Skip to main content
Beantwoord

ESR TV abonnement


Ik heb terwijl ik in de zon zat een advertentie per ongeluk aangeklikt en nu heb ik blijkbaar ineens een abonnement op ESR TV.

Het schijnt dat ik dit zelf kan opzeggen, maar kan niet vinden waar ik dat zou kunnen doen.

Kan er iemand helpen, bedankt alvast.

 

 

 

 

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Zonnetje in huis ,

Ga vooral naar de site van Payinfo en controleer daar je gegevens.
Op een ander forum kwam ik ook deze oplossing tegen(is 10 dagen oud):

Opzeggen kan via helpNL@esrtv.com. 

Ik heb voor mijn betaalde geld ook de toezegging dat ze teruggestort worden! 
Dus er is misschien nog wat mogelijk.
Wil je laten weten of het opzeggen en blokkeren gelukt is?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20342 reacties
  • 8 mei 2022

Hallo @Zonnetje in huis 

Zie dit topic voor meer informatie over het opzeggen en blokkeren van betaalde sms diensten :

https://community.t-mobile.nl/diensten-en-services-571/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1284 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2022

Hallo @Zonnetje in huis ,

Ga vooral naar de site van Payinfo en controleer daar je gegevens.
Op een ander forum kwam ik ook deze oplossing tegen(is 10 dagen oud):

Opzeggen kan via helpNL@esrtv.com. 

Ik heb voor mijn betaalde geld ook de toezegging dat ze teruggestort worden! 
Dus er is misschien nog wat mogelijk.
Wil je laten weten of het opzeggen en blokkeren gelukt is?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 mei 2022

T-Mobile werkt mee aan dit soort oplichterspraktijken en laat de klant in de kou staan. Onderzoek van T-Mobile stelt helemaal niets voor, “er zal wel door jou of iemand anders op een abonnement aanvraag geklikt zij EN je zult vervolgens een sms gestuurd met OK om dat abonnement te bevestigen.” Dat is lulkoek, ik weet heel goed waar ik op klik en ik weet of ik een sms verstuur of geen sms verstuur!

Verder, mijn kinderen wonen 500 km bij mij vandaan, hebben dus niet met mijn telefoon gespeeld.

T-Mobile weet heel goed wat SER TV doet, het internet staat er vol van, maar T-Mobile werkt er toch vrolijk aan mee. T-Mobile geeft aan geen euro te gaan vergoeden, maar zij “komen mij wel tegemoet door het abonnement stop te zetten". Zelden eerder zulke onzinnige antwoorden gekregen, T-Mobile zou zich diep moeten schamen. Dit heeft nog een staartje, zo kun je niet met klantbelang omgaan.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen