Skip to main content

Dag, 

Ook hier in Den Haag bevriest het TV-beeld; dit heeft zich de afgelopen dagen telkens meerdere malen voorgedaan; met name Nederland 1; heel vervelend voor de songfestival liefhebbers in huis. Zie dat dit probleem zich her & der vaker voordoet, maar wat gaan T-Mobile hier aan doen?

Dag, 

Ook hier in Den Haag bevriest het TV-beeld; dit heeft zich de afgelopen dagen telkens meerdere malen voorgedaan; met name Nederland 1; heel vervelend voor de songfestival liefhebbers in huis. Zie dat dit probleem zich her & der vaker voordoet, maar wat gaan T-Mobile hier aan doen?

 

Wij wonen iets onder den Haag, en precies het zelfde probleem. 

beeld bevriest en uiteindelijk trek ik de stekker er maar uit en daarna geen probleem meer.

Oskar Hek

Poeldijk


Dag Oskar,

Dank voor je reactie; ik hoop dat T-Mobile zelf ook met een -structurele- oplossing komt.

Fijn weekend

Frank


Hi @fbukkems & @oskarhek,

Fijn dat jullie mij op de hoogte brengen en sorry dat wij niet eerder hebben gereageerd! Ik weet niet waarom dit topic ons is ontschoten. Aan de andere kant ben ik blij om te zien dat jullie reeds in andere topics geholpen zijn en ook zien jullie verbindingen er goed uit. Mocht ik jullie toch nog bij kunnen staan, dan hoor ik dat erg graag.


Reageer