Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Hello Mijn Internet thuis heel Langzaam. Ik weet niet waarom ? wat kan ik doen?
Kan er iets mis zijn met jullie modem/router? Zo sloom hier. Vandaag gebeld tot de deur is er niks mis.. Afbeelding internet snelheid playstation. Deze is bekabeld... Oplossing? mvg arian willems
Als mijn zoon iets download op z’n laptop valt de Wifi bij iedereen in huis weg, hoe kan dit, maar vooral hoe los ik( of jullie ) op
Hoi, Ik ben nu net 2 weken klant bij T-mobile thuis maar ervaar sinds vorige weem vrijdag problemen met tv en internet. Onze internetsnelheid is van de ene op da amdere dag van 20 mbs naar 4 mbs gegaan, hierdoor kan er dus geen tv gekeken worden. Sinds vandaag doet het hele intnernet het niet meer. Afgelopen vrijdag is de monteur geweest en die zei dat het zaterdag opgelost zou zijn alleen is het alleen maar erger geworden. Contact met de klantenservice gehad maar die kunnen (volgens hun) ook niks. Wat moet ik doen??!
Al diverse malen gezocht op het probleem met email verzenden na de wijziging van vodafonethuis naar t-mobilethuis, ik kan dus geen (vanaf de ipad)email meer verzenden nadat mijn vodafonethuis emailadres is vervallen 16 december, krijg de foutmelding server staat geen relaying toe, smtp servers staan allemaal op t-mobilethuis.nl Vodafone smtp servers gewist, vodafoneaccounts gewist, maar kan nog steeds geen mail verzenden....
Na een bezoekje van de wifi monteur kan ik mijn apple tv niet meer aansluiten op de wifi. Ik lees overal dat ik de “mac adres filtering” moet uitzetten. Iemand een idee hoe dit moet bij de huawei hg659
Na een bezoekje van een wifi monteur van tmobile thuis kan ik mijn apple tv niet meer aan de wifi krijgen. Schijnbaar moet ik hiervoor de”mac adress filtering” voor uitzetten. Iemand die weet hoe dat moet?
Hi, Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op PSN (ps4). Contact met PSN opgenomen en zij vertelde mij dat de provider (t-mobile) mogelijk het IP adress zou blokkeren. Ik kreeg vanuit T-Mobile te horen dat dit niet het geval was en dat het forum mogelijk raad zou bieden aan mijn vraag: Hoe kan ik weer inloggen op PSN met foutcode WS-37397-9? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Aldo van Opbergen
Vandaag zat ik even wat beveiligingsdingetjes te testen, en merkte ik dat poort 2869 (TCP) aan de WAN-kant openstond. Natuurlijk meteen onderzoek gedaan naar wat dit moet zijn en het blijkt een UPnP-poort te zijn (volgens mij vooral door Windows benut). Het eerste wat in me opkwam was dat een port forward die poort had ingeschakeld, maar dit bleek niet het geval. Wat het wel was: het UPnP-vinkje van de DrayTek zelf! Dit is te vinden onder Applications > UPnP. Volgens de notitie zou het moeten gaan om UPnP aan de LAN-kant: Note: To allow NAT pass-through to a UPnP-enabled client on the LAN, enable UPnP service above and ensure that the used connection service is also ticked. Echter gaat zodra je dat vinkje aanzet poort 2869 ook open aan de WAN-kant! Zelfs als je een firewall-regel toevoegt om deze poort te blokkeren, blijft hij openstaan. Ik heb UPnP natuurlijk meteen dichtgezet (sowieso wel beter natuurlijk) maar ik kan me voorstellen dat dit vinkje ervoor zorgt dat er nog v
heb al 3 weken geen email,ondanks 4x contact,en zeggen het naar de tech dienst te sturen.Bij Vodafone nooit een probleem.Hoe is dat mogelijk.
Geachte klantenservice van T-Mobile thuis. Vanaf de overname van Vodafone naar T-mobile is mijn internet en wifi zeer slecht geworden. Er is een paar maanden geleden een monteur hiervoor geweest. Toen is het probleem tijdelijk opgelost maar nu is het ook zo dat de TV heel vaak haperend beeld geeft. En met meerdere apparaten tegelijk is er ook hapering. Ook de wifi hapert heel erg en blijft laden. Ik heb hier al 3x voor gebeld. De eerste keer werd mij verteld dat er naar gekeken werd en dat ik binnen paar dagen reactie zou krijgen, een monteur of nieuwe router. Helaas werd ik toen niet meer gebeld en toen ik twee dagen daarna weer belde zou iemand het nakijken en werd ik heel lang in de wacht gezet en leek het of er niemand meer aan de lijn was. Toen heb ik het een paar dagen later weer geprobeerd en toen werd ik ook niet beantwoord. Sindsdien is het ook zo dat de TV af en toe geen beeld geeft. Ik ben dus nauwelijks te woord gestaan en hier ben ik erg teleurgesteld in en ook heel boos.
