Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Kan iemand mij uitleggen waarom ik vanmorgen om 0600 uur een sms met "Welkom in België" krijg terwijl ik gewoon thuis in Nederland ben?
Goedemiddag,Ik krijg een SMSje met de tekst welkom in Duitsland terwijl ik gewoon thuis (in Nederland ) op de bank zit.Weet iemand hoe dit kan en of ik me nu zorgen moet gaan maken?
Goedemorgen, In eerdere vergelijkbare topics werd steevast doorverwezen naar het algemene eSIM topic, maar deze is met de introductie van de eSIM op slot gezet. Had goede hoop inmiddels de Series 5 GPS + Cellular te kunnen bestellen i.s.m. T-Mobile. Helaas is dit vooralsnog niet mogelijk. De vraag blijft dus: wanneer kunnen we eSIM-ondersteuning voor de Apple Watch e.d. verwachten?
Ik heb een IPhone 11 pro en sinds de nieuwe update van IOS 15 heb ik een probleem met mijn uitgaande mails deze kunnen niet worden verstuurd tevens heeft mijn Email provider mij reeds geblokt voor de uitgaande mail via mijn IPhone omdat hij mogelijk gehackt zou zijn volgens hun daarna meteen de wachtwoorden gewijzigd bij mijn provider mar het werkt nog niet. vanmorgen komt daar nog een fenomeen bij en dat is dat ik een SMS bericht binnen krijg om 6:59 dat ik de grens over zou zijn gegaan naar België terwijl ik 28 km verderop thuis in mijn bed lig.Hoe kan ik na gaan of mijn IPhone gehackt is?
Als ik mijn puk code invoer vraagt hij om een nieuwe pin. Als ik die aanmaak krijg ik een melding dat de puk code fout is. Als ik de bestaande pin gebruik geeft hij ook een foutmelding. Wat kan het zijn?
Dear T-Mobile Team,I moved to Enschede in March, and on the 17 March 2021 I was offered two contracts in the T-Mobile Store in Enschede, one Unlimited for my mobile phone, and one for the Internet Premium 1000MB/s glasvezel for thuis. The guy in the shop told me that it would take 10-14 weeks to get the glasvezel, which I agreed to. He promised me that I would then be able to get the Klantvordeel of 10€. Under these preconditions and information that was given to me (10-14 weeks until I get thuis connection and the klantvordeel), I signed both contracts.I then arranged for a temporary solution for my home internet for those supposed 10-14 weeks, which was more expensive because I could terminate it monthly, and waited.While the mobile connection was set up quickly, until today (October 25, 2021, so more than 7 months later[!]) I do not have a glasvezel connection from T-Mobile.I called the customer service on 19 July because of this already. Back then I was granted the klantvordeel, be
Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Bij de tmobile winkel konden ze mij niet helpen. Kan een expert aub contact met mij opnemen?alvast dank
Heeft iemand enig idee wanneer e-sim op smart watches gaat werken? Voor aanschaf van de watch had ik T-mobile gebeld of de E-sim werkt op de smart watch. Dat was mogelijk volgens de medewerker. Helaas na aanschaf bleek dit niet zo te zijn. Lekker dan. Speciaal zo'n dure horloge gekocht om gebruik te kunnen maken van deze functie. Enige coulance was dat de E-sim vergoed kreeg.
