Skip to main content

Beste T-mobile,

Sinds een aantal maanden klant geworden van jullie.

Ik was in de veronderstelling dat ik in de cloud kon opnemen, dit was echter niet zo.

Een paar keer contact gezocht met de klantenservice, ( wat ook steeds moeilijker lijkt te worden om iemand aan de lijn te krijgen) deze vertelde mij dat dat in september moest werken.

tot op heden kan ik nog steeds niet opnemen, wanneer gaat dit gebeuren?

Ik lees hier veel klachten over misschien verstandig om dit beter te communiceren naar bestaande klanten.

Ik krijg er onderhand spijt van dat ik van KPN naar T-mobile ben gegaan.

Goedemorgen @timko, welkom op de Community!

Om Cloud Opnemen te kunnen gebruiken, dien je het product via jouw persoonlijke account toe te voegen aan je abonnement: My T-Mobile Thuis. Gelukkig heb je dit op 1 december gedaan, werkt het opnemen in de cloud goed? 


Na het bericht benaderd door de klantenservice, deze heeft alles in gang gezet.

nu werkt alles


Fijn om te horen dat alles werkt @timko!


Reageer