Hallo de internet snelheid van mijn modem is via de 2.4 Ghz frequentie is momenteel tussen 30-50 Mbit deze zou rond de 100Mbit moeten liggen, kunnen jullie dit voor me oplossen? M.v.g. Roger
In het bezit van een DrayTek Vigor2132F router/modem. Om toegang te krijgen via 192.168.1.1 en vervolgens in te loggen met user/user, werkt bij mij niet. Overigens verschijnt niet dat het een onjuiste combinatie is. Ik krijg gewoonweg geen toegang en de invulvelden zijn weer leeggemaakt. Bij gebruik van admin/admin krijg ik wél een duidelijke melding dat de username and/or password incorrect zijn. Help! Moderator edit: Lukt het inloggen in jouw modem niet, probeer dan de username en password user/user of de inloggegevens op de sticker op je modem. Werkt dit niet, geef jouw modem dan een harde reset. Hierdoor gaat het terug naar de fabrieksinstellingen en zouden de genoemde inloggegevens wel moeten werken.
Hallo, Sinds 20-11-2017 heb ik T-Mobile thuis van DSL 50 Mbps, maar mijn snelheid is maar tussen 4000 - 12000 kbps .En dat is niet genoeg voor mij. Kan ik nu opzeggen mijn abonnement???
Sinds een week of twee heb ik te maken met e-mails die willekeurig uit mijn inbox verdwijnen. * ik benader e-mail op drie manieren: vanaf een macbook, vanaf een iPhone en via de webmail van t-mobilethuis * soms zijn e-mails echt helemaal verdwenen en dus ook niet terug te vinden in de spamfolder of prullenbak (dit speelt zowel op clients als in de webmail); soms zijn e-mails op de clients niet te zien, maar zijn ze in de webmail greyed out wel terug te vinden in de inbox aldaar. In dat laatste geval zijn de mails als ongelezen te markeren waarna zijn ook op de clients zichtbaar worden. * Bij het inloggen op webmail krijg ik meestal de volgende melding na invoeren van id en wachtwoord: 'er is een fout opgetreden, kan bericht niet laden'. Deze melding kan ik wegklikken waarna ik alsnog in de inbox kom. * ik heb zowel op mijn laptop als op mijn telefoon mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Dit heeft geen verbetering opgeleverd. * ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, en dit
Laat T-moble SMTP verkeer voor naar thuis Email server van Internet naar Locaal? Situatie:Thuis staat een Exchange 2013 server. Mijn domeins MX record staat geregisteerd naar mijn Public IP adres. Port Forwarding van port 25 (SMTP) op de Draytek Vigor2132FVn geconfigureerd van Public IP naar Private IP. Port Forwarding van port 567(ook SMTP) op de Draytek Vigor2132FVn geconfigureerd van Public IP naar Private IP. Geen aflevering van e-mail van Internet naar locaal, wel van locaal naar Internet.
Ik zit te overwegen om GLASVEZEL internet en televisie van T Mobile te nemen (zit nu op de kabel bij Ziggo maar heb de laatste tijd veel last van storingen en word het zat). Wat ik mij afvraag is of ik met het glasvezel modem wel al mijn apparaten kan aansluiten. De situatie zou als volgt worden (met de vraag van mij dus of dat kan...): Ik heb een huis met een entree en meterkast op de begane grond. Dan trap naar boven naar de 1e verdieping (woonkamer), tweede verdieping (slaapkamers) en derde verdieping (zolder). Draytek glasvezelmodem in de meterkast. Vanuit ethernetpoort 1 een UTP kabel naar de woonkamer (eerste verdieping). Daar een switch aan hangen die internet gaat bieden aan het TV modem van T Mobile, de smart TV en onze Wii. Vanuit ethernetpoort 2 een UTP kabel naar de tweede verdieping en daar een access point op aansluiten zodat ik door het hele huis WiFi heb. Is een opstelling als deze mogelijk? En met name ook de vraag of ik op deze manier los een access p
Ik heb altijd gewerkt met mozilla thunderbird (email) en was daar zeer tevreden over, toen de mail omgezet werd van vodafone naar T-mobile kwam er niets meer binnen op mijn Mozilla. Nu moet ik inloggen op T-mobilewebmail en ik vind dat programma niets, ik werk er nu mee met veel frustratie. Hoe kan ik mijn mail weer ontvangen op Mozilla?
Sinds ik geprobeerd heb om een bepaalde pc een vast IPnummer te geven gebeuren er vreemde dingen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit gaat? Als ik in de router kijk via 192.168.1.1 vind ik onder Thuisnetwerk-LAN-interface "DHCP-server". Ik zie daar het volgende: -een vinkje achter DHCP-server -Start-IP-adres: 192.168.1.100, waarbij de eerste drie getallen niet te veranderen zijn -Eind-IP-adres: 192.168.1.200, waarbij ook hier de eerste drie getallen niet te veranderen zijn DNS-modus: aangevinkt: CPE fungeert als DNS-proxy Leaseduur: 1 uur Modus voor adrestoewijzing WAN-zijde: Normaal Onder het kopje DHCP-reservering kan je een 'nieuw statisch adres' toevoegen. Als ik dat probeer kan ik als vierde getal van het gewenste vaste adres uitsluitend kiezen van 100 tot 200; dat is precies de band (zie hierboven) die de DHCP-server gebruikt voor de vrije toekenning van IP-nummers. Ik heb altijd begrepen dat je juist buiten die voor de DHCP-server gereserveerde serie moet zitten met vast
Wie kan mij dit uitleggen? Als ik in de router kijk zie ik alle aangesloten apparaten in het netwerk. Ze hebben allemaal via wifi toegang tot het internet. Een aantal heeft een IP nummer 192.168.1. enz. en andere hebben een nummer als 192.168.2. enz. Het probleem is dat ik met een utility als IPCONFIG, Angry scanner of NMAP kijk welke IP nummers actief zijn ik uitsluitend de IP nummers met 192.168.1.... zie. Ik begrijp ook niet hoe die 192.168.2.... nummers kunnen bestaan. Het subnetmasker is namelijk 255.255.255.0 Vreemd is ook dat ik van mijn laptop niet in de router kan kijken via 192.168.1.1, het lijkt alsof die in een ander subnetwerk zit. Dat wil ik helemaal niet. Alles kan gewoon in één subnetwerk zitten.
Sinds enkele dagen is mijn bedraad internet erg traag. Downloads gaan soms maar 100kb/s, Amazon prime video stream hapert. Heb modem uit/aan gezet. Vraag me af of er iemand op mijn verbinding meelift. Of is het iets anders?
Geachte, op dit moment heb ik geen thuisinternet in Melissant, is er een storing. Wat ik ook probeer krijg geen verbinding
Hallo, Mede forumgebruikers, Ik heb sinds een paar dagen erg traag internet: 0.14 down en 7.5 up en ping 295, dit is niet te doen. Vanmorgen alles opnieuw ingesteld heel even een kleine opleving. Modem hangt direct aan ISRA punt. Zit nu op de verbinding van mijn buren die hebben Tele2 ( 47.43 downloaden en 26.25 uploaden en 19 ping. Iemand nog tips? begin langzaam weer naar Ziggo te verlangen.... Met hartelijke groet, Stephan
Omstreeks 10:30 is mijn glasvezelverbinding eruit geklapt. Het enige lampje wat knippert op de router is 'ACT'. Stroom eraf halen loste niets op. Ik hoop dat het snel herstelt is. Update 10:50: Het lijkt inmiddels weer te werken. Mochten er opnieuw problemen zijn, meld ik dat uiteraard.
He goeiedag, Wij zijn onlangs overgestapt naar Tmobile thuis, leuk systeem maar er mist wel iets. Ik kan niet inloggen als admin op de router, ik denk dat die uitgezet is door jullie. Toen ik nog bij Telfort zat had ik een setup met de google home en logitech harmony hub.. Werkte altijd goed. Maar sinds ik de draytek router/modem heb werkt het niet meer zoals behoren. Er is een bekende issue met de draytek modems volgens Logitech en er kan een aanpassing gedaan worden mits er admin rechten zijn op de Draytek. Echter mis ik die nu, terwijl ik zelf wel een admin zou moeten zijn over mijn eigen apparatuur..? Ik heb hierover gemaild met Draytek zelf en zij zijn ook op de hoogte maar geven aan dat ik met jullie contact op moeten nemen voor de aanpassing.. Zie onderstaande: To support@draytek.nl Hello, im having problems with my Logitech Harmony hub and Google home mini. When im saying commands it seems to work but if i wait a while and say another command it will d
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.