Beste T-Mobile,Met veel enthousiasme las ik op https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland over de mogelijkheid om 5G te kunnen gebruiken op het Telekom netwerk van Duitsland via de T-Mobile nederland simkaart.Aangezien ik een enthousiasteling ben over de nieuwe snelheden en dit eens een keer in de praktijk wil zien (dus niet in een lab omgeving), vroeg ik me af of dit mogelijk is.Dus dat je dus echte hoge snelheden zou kunnen zien in Duitsland via het Telekom netwerk, om alvast een voor voorproefje te nemen wat we starks kunnen verwachten in Nederland als we mogelijk pas in 2023 de 3,5 GHz geveild gaan worden.In Duitsland is al volop snel mobiel 5G internet mogelijk op 3,5 Ghz en 2,1 Ghz.Of zijn er wel beperkingen omdat het gaat om roaming?Groeten,Robert Kousbroek
Goedemiddag allemaal, Sinds ik van de zomer op vakantie ben geweest in het buitenland heb ik geen 3/4/5g verbinding meer in Nederland. Elke keer als ik m'n mobiele data aanzet moet ik opnieuw inloggen op het netwerk. Als ik op die melding druk word ik naar de My T-Mobile pagina gebracht waar ik vervolgens kan inloggen, of al ingelogd ben. Helaas heb ik dan nog steeds geen 3/4/5g verbinding. Op aandringen van m'n ouders heb ik maar een nieuwe telefoon gekocht, een Motorola G50, maar dat loste het probleem niet op. Vervolgens heb ik een nieuwe simkaart besteld, maar ook dat heeft niks geholpen. Ik ben alle instellingen al meerdere keren helemaal doorgelopen opzoek naar een fout, maar kon niks vinden. Misschien ben ik debiel en maak ik ergens een hele simpele fout, sluit ik niet uit overigens, maar ik weet niet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen. Is er iemand die mij kan helpen?
Hoi Hajar hoe gaat het verder met u ?ik werk bij Mainport we hebben een telefoonnummer van wijkteam (doorschakalen lukt helaas niet meer sinds juli )kan u iets voor ons betekenen mvg
Iemand ook problemen met 4G thuis?Kan enkel via de 3G verbinding maken, 4g (4g+) helemaal dood.
Hoe schakel ik de prepaid voicemail naar 30 seconden? Welke code?
Ik heb een vraagje als ik een schermopname wil maken met mijn telefoon via een website. Dan slaat die vast. Wat kan ik daar aan doen? Ik zie graag een reactie tegemoet.
Hello, i maid a payment of 115€ to unblock my roaming because i have w new subscription and they told me to send the confirmation of payment to incasso@t-mobile.nl but they didn’t unblock it yet !!! Whats should i doo?
Hoi, vraag over het abonnement..Is de Apple Watch net als een telefoon in delen te betalen of moet je deze volledig betalen om het te krijgen?Zo ja, wordt dit allemaal bij je houdige abonnement toegevoegd? (Ik zag dat die 5 euro pm extra voor multisim wel bij je abbo erbij gezet wordt)
Ik wil hulp bij het unlocken van mijn Nederlandse Orange prepaid c115 Motorolatoestel.Ik heb de Orangekaart die erin zat en al jaren niet meer gebruikt was, vervangen door een kaart van een andere provider. Ik heb op de T-mobilesite het IMEI-nr.ingevoerd en de unlockcode teruggekregen. Ik heb daarna de pincode op het toestel ingegeven waarna ik de vraag “extra wachtwoord:” krijg. Ik tikte de unlockcode in waarna ik weer de vraag “extra wachtwoord:” krijg. Ik heb de procedure herhaald maar het resultaat is hetzelfde. Via de T-mobilechat kreeg ik het advies om de Orangekaart er weer in te doen en dan pas de unlockcode in te voeren. Ik heb de oude kaart er weer ingedaan, de pincode ingegeven maar ik krijg nu de mededeling “tel. op slot! Vraag uw serviceprovider!” De chatbot is ‘wegens drukte’ intussen ook dicht. Wat moet ik doen?
Als ik de nieuwe Apple Watch 4G bij T-Mobile aanschaf, i.c.m. Multi Sim, zit er dan een Sim Lock op de Watch ?
