Heb nu al een maand geen commerciële zenders meer op mijn nieuw ontvangen STB. Elke week contact met klantenservice en zelfs een monteur op bezoek gehad die mij vertelde dat het puur een zaak is van goed autoriseren. Maar blijkbaar lukt dit niet bij T Mobile. Wat nu te doen, lijkt wel of deze klacht niet serieus wordt genomen.
Vanmorgen weer met klantenservice T-Mobile gebeld en naar de status van de klacht/storing gevraagd. Nu is er weer een melding gedaan naar de service-afdeling. Resultaat dat het weer 4 dagen gaat duren voordat het wordt opgepakt. Geen klantvriendelijk resultaat na een maand deze storing te ondervinden
Hi
Hallo Lisa, we zijn nu weer 3 dagen verder en er is geen contact opgenomen door Tmobile klantenservice over de storing. Nog steeds dus een ontevreden klant die nu al een maand (on)geduldig wacht om de storing aan de tv zenders op de Amino op te lossen
Beste Lisa,
hartelijk dank voor de mooie bos bloemen die wij vandaag mochten ontvangen van jou en T-Mobile. Een mooie blijk van waardering vanuit T-Mobile bij de verstoring die wij ondervinden. Groet Bert
Hi
Hallo Lisa, dank voor de update. Wel jammer dat er nog steeds geen oplossing is gevonden voor het probleem met de Amino bij mij thuis.
Hallo Lisa, al wat meer bekend over de verstoring aan de Amino die bij ons thuis staat. We zijn nu bijna 2 weken verder en in totaal bijna 2 maanden aan het wachten op de oplossing.
Anders misschien samen tot een andere oplossing komen voor dit probleem.
hoor graag van je.
Bert
Hi
Hallo Lisa. vraag me af of het wel een netwerkprobleem is. De oude Vodafone STB werkte goed en ook met de Amino hebben we de niet commerciële zenders gewoon beeld. We hebben ook nog een Vodafone STB en die laat ook gewoon de commerciële zenders zien. We redden ons, maar betalen wel voor 2 STB kastjes.
Groet Bert
Hi
Hallo Lisa, dank voor je reactie. Ben ook benieuwd wat de oorzaak is van de verstoring aan de Amino bij ons thuis.
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Zou jij aan mij kunnen bevestigen of alle zenders het weer doen? Ik hoor het heel graag, want dan maak ik ook met liefde de tegemoetkoming in orde!
Beste Lisa, de hele procedure als beschreven doorlopen. Resultaat nog steeds geen beeld bij de commerciële zenders. Powerflip helpt dus ook niet. Voor jouw informatie, deze hele procedure is 4 weken geleden ook met de storingsmonteurs van T-Mobile die bij mij thuis was doorlopen. Ook toen zonder resultaat. Volgens deze monteur staan mijn rechten niet goed ingesteld bij T-Mobile. zucht……
Hoop op een betere melding van jou Lisa!
Groet Bert
Hi
Beste Lisa, dank voor je bericht. Toch nog even een opmerking: dit was toch ook al bekend bij de technische dienst. Kijk maar in de loggegevens over deze verstoring. Vreemde gang van zaken en nu weer wachten op ??????
Beste Lisa, hierbij de info van de Amino tv box weergegeven bij instellingen.
FokusOn: 3.19.14
Type: ENTONE-68
klopt dit laatste wel en moet type niet Amino zijn?
Hoor graag van je.
Groet Bert
Beste Lisa, kun je een status geven van de verstoring aan de Amino TV Box bij ons thuis. Is nu alweer wat dagen geleden dat we contact hebben gehad via deze chat.
Hi
Merci voor de gegevens! Het gaat bij jullie inderdaad om de Amino Aria TV Boxen, dus hier zou geen Entone bij moeten staan. Ik heb even nagevraagd bij een collega of hier wellicht een verklaring voor is. Zodra ik dat hoor, dan koppel ik dat terug!
Hi
Klopt, Amino en Entone is 1 bedrijf, kastje is dus Amino, software is Entone.
Lisa, dank voor de terugkoppeling. Hoop dat er wel snel een oplossing komt want we zijn inmiddels 2 maanden verder. Ik denk en verwacht niet dat T-Mobile zijn klanten zolang laat wachten bij een storing aan hun betaalde dienstverlening.
Lisa, inmiddels hebben we er nog een storing bij. Op de Entone TV Box kunnen we niet een uitzending goed terugkijken. De uitzending blijft dan op willekeurige plekken hangen. Er volgt dan rechts bovenin het beeld de melding dat er zich een ertoe heeft voorgedaan en dat we het opnieuw moeten proberen.
We kunnen dit niet testen op de Amino TV Box omdat deze geen beeld geeft.
Hi
Wat balen om te horen dat het ene probleem is opgelost en dat er nu een ander om het hoekje is komen kijken. Ik ga hier gelijk weer bij helpen, want ook dit hoort optimaal te werken. Ik zou dan toch heel graag willen meegeven of het helpt om weer even de TV Box voor 10 seconden van de stroom te halen. Zouden jullie kunnen laten weten bij welke zenders/afleveringen jullie dit probleem hebben? Ik hoor het graag, want ook dit wil ik zo snel mogelijk voor jullie oplossen.
Beste Lisa, helaas moet ik je teleurstellen (zelf ook teleurgesteld) want ook met deze oplossing heb ik nog steeds geen beeld bij de commerciële zenders. Blijft dus hetzelfde.
was ook teleurgesteld en enigszins boos dat ik vandaag bericht kreeg van de klantenservice van T-Mobile dat ik een boete van € 90,00 moet betalen omdat ik de apparatuur niet op tijd retour zou hebben gedaan . Wat natuurlijk niet het geval is en deze allang is afgeleverd bij T-Mobile op Schiphol.
Hoelang gaat dit nog duren ?????
Hoi
Ik zie dat er inmiddels contact is gelegd met onze collega’s van de telefonische klantenservice om het probleem van de boete aan te kaarten. Zij hebben het proces in gang gezet om dit voor je te regelen.
Wat betreft het probleem met de commerciële zenders ga ik graag voor je na of een reprovisie in dit geval gaat werken. Het abonnement wordt dan opnieuw verstuurd naar het modem en mede ook de TV Box. Ik vermoed dat dit weer leven geeft aan de zenders. Kan ik deze voor je uitvoeren? Ik hoor het graag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.