Skip to main content
Beantwoord

T-mobile & tv.. Cloud opnemen!?

  • 1 december 2020
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Ben nu enkele maanden lid van t-mobile thuis. Internet werkt top mag ik niet over klagen.
Maar helaas zoals bij vele providers blijft TV een lastig ding.

Kastjes die niet uit willen en je gewoon maar de stekker er uit moet halen..
Zet de amino aan en eerste minuten wisselt het beeld van geeld beeld naar beeld. Ook geluid wisselt op die manier :-)(wel via stereo aangesloten)

Last but not least waar is het cloud opnemen.. Bij aanvraag al gevraagd ja dat wordt geregeld maar helaas.
Nog altijd kan ik de optie cloud opnemen niet aanzetten.
Wanneer gaat dit gefixt worden!

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Machiel92, wellkom op de Community!

Ik heb je een privébericht gestuurd om uit te zoeken of je voldoet aan de voorwaarden voor een aankomende migratieronde. Dit hangt namelijk af van welke combinatie modem + TV Box je thuis hebt staan. 

Wat betreft het euvel met de TV Boxen: ik heb meteen een aanpassing gedaan op afstand, zou je over een uur kunnen checken of dit geholpen heeft, alsjeblieft? Thanks alvast voor je medewerking! 

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • Antwoord
  • 4 december 2020

Goedemorgen @Machiel92, wellkom op de Community!

Ik heb je een privébericht gestuurd om uit te zoeken of je voldoet aan de voorwaarden voor een aankomende migratieronde. Dit hangt namelijk af van welke combinatie modem + TV Box je thuis hebt staan. 

Wat betreft het euvel met de TV Boxen: ik heb meteen een aanpassing gedaan op afstand, zou je over een uur kunnen checken of dit geholpen heeft, alsjeblieft? Thanks alvast voor je medewerking! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen