Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Beste, Zoals in topic: Staat mijn Wan verbinding ineens “ingesteld” op 10/half waardoor ik een belabberde snelheid heb (maximaal 6 tot 7 Mbit) ipv de gigabit verbinding waar ik voor betaal. Zelf heb ik geen enkele instelling veranderd en heeft power on/off en andere ethernet kabel geen enkel effect. Telefonisch contact met de klantenservice heeft me hier naar geleid gezien zij van afstand niets kunnen (inloggen modem en privacy, vrij logisch te begrijpen) maar zij konden mij ook niet vertellen of het inderdaad zo simpel is dat het de schuifjes zijn op de convertor die anders ingesteld moeten worden…Kortom hoe is dit te verhelpen en waarom heeft de klantenservice hier geen protocollen voor (ik gebruik immers de door jullie monteur geïnstalleerde hardware zonder veranderde instellingen)?
Goedemorgen,Zowel gisteren als vandaag ondervinden wij tussen 10:00 en 11:00 problemen bij het benaderen van onze website www.basicproducts.nl ook de e-mail doet het dan niet. Deze is gekoppeld aan de website. Alle andere sites doen het wel gewoonHet vreemde is dat de basicproducts.nl en e-mail via ons mobieltjes wel gewoon bereikbaar zijn.Enkel de glasvezelverbinding van T-mobile geeft aan dat deze niet bereikbaar is. Graag verneem ik hoe dit op te lossen.
Sinds zondag heb ik helaas geen internet meer. Heel veel tijd besteed om het proberen op te lossen, maar alles zat goed en deed het eigenlijk. Wat bleek na een telefoontje met T-mobile, hadden ze opeens mijn internet eraf gegooid, uit het niets. De medewerkster van T-mobile begreep het ook niet, ze had het idee dat er een fout was gemaakt met een ander adres. Ter compensatie op mijn telefoon onbeperkt internet gekregen, echter werk ik op de computer en is dit zeer frustrerend. Daarbij krijg ik het bericht dat ik een nieuw modem krijg, pas over ruim twee weken! en dat ik daar 30€ aansluitkosten voor moet bijbetalen en dat ik vervolgens de oude modem weer moet terugsturen. Dit alles gaat me echt te ver. Hoe kan het dat jullie zo'n grote fout maken en dat ik vervolgens twee weken zonder internet moet zitten, moet bijbetalen en weer tijd moet steken om een modem terug te sturen, alles te installeren en... We hebben een 10 maanden op het andere adres niet gebruik gemaakt van het internet, n
Momenteel heb ik in Den Haag sinds een uur een storing waardoor ik geen internet ontvang (de wereldbol heeft een rood lichtje). Heb het stappenplan doorlopen, maar de situatie wordt maar niet beter. Zou er (lokaal) in Den Haag momenteel een storing oid kunnen zijn? Het is wel stil zo zonder tv en/of muziek via laptop...
Hi, I have fiber internet at home, and un the last months the connection is constantly dropping, it started with 1 or 2 times per day and the connection recover after a reboot, but in the last couple of months the connection drops between 10 to 15 times per day, which is affecting everybody, from online classed to working from home, using smart devices, etc.we have a DryTek 2132F modem, and I think is having issues with the devices we have now at home, could be possible to request a new and more modern modem to replace this one?thanks for the help!Jaime Valero
sinds een paar dagen krijg ik ongevraagd allerlei troep uit mijn HP netwerkprinter. Kennelijk komt dit van host 31.20.134.34. Dat is toch T-mobile? Waarom krijg ik dit en hoe kom ik ervan af?
KLEUTERS!
Hi,Ik heb 3 maanden geleden een topic gestart Vast internet valt regelmatig weg | T-Mobile CommunityNu zijn we dus 3 maanden later en er is nog steeds geen verandering. Nu probeer ik T-mobile een bericht te sturen hier wordt niet op gereageerd. Elke keer als wij de servicedesk bellen resetten zij het modem. Het lijkt mij dat na 10x het modem te hebben gereset dat dit niet de oplossing is. Ook wordt er aangegeven dat de switch het probleem veroorzaakt. Dit lijkt mij een slecht excuses., zelfs als deze 2 weken uitstaat en niet verbonden is heb ik deze problemen, ook zie ik geen crc erros op de switch zijn up-link poort en staat IGMP-snooping ingeschakeld op deze switch.Graag hoor ik wat er voor ons betekend kan worden aangezien dit nu al 3 maanden duurt.mvg, Robin
Hi I moved to the new Apartment and ordered migration of my T-Mobile Service from old apartment to New One. At new Apartment, I have only Ziggo COAX connection, not a single sign of ISRA point.Is there any adapter available from COAX to DSL?
Beste community, Ik heb al een aantal dagen in de avond uren last gehad van DDoS aanvallen, ik was actief op gameservers waar een database lek geweest is en dus waarschijnlijk ook mijn ip-adres. In de avond uren word ik bijvoorbeeld voor een 3 a 4 uur offline gehaald en kan ik helemaal niks. Ik verbind met mijn netwerk maar er is geen signaal (ik kan dus niks bijvoorbeeld youtube video aan doen). Ik hoorde van andere vrienden dat ik een aanvraag moest doen om dat tmobile mijn ip adres dynamisch moet maken zodat ik dan de router opnieuw in de stopcontact doe en direct een nieuwe ip heb. Ik heb hier een aantal keer tmobile voor gebelt alleen kon de klantenservice mij hier niet bij verder helpen. Een andere vriend van mij werkt bij Guidion, daar vertelde een collega van hem dat ik bij tmobile 2-lijns-support zou moeten benaderen en die mij hierbij verder kon helpen alleen bij de klantenservice wisten zij van niks. Ik zou graag dynamische ip willen aanvragen dat ik enkel mijn router opnie
Graag jullie hulp Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen op de Zyxel modem/router. Nooit user of pass veranderd. Raar vind ik.Na een reset dmv een pinnetje insteken. Lukte dat weer.Iemand van jullie enig idee hoe dit kan? Hallo @Merleyn Wat je eerst moet doen is naar het menu gaan, netwerkinstellingen, draadloos, laatste tabblad Easymesh, schakel deze uit en klik op toepassen. Je kunt nu dat vinkje bij houdt 2,4 en 5 GHz hetzelfde weghalen en de netwerken weer splitsen Hallo @Waqqas ik logde net in via de laptop en toen zag is dat tabblad pas Dank je. Nu dat andere raadsel nog
https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/internet-langdurig-down-knipperend-pon-lampje-331467#:~:text=Bij%20een%20knipperend%20PON%20lampje,monteur%20in%20huis%20opgelost%20worden. Zie link, ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit oppakken met KPN, daar lijkt het probleem dus te zitten?
Heb ik mijn zoon overgehaald om zijn verbinding te laten migreren naar een snelheid van 1000 mb. Vandaag kwam de monteur Arkan. Hij heeft alles overgezet echter op het Internetmodem bleef het Internetlampje op rood staan. Hij heeft echt alles geprobeerd om de storing te verhelpen. Een compliment waard. Drie keer terug geweest naar de wijkkast. Poorten gewisseld. De glasvezel gecheckt met een knipperlantaarn. Het licht kon hij in de wijkkast zien, modem gewisseld etc. Niets heeft geholpen. Hij is tot 18.30 uur bezig geweest. Backoffice van T-mobile was niet meer te bereiken. Gevolg zoonlief de pest in. Heeft Internet voor zijn werk nodig. Ligt nu helemaal plat. Hopelijk kan T-Mobile het met spoed oppakken.
Alles gecontroleerd en gereset, maar op dit moment is er in de regio 9714 geen internet via glasvezel. Gebruikers van andere providers uit de straat ervaren op dit moment geen probleem.
Hello, For the past 2 evenings the download speed at our address is very slow. When tested against external services it’s slower than 5Mbps, usually over 500Mbps. The weird thing is that the upload speed is not affected, it is constantly over 400Mbps. I’ve tested with the speedtest from the tmobile website (https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/speedtest) and up to this server there’s no problem (490 Mbps in the latest test).Anybody else encountering a similar issue? I restarted the router and also tested connected through the wired connection. It also only happened during the evening, while working during the day the connection was stable.Thanks.
Beste,Wij hebben op dit moment de 25+25 voor mobiel en vast internet.Bij het aangaan van het abonnement werd er gezegd dat we gratis meegingen met de hoogst haalbare snelheid op ons adres voor vast internet. Nu zie ik dat de hoogst haalbare snelheid 1000 is en we zitten nog op 100. Kunnen jullie dit aanpassen/ophelderen? Het is niet in lijn met wat er toentertijd werd beloofd.
hoi, sinds november heb ik glasvezel van tmobile. ik ben van adsl naar glasvezel gegaan. Met adsl was het internet perfect, maar met het glasvezel is het instabiel. tijdens games valt de verbinding ineens weg voor een seconde en dan is het weer terug, met als gevolg dat er totaal niet te spelen is. verder heb ik soms wel connectie, maar werkt het internet helemaal niet. is het mogelijk om hier wat aan te doen? of kan ik weer terug naar adsl. want toen had ik totaal geen problemen. gr jarno
Ik zit sinds gisteren op jullie nieuwe glazvezel netwerk nadat ik mijn snelheid heb verhoogd naar 1000mbps. Het viel me op dat de snelheden nogal verschillen wanneer ik Speedtests uitvoer.Mijn computer is rechtstreeks verbonden via een kabel met jullie modem/router en de tests op de telefoon zijn gedaan op ongeveer 1 meter afstand.Hoe kan er zoveel verschil zijn en kan dit opgelost worden? Android App via T-Mobile routerTriNed B.VSint-Oedenrode265 down / 265 upVOOLiège255 down / 77 upAndroid App via TP-Link routerTriNed B.VSint-Oedenrode637 down / 677 upVOOLiège638 down / 103 upMS Store:TriNed B.VSint-Oedenrode179 down / 198 upVOOLiège141 down / 104 upCLITriNed B.VSint-Oedenrode206 down / 210 up WebsiteChrome:VOOLiège865 down / 104 upFireFox:VOOLiège839 down / 102 upT-Mobile SpeedtestChrome:275 down / 268 upFireFox:902 down / 176 upKPN SpeedtestChrome:336 down / 340 upFireFox:899 down / 336 up
Januari 2022 overgestapt van een media converter naar een T-Mobile GPON Huawei. Dit is aangeboden door Tmobile omdat het snelle internet moest geven.Sindsdien is het internet traag of valt het uren/dagen weg. Gideon is opnieuw langs geweest en heeft de nieuwste modem aangesloten, dit moest de oplossing zijn. Een T-Mobile Zyxel T50. Gideon wist mij ook te vertellen dat er sindskort veel meldingen komen uit Zwolle en glasvezel problemen. Heeft dit te maken met de nieuwe glasvezel kastjes Huawei?Het is een week lang goed gegaan, tot vandaag. Wederom 0 internet verbinding. Alles meerdere keren van het stroom gehaald, er zijn geen netwerk storingen zichtbaar online.... Tmobile blijft je doorzetten naar Gideon. Ik vraag mij af waar het probleem zit en of dit daadwerkelijk in Zwolle ligt qua glasvezel verbinding?
Vanaf het begin aan abonnement bij T-Mobile Thuis (destijds vanuit Vodafone Thuis).In januari een email ontvangen inzake verhogen internetsnelheid.Wil ik overstappen naar 1GB en wat blijkt … twee verschillende abonnementsprijzen!!!Als klant zou ik nu per maand 60 Euro moeten betalen …Een nieuwe klant zou nu 45 Euro betalen (zelfs eerste 4 maanden 30 Euro).Verhaal gehaald telefonisch en tja … “helaas meneer, is een marketingverhaal ..”“Pardon? Marketingverhaal … wat is nu de prijs per maand?”“Nou … T-Mobile thuis huurt nog een deel via KPN (?) en daar valt U onder, dus de hogere prijs daarmee verklaard ...”“Helaas kunnen wij dit niet omzetten” WTF!!! Je vaste klanten jaag je via de achterdeur weg om aan de voordeur met een “marketingverhaal” nieuwe klanten binnen te halen. Dit heeft HELEMAAL NIETS met marketing te maken! Enfin …. klantenservice kon niets voor mij betekenen (“management beslist"). Gaat er mij niet om wat de prijs is (zal elders geheid anders zijn), maar twee verschillend
Ik zie geregeld opmerkingen op de community voorbij komen over superusers en dat wij de problemen niet ervaren van anderen op de community. Dat we daarmee meepraten met de moderators. Bij deze mijn ervaring als superuser.Ik ben, met een tussenpauze van een jaar, al sinds het Vodafone Thuis tijdperk klant en eveneens actief op deze mooie community. Daar deel ik graag mijn ervaringen rond telefonie en vaste diensten om anderen te helpen. In de jaren klant bij T-Mobile Thuis zijn er wel enkele storingen geweest, maar nooit heel groot. Noch op DSL, noch op glas. Wel irritante hickups, maar laat ik afkloppen dat dit al lang niet meer voorkomt. Anders dan bij een andere provider die ik versleten heb, maar niet anders dan bij bijvoorbeeld UPC/ZIGGO, welke ik ook een langere tijd als aanbieder had.Enkele maanden geleden bleek ineens het zogenaamde ODF netwerk beschikbaar te zijn. Eindelijk was er meer mogelijk dan 100Mbit op WBA. Dat was wel nodig aangezien er behoorlijk wat veranderd is in mi
DagRegelmatig valt 's nachts rond 01:00 de internet verbinding weg. Postcode 5643 Gister ook weer en ik ben niet de enige die daar last van heeft:https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/ Bij t-mobile Onderhoud en Storingen staat niets vermeld.Wat is hier aan de hand?Voert T-Mobile onaangekondigde werkzaamheden uit?
Ik heb TMobile Thuis rechtstreeks met de glasvezel kabel aangesloten op mijn eigen router. Dit werkte perfect, tot de storing van afgelopen maandag. Ondanks diverse resets slaagt de UDM Pro er niet meer in om een DHCP lease te bemachtigen. Wat mij opvalt is dat ik voor de storing een 85.x adres had, en nu (via de standaard zyxel router) een 31.x adres krijg.Daarnaast ervaar en zie ik ook gedurende de dag diverse onderbrekingen van de verbinding, via de standaard router.Hoe ga ik de UDM Pro weer aan de praat krijgen??Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Gisterenavond heb ik het in portal mijn abonnement van 100 → 1Gbit verhoogd. Vrijwel direct hierna kreeg ik mail dat de wijziging was verwerkt. In het portaal zag ik vanochtend dat het abonnement op 1Gbit stond.Als ik nu bekabeld speedtest uitvoer blijf ik steken op 88Mbit up/down met ping 10 ms. Ik heb een Edgerouter met een SPF module van 1Gbit en ook mijn laptop heeft gigabit bekabelde aansluiting.Wanneer kan ik gebruik maken van 1Gbit? Moet hiervoor in de centrale nog iets worden aangepast en blijft dit WBA? Of toch ODF?Voor de zekerheid nog een traceroute Tracing route to www.google.com [142.251.36.36]over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms <1 ms 2 1 ms 1 ms 1 ms 3 2 ms 5 ms 3 ms 1-208-201-31.ftth.glasoperator.nl [31.201.208.1] 4 6 ms 6 ms 6 ms 10.10.10.213 5 6 ms 6 ms 6 ms 10.10.12.53 6 7 ms 7 ms 7 ms 72.14.209.42 7 7 ms 6 ms 8 ms 172.253.71.29 8 6 ms 6 ms 6 ms 142.25
Ik ben sinds gisteren aangesloten bij T-Mobile op glasvezel. Ik probeer de hele dag contact te leggen via telefoon of chat. Niemand die me kan helpen. Ik heb al het mogelijke gedaan om mijn internet goed te krijgen, en ook heb ik de community door gespit. Ik zie dat er heel veel mensen hetzelfde probleem hebben als ik. Namelijk de snelheid. Ik zou 1000 down en 1000 up moeten hebben, maar heb 500+ down en nog geen 20 up. Ik heb voor t-mobile gekozen om dat ik veel up moet hebben ivm server e.d. Ik begrijp uit de community dat er voor sommige niet snel een oplossing is. Nu heb ik 2 vragen: Kan dit probleem snel worden opgelost? (ligt hier absoluut niet bij mij). Vraag 2 is, als dit niet zeer snel kan worden opgelost, kan ik dan het abonnement opzeggen? Daar staat toch bedenktijd voor? Ik moet namelijk snel weer mijn apparatuur online krijgen. De monteur heeft geen snelheidstest gedaan. Hele dag mediaconverter gereset en de modem, alles gedaan wat er mogelijk is. Ik zag dat een jaar g
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.