Skip to main content
  • 6,688 Topics
  • 52,365 Reacties
6688 Topics
[Nieuws] Vervangen TV Boxen Amino A540 en A140
Update 17-12-2019 - De periode voor het omwisselen van de oude TV Boxen is verlengd tot en met 29 januari. We vinden het belangrijk dat je altijd zorgeloos TV kunt kijken met ons. Daarom is het tijd voor een upgrade van je Interactieve TV Box! Maak jij nog gebruik van een Amino A140 of A540 TV Box? Dan vervangen we jouw TV Box helemaal gratis met een nieuw exemplaar. Dan heb je alvast de juiste apparatuur in huis en kunnen wij sneller aan de slag met het verbeteren van jouw TV ervaring! De nieuwe TV Box komt tussen 18 november en 12 december als pakketje naar je toe. Een goed moment dus om je opgenomen programma’s terug te kijken, die kunnen namelijk overgezet worden naar de nieuwe TV Box. De oude TV Box willen we graag terug. Stop hem in een doos en verstuur hem gratis naar: BNS Data Logistics Onder vermelding van T-Mobile Thuis Antwoordnummer 13545 4130 ZX Vianen Postzegels zijn niet nodig, het is een gratis antwoordnummer. Als je er een briefje bij doet met jouw postcode, huisnummer en klantnummer, dan weten we dat het van jou is. De nieuwe TV Box kan je op dezelfde plek aansluiten als de oude TV Box. Gebruik je een HDMI-kabel, dan kan je die blijven gebruiken. Gebruik je een SCART-kabel? Laat dan even een bericht achter in dit topic, dan sturen wij graag een SCART-kabel voor de nieuwe TV Box naar je toe. Kom je er niet helemaal uit? Bekijk hier de stap-voor-stap instructie voor het aansluiten van de Interactieve TV Box of ga naar https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/interactieve-tv-installeren/ . Gelukt? Dan kan je lekker op de bank gaan genieten van je nieuwe TV Box!
Schokkend vertraagt TV-beeld
Ben een aantal jaren bij T-Mobile. In het begin had ik prachtig beeld zonder storingen. De afgelopen maanden heb ik schokkend vertraagt beeld. Eerst heb ik het T-Mobile (TM) Community/Forum naar vragen en antwoorden gekeken. B.v. verbindingen, TV-Box harde schijf leeg maken enz.. Niets heeft hierin een oplossing voor mijn beeldprobleem geholpen. Wel valt mij op dat veel mensen problemen hebben met TM. Met de Techn-dienst van TM naar een oplossing gezocht. Het bleek dat mijn “beeldsnelheid” veel te laag stond; deze is door hun naar 97 gezet. Na deze verhoging bleef het zelfde beeldprobleem! Na veel pogingen kregen ook hun hiervoor geen verdere oplossing voor mijn beeldprobleem. Hierop hebben ze een techn.-specialist thuis naar de beeldresultaten laten kijken. Zijn oordeel: hier in huis is alles goed aangesloten; ik zie bij uw opnamen dat het slecht vertraagde beeld en soms zelfs blokkering beeld overkomt; ik denk dat het probleem van buiten af komt (TM???). Voor alle zekerheid heeft hij het modem vervangen. Mocht ik nog steeds beeldproblemen blijven houden. Dan kon ik de hem alsnog bellen. Hem kort daarna gebeld en doorgegeven dat ik nog steeds een vertraagt/schokken beeld heb. Zijn antwoord was; ik kan u niet verder helpen, neemt u maar dit met TM op, mogelijk zou het aan de TV-Box kunnen liggen. TM heeft mij een nieuwe TV-Box toegezonden. Deze aangesloten en jawel wederom schokkend/vertraagt beeld (per minuut wel 3 tot 4x). Wederom met TM tech-dienst gebeld. Hierop kreeg ik het antwoord: een paar keer schokkerig/vertraagt beeld dat kan; hierin kunnen wij weinig doen. In de toekomst gaan wij de beelden via de Cloud aansturen, dan zal dat voor veel gebruikers de beeldkwaliteit veel verbeteren. Wat is dat voor service; daar zit ik als klant niet op te wachten! Ik betaal voor een goed produkt,NU! P.s. Wat wel goed beeld geeft is een film via de PC downloaden ; en dan via een USB aansluiting op de TV-Box deze af te spelen. Ook via de TV-Box naar b.v. YouTube te kijken; dan heb ik prima beeld zonder schokken of vertragen. Mijn ervaring; TM levert de laatste tijd het zenderpakket veel te zwak door. TV kijken doe ik alleen nog naar het nieuws, verder kijk ik al niet meer naar die zwakke zenders. Dit is mijn laatste poging een goed beeld te krijgen!
Problemen Vught - Hoe gaat u deze periode (nu al 1,5 maand) van schokkerige tv beelden aan ons vergoeden?
Beste mensen van T-mobile TV, Waarom horen wij niets meer van jullie? Sinds eind december 2019 hebben wij storing op onze TV bij de ontvangst van jullie zenders. Wanneer we Netflix spelen via apple-tv is er niets aan de hand. Gekeken op jullie website hebben we jullie advies gevolgd en eerste alle interne bedrading in ons huis laten checken door een officiële electro-monteur: Niets aan de hand en alles in orde bevonden. Begin februari heb ik contact gehad met de helpdesk van T-mobile. Alleraardigste en behulpzame mensen. Zij hebben er zeker 45 minuten over gedaan om alles met signalen te testen. Tot zover geen klagen. Het kafkiaanse spel begon toen uw helpdesk medewerker na al zijn testen zei: Ik kom er niet uit. Dan moet er een monteur komen kijken; ik zet u even in de wacht om dit te regelen. Na ca 10 munten kwam hij terug met de onthutsende mededeling dat er in Vught sinds 24 december een systeem storing is en dat hij daarom geen monteur kan sturen. Hij had geen vooruitzicht hoe lang dit kan duren. Uw website geeft echter aan dat er geen storingen zijn…… Een paar vragen: Wat rest mij nu te doen? Hoe lang moeten wij nog wachten? Hoe gaat u deze periode (nu al 1,5 maand) van schokkerige tv beelden aan ons vergoeden? Wij horen graag van u en het liefste hebben we snel weer goed beeld. Met vriendelijke groet, Ger Maas

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen