Skip to main content
10000 Topics
Instabiele WIFI, geen connectie google chromecast
Ik ben sinds maart overgestap naar Odido, echter is mijn thuisnetwerk sindsdien nog niet stabiel. Het super wifi punt kreeg geen verbinding. Vorige week heb ik meer dan een uur gesproken en uiteindelijk met de technische afdeling kreeg ik het super wifi punt aan de praat. De dag daarna ben ik nog terug gebeld om te controleren of dit nog werkte en dit was nog stabiel. Helaas was het super wifi punt in de avond de connectie kwijt. Ik had gehoopt met het super wifi punt dat alles stabieler werd, want mijn google chromecasts krijgen geen verbinding of zelden. Chromecasts (gen 2) 3+jaar oud gekocht. Ook als ik iets wil casten op mijn smart tv (philips 2022) gaat dit ongeveer tot 5 minuten goed en daarna is die de connectie kwijt op de chromecast (youtub/netfix e.d. werkt wel) Naast de chromecast is de wifi verbinding met een laptop ook instabiel en valt die vaak weg en met mijn Homey apparaat ook. Dit gaat in fases , lange tijd goed(aantal dagen) en dan in een korte tijd veel connectie verlies. Odido geeft in het ene gesprek dat mijn switchs een probleem kunnen zijn en in een ander gesprek met de technische afdeling geven ze aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. De modem is gereset en anders ingesteld door Odido, alleen nog geen connectie mogelijk met mijn chromecast en de instabiele verbinding gaan we ervaren deze week. Hopelijk kan iemand een oplossing hebben zodat de super wifi punt werkt en de wifi stabiel blijft.
Let op: Odido lijkt goedkoop, maar is uiteindelijk een dure fout!
Let op: Odido lijkt goedkoop, maar is uiteindelijk een dure fout! Ik schrijf dit bericht omdat ik hoop dat ik op tijd ben om anderen te waarschuwen. Mijn ervaring met Odido is ronduit slecht. Als ik één advies mag geven: kies deze provider niet! Net nadat mijn verbinding werd aangesloten, bleek al direct dat het niet werkt zoals beloofd. De wifi-modem geeft nauwelijks bereik, zelfs niet in de kamer ernaast. Als er muren of plafonds tussen zitten, heb je pech. Geen signaal. Geen service. Geen oplossing. Toen ik mijn contract wilde opzeggen vanwege nul levering, kreeg ik te horen dat ik alle resterende maanden moet betalen. Dus: geen wifi, maar wel de volle prijs betalen. De zogenaamde oplossing? Ze stellen voor dat je voor €2,50 per maand een extra wifi-punt bij huurt. Jawel, om hun eigen gebrekkige product te “repareren”. En als je klaagt, krijg je te horen dat je "geen wifi-internet hebt gekocht, maar kabel-internet". Alsof dat nog normaal is in 2025. De klantenservice? Jong, onervaren, en volledig afhankelijk van scripts. Ze weten niet eens wat ze zelf verkopen. Geen enkel probleem kunnen ze echt oplossen. Alles moet “even nagevraagd” worden. En uiteindelijk hoor je altijd hetzelfde: “Mevrouw, ik begrijp hoe vervelend dit is, maar ik kan niets voor u doen.” Dus ja, ik waarschuw je. Odido is goedkoop voor een reden, en je zult uiteindelijk dubbel betalen — in geld, tijd en frustratie. Laat je niet verleiden door mooie reclames. Ik heb spijt dat ik dit contract ooit heb afgesloten. Leer van mijn fout. Kies kwaliteit. Niet Odido.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen