Skip to main content

Hoi,

Ik heb een betalingsregeling.Dat is verder wel goed geregeld. Alleen nu heb ik een probleem, omdat ik mijn maandbedrag van abo te laat betaal ben ik geblokkeerd, geen internet, kan niet bellen of sms'en. Ik kan het 25 mei betalen dan heb ik mijn salaris binnen. Door omstandigheden ben ik nu te laat. Kunnen jullie mij aub helpen. Heb mijn telefoon dringend nodig voor mijn werk.

Vriendelijke groet,

Samantha de Geus

Hoi @Sdegeus , welkom bij de community.

Wat vervelend voor je dat de betalingen zo moeilijk zijn. T-Mobile is inderdaad behulpzaam en biedt voor 1 factuur een betalingsregeling aan zodat die in termijnen kan worden afgelost. 

Aan die betalingsregeling hangen wel een aantal voorwaarden. Zoals dat er niet nog meer achterstand van nieuwe facturen ontstaat. Dat is bij jou nu wel gebeurt en dan is de consequentie inderdaad een afsluiting. 

De manier om dit weer ongedaan te maken is het voldoen van deze laatste factuur. Als je dat per Ideal doet wordt je 'direct' weer aangesloten. Misschien kan iemand dit bedrag een paar dagen voorschieten?