Skip to main content

Beste T-Mobile,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen…

Ruim een week geleden is er door guidion een glasvezel verbinding gemaakt in mijn meterkast, de modem is verplaatst van de woonkamer naar de meterkast....alleen kan mijn tvbox niet aangesloten worden omdat mijn modem naar de gang is verplaatst (in de meterkast). Nu kan ik dus geen tv kijken helaas:( hoe kan dit opgelost worden?

 

Nog vergeten te vermelden...de adsl aansluiting zat in mijn woonkamer waar eerst de modem stond bij de tv en tv-box.


Hallo @Arno84 

Je kan een langere CAT6 kabel kopen en deze aanleggen vanaf de meterkast naar de woonkamer, de ene kant gaat dan in de mediaconverter en de modem wordt aan de andere kant aangesloten in de woonkamer.


@Waqqas dank voor je snelle reactie:) moet dit door een monteur uitgevoerd worden of kan dat mogelijk zelf of is dat met risicos voor de verbinding? 


Welke type Cat6 kabel zou ik nodig moeten hebben?Groet.


Sorry nog 1vraag. Zou dit ook met een draadloze oplossing mogelijk zijn?


@Arno84

De kabel zou je zelf kunnen aanleggen indien mogelijk, het heeft verder geen invloed op je verbinding.

Kijk eens naar deze kabel

Een draadloze oplossing is mogelijk door een powerline setje te kopen bijvoorbeeld maar een optimale kijkervaring kan hier niet mee worden gegarandeerd.