Skip to main content
10000 Topics
Help, kan geen installatieafspraak maken.
Ik wil via collectief consumentenbond overstappen van Ziggo naar Odido. En heb mij afgelopen zaterdag 14 juni opgegeven. Gisteren heb ik mijn abonnementsaanvraag gekoppeld aan mijn reeds bestaande odido account omdat ik in 2023-2024 reeds glasvezelinternet van odido heb gehad. Ik heb nu twee problemen. op mijn odido, als ik kies voor “status bestelling (https://www.odido.nl/my/internet-status)”dan krijg ik na een time out: “Oops! Hier ging iets mis. We kunnen je bestelling op dit moment niet laten zien. Heb je net je abonnement toegevoegd aan je account? We zetten het zo snel mogelijk in ons systeem. Probeer het later nog eens.” Als ik een installatieafspraak wil maken via de emaillink naar https://odf.eu1.zappter.com/app/ …..etc dan kan ik wel tijdvensters kiezen, maar als ik er een kies keer ik daarna steeds terug in het keuzemenu en is het eerder gekozen tijdvenster verdwenen. Ik krijg ook geen bevestiging van een gemaakt afspraak. Dit gaat ook mis als ik de ad blocker uitschakel of een andere browser of mijn smartphone gebruik. Zo ben ik nu al 5 tijdvensters kwijt rond mijn beoogde installatiedatum op 17 juli2025, die ik dus ook niet opnieuw kan kiezen. wat gaat hier mis? Verder heeft ziggo mij ook een bericht gestuurd over een contractbeëindiging. in mijn ziggo Datum aanvraag 17-06-2025 Ingangsdatum 17-07-2025 Betekent dit dat Ziggo mijn internet op 17 juli afsluit? Kortom, dit proces begint niet goed zo, hopelijk kan een moderator checken wat hier fout gaat?
Instabiele WIFI, geen connectie google chromecast
Ik ben sinds maart overgestap naar Odido, echter is mijn thuisnetwerk sindsdien nog niet stabiel. Het super wifi punt kreeg geen verbinding. Vorige week heb ik meer dan een uur gesproken en uiteindelijk met de technische afdeling kreeg ik het super wifi punt aan de praat. De dag daarna ben ik nog terug gebeld om te controleren of dit nog werkte en dit was nog stabiel. Helaas was het super wifi punt in de avond de connectie kwijt. Ik had gehoopt met het super wifi punt dat alles stabieler werd, want mijn google chromecasts krijgen geen verbinding of zelden. Chromecasts (gen 2) 3+jaar oud gekocht. Ook als ik iets wil casten op mijn smart tv (philips 2022) gaat dit ongeveer tot 5 minuten goed en daarna is die de connectie kwijt op de chromecast (youtub/netfix e.d. werkt wel) Naast de chromecast is de wifi verbinding met een laptop ook instabiel en valt die vaak weg en met mijn Homey apparaat ook. Dit gaat in fases , lange tijd goed(aantal dagen) en dan in een korte tijd veel connectie verlies. Odido geeft in het ene gesprek dat mijn switchs een probleem kunnen zijn en in een ander gesprek met de technische afdeling geven ze aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. De modem is gereset en anders ingesteld door Odido, alleen nog geen connectie mogelijk met mijn chromecast en de instabiele verbinding gaan we ervaren deze week. Hopelijk kan iemand een oplossing hebben zodat de super wifi punt werkt en de wifi stabiel blijft.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen