje. Eerst duurden het twee weken voordat er een monteur kon langs komen nadat ik paar keer contact had gehad met klantenservice (25, 26, 27 juni en 1 en 2 juli) en nog een keer dat bedrijf waarvan de monteurs zijn of het niet eerder kon. Monteur is gekomen op 10 juli en die had alleen een oud modem bij zich en een niet werkend tv box zonder opname functie waarop ingelogd moest worden maar er maar een tvbox per adres ingelogd kon worden. Tevens werd verteld dat het binnen 5 werkdagen wordt opgelost maar dat de monteur de oplossing nu niet wist en de klacht naar backoffice zou sturen. Na 12 werkdagen nog maar eens klantenservice gebeld en werd gezegd dat probleem boven op de stapel lag en dat het 12 werkdagen kon duren voordat probleem opgepakt wordt. 30 Juli nog eens gebeld en is er verteld geworden dat ze het probleem gevonden hebben en dat er een nieuwe tv box is opgestuurd op 29 juli. Op 2 augustus nog eens gebeld en werd verteld dat er een verzendopdracht is voor nieuwe tv box maar dat de box nog niet verzonden is omdat die niet in voorraad is bij leverancier en dat hij niet kon zeggen hoe lang het gaat duren. Mijn vraag is of er iemand bij T-Mobile werkt die dat wel weet?
Amino 610x Unable to get upgrade firmware
Vandaag T-Mobile Thuis glasvezel 200/200 gekregen en Ziggo (helaas?) de deur uit gedaan. Ik heb 2 kastjes besteld, 1 voor de woonkamer en 1 voor de slaapkamer. Het kastje in de woonkamer deed niets na initiële installatie maar na een uur of wat kwam ie tot leven, op een standaard 5 Poorts switch, de andere boven bekabeld op een accesspoint deed het niet, “Unable to get firmware upgrade”. Accesspoint heeft uiteraard een bekabelde verbinding met het modem. Toen het werkende kastje van beneden naar boven op de slaapkamer geplaatst op dezelfde kabels, en opgestart, na een paar extra upgrades deed ie het ook goed boven op de slaapkamer. Het boxje met de foutmelding van boven nu aan de tv en internet verbinding beneden gehangen aan de kabels waar het andere kastje goed opgestart was. Maar ook hier dezelfde foutmelding. Volledig bekabeld aangesloten, zit alleen een utp muuraansluiting en een standaard netgear gs105 unmanaged domme switch er tussen. Rechstreeks op de muur aansluiting zelfde melding, en daarna met de lange t-mobile kabel helemaal naar de Zyxel router. Met en zonder restart router. Volgens mij is het gewoon een bricked amino kastje. ik laat hem een nachtje aan staan, maar volgens mij is dat zinloos. Alhoewel het lampje af en toe groen knippert en dus wel data verstuurd. Bij het opstarten zegt ie ook dat hij connected is met ACS. Dan heel lang synchronizing en dan de error. P.s. Na 10x een nickname proberen in te vullen en die geweigerd werd typte ik deze nickname in en werd per ongeluk wel geaccepteerd.

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen