Sinds oktober 2019 ben ik in contact met Tmobile en heb deze ondertussen 392 keer aan de telefoon gehad en heb ik 12 monteurs op bezoek gehad. Ik heb verschillende routers gehad en instellingen zijn continue gewijzigd.
Mijn internetverbinding (glasvezel 750mbit) komt zowel bekabeld als via wifi zeker nooit boven de 600mbit, maar in 90% van de tijd zelfs niet boven de 100/200 mbit. Het schommelt tussen de 4 en 600 mbit, waarbij voornamelijk de download het probleem lijkt te zijn.
Monteurs van KPN hebben de lijn gemeten, maar kunnen niks vinden. Er zijn tientallen tickets geopend bij tmobile klantenservice, maar deze worden allemaal na 5 dagen standaard gesloten. Monteurs zetten je onder druk om een handtekening te zetten omdat het volgens hun is opgelost, maar de verbinding heeft zoveel hickups dat het meerdere keren per uur tergend langzaam is en sinds maart 2020 ook in zijn geheel voortaan zomaar weg valt.
Met de klantenservice zit ik in een eeuwige strijd, want die zetten alleen weer tickets door, maar tickets die automatisch gesloten worden komt geen antwoordt op. Op mails naar de klantenservice komt in zijn geheel geen reactie.
Welke wegen kan ik nog bewandelen om wel tot een oplossing te komen, aangezien monteurs, klantenservice via email en telefoon totaal geen medewerking verlenen. Ik wordt al sinds oktober 2019 van het kastje naar de muur gestuurd en heb nog geen dag gehad dat ik zorgeloos van een stabiele betrouwbare verbinding heb kunnen genieten. Voor oktober 2019 was er overigens geen enkel probleem.