Skip to main content

Interactieve tv box werkt niet meer na het opstarten en de amigo logo blijft het beeld volledig zwart loop hier al bijna een week mee en klantenservice al gebeld hier over maar die schijnen het probleem niet te erkennen dat de tv box kapot is en probleem word daardoor niet verholpen 

 

Help me aub

Goedemiddag @ramon_pascal, welkom op de Community!

Ik kopieer mijn reactie uit het andere topic waarin je gereageerd hebt:

Op 26 november heb je per ongeluk jouw TV-abonnement opgezegd, ik vermoed dat hier de oorzaak ligt. Komt dat overeen met de periode waarin je voor het eerst geen beeld meer kon ontvangen? Omdat het TV-abonnement nu niet actief is op jouw aansluiting, kan ik in de lijnmeting ook geen data uitlezen met betrekking tot de TV Box. Het kan ook komen doordat je de TV Box niet aangesloten hebt, kan dat kloppen? 

Gelukkig heeft mijn collega het doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het voor je in behandeling nemen en zo goed mogelijk oplossen. Houd alsjeblieft wel rekening met een maximale verwerkingstijd van twaalf dagen.Ik heb uit voorzorg een reprovisie uitgevoerd. Daarmee wordt de verbinding opnieuw naar het modem gestuurd. Zou je kunnen controleren of dit iets bijgedragen heeft?

Mag ik je nog verzoeken om niet in meerdere topics dezelfde vraag te stellen, alsjeblieft? Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen. Thanks! 


Nee dit mocht ook niet baten en ja tv kastje is aangesloten maar na het amino logo word het beeld helemaal zwart dus vermoed dat kastje kapot is en zodoende ook niet zichtbaar komt bij jullie


modem een factory reset geven en daarna de settopbox. de Zyxel T50 herkent niet altijd de settopbox als settopbox en werkt daar door niet


Ook al meermaals geprobeerd hielp ook niks helaas


Reageer