Hallo allemaal, Ik heb hier een klein vraagje over mijn thuis abonnement die ik op 16 oktober heb besteld waarbij ik (30 euro maandelijkse kosten + 67,50 activatie en installatie kosten met korting) zal moeten betalen. Maar op 20 oktober heb ik weer kijkje genomen op jullie website, en daar was mij opgevallen dat er tijdelijk geen activatie en aansluitkosten zijn. Dus Ik vroeg mij af of ik van deze actie ook wel gebruik kan maken. Alvast bedankt.Groetjes, Soner
Beste lezer,Voor mijn dochter heb ik vorig een abonnement aangeschaft met de galaxy a51. Helaas laadde deze niet meer op en ging hiermee naar de T-Mobile winkel. De mevrouw in de winkel gaf mij aan dat het sneller zou gaan als ik het toestel zelf bij de Samsungservicecenter zou brengen dan dat hun de telefoon op zouden moeten sturen. Zo gezegd zo gedaan. Uit mijn hoofd 29 juli is de telefoon met toebehoren naar het servicecenter gebracht. Ik hoorde niks en na een week nam ik contact op. Bleek dat er een onderdeel lang op zich zou laten wachten. 11 augustus kreeg ik een mail van Samsung, een omruilvoorstel omdat het te lang ging duren. Uiteraard ging ik hiermee akkoord want mijn dochter had een telefoon nodig ivm roosters. Ik had in de tussentijd nog 2 mails verstuurd wanneer ik de telefoon kon verwachten, totaal geen reactie op gekregen. Vorige week donderdag weer een mail gestuurd dat wanneer ik niks zou horen ik verdere stappen ga ondernemen want dit in ingebrekestelling. Het is gee
Inmiddels mag ik mijn abonnement verlengen. Graag zou ik daarbij een nieuwe telefoon uitkiezen. Nu zie ik dat als ik inlog ik iets anders zie, dan wanneer ik als "bezoeker" / niet klant op de website een telefoon met mobiel samenstel. Als niet klant kan je namelijk kiezen voor de recycle deal, maar als ik ingelogd ben kan dat niet. Kun je als klant dus niet verlengen en kiezen voor de recycle deal?Ik zou graag willen verlengen met telefoon in combinatie met de recycle deal.
Sinds vannacht moet ik plots inloggen op mobiel netwerk?Klantenservice kan mij niet helpen. Ik ben nu niet bereikbaar! Hoe verhelp ik dit probleem?
Goedemorgen allen, voordat ik begin heb ik 4x abonnementen lopen op 1 adres bij T-Mobile.Wat heb ik een slechte ervaring met deze bedrijf, 4 oktober 2021 verleng ik mijn thuis abonnement 6 oktober krijg ik een sms’je met dat u klantvoordeel van 10 euro naar 6,50 euro gaat, ik gebeld en het aangegeven van dat dit niet klopt waarop de medewerker reageerde ja dat is inderdaad niet correct, dit komt omdat je thuis abonnement verlengd is en het nog steeds in afwachting is van goedkeuring voor om het bij toe te voegen aan jou klantvoordeel maar komt goed ik zal een case aan maken en we zullen het oplossen. Ik enkele dagen gewacht zoals ik het idee had nee hoor nog steeds niet opgelost, elke keer 10x per dag inloggen om te kijken of ik weer toegevoegd ben maar helaas, weer gebeld met t-mobile zakkelijk weer een andere medewerker die verteld mij ja ik ga het eventjes bespreken met mijn collega, ik in de wacht gezet voor 10/15 min maar helaas ook geen oplossing, ze weten ook niet waar het probl
Tmobile heeft (voor de 2e keer) mijn databundel aangesproken voor mijn datavrije muziek.Hier baal ik stevig van.Voor mijn werk heb ik mobiel internet nodig en heb altijd tussen 3 en 5 gb over elke maand. Nu was alles op en moest bijkopen. Zo gauw ik kan ga ik over naar een andere provider!! Na melding zou men me terugbellen, maar dat gebeurt niet. Erg slecht
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.