Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
klacht!
Al vanaf 13-09-2022 geen internet, waardoor we geen tv, bel of babyfoon hebben! En oplossing? Die komt er voor alsnog niet! We hebben gebeld en er werd geconstateerd dat er geen signaal was. Daarvoor diende een monteur te komen. We zouden binnen 2-3 werkdagen de mogelijkheid krijgen om een afspraak te maken. Deze komt op 15-09-2022 tussen 12:00-14:00. Meneer kwam rond 13:40 en stelt ook vast dat er geen signaal komt. Hij geeft ons aan dat er een kabel in het verdeelcentrum (pop) verwijderd is. Waardoor het signaal niet doorkomt. Meneer geeft dit door en geeft ons aan dat dit twee werkdagen duurt. Maar meestal is dat dezelfde dag nog en anders de dag erop. Vrijdag hadden we nog steeds geen signaal waardoor we weer contact hebben gehad met tmobile. Er werd ons gezegd dat het ticket doorgezet is en meer er niet mogelijk was. Vervolgens hebben we tot maandag gewacht en ook toen hebben we zelf weer gebeld. Toen werd ons aangegeven dat het ticket wat was aangemaakt, heel onduidelijk was dus er moest een nieuw ticket aangemaakt worden. Vervolgens vandaag dinsdag weer afgewacht tot het middaguur en contact opgenomen met volker en wessels. Zij geven aan dat ze niet eerder als as zaterdag 24-09 iemand kunnen sturen. Maar als het sneller moet wij contact op dienen te nemen met tmobile. Dus dit gedaan en zij geven aan opnieuw niets te kunnen… De conclusie/klacht is dus dat we al een week geen internet hebben doordat er bij Tmobile/volker en wessels een fout is gemaakt. Wij zouden graag zsm weer onze producten willen gebruiken of onder ons contract uit wat nog loopt tot december. Want dit is een service van niets!
Wat een bagger service!
Al klant bij T-mobile sinds Dutchtone. Anderhalf jaar geleden ook maar T-mobile Thuis erbij genomen. Alles leuk, tot ik begin september ging verhuizen. Netjes 4 weken van te voren verhuizing doorgegeven. Krijg ik op de dag van de verhuizing zelf pas een uitnodiging om een monteur te plannen van Gideon. De eerste afspraak kon pas gepland worden vanaf 29 september, 4 weken later! Als ze nu op de dag dat je netjes 4 weken van te voren je verhuizing doorgeeft, gelijk een monteur inplannen. Maar goed. Gebeld. Word mij gezegd door een medewerker, ik mag het niet adviseren, maar je mag zelf ook aansluiten. Maar dan heb je geen garantie op de glasvezelaansluiting. Prima, neem ik voor lief. Zelf alles aangesloten. Nog geen signaal. Weer bellen. Zegt de volgende medewerker: bel morgen even terug, monteur van Gideon moet op afstand signaal open zetten. Prima. Volgende dag terug bellen. Krijg ik een dame aan de lijn. Die verteld me eerst dat er sowieso eerst een monteur moet komen, dus heb zelf voor niks lopen prutsen. Vervolgens vertelt ze me dat een monteur helemaal niet op afstand een signaal open kan zetten. Ze spreken elkaar allemaal tegen. Was erg boos. Ik zou binnen 24 uur terug gebeld worden door iemand van hogerop. Ook niks van gehoord. T-mobile Thuis afgezegd. Ziggo gebeld. Binnen 2 dagen pakket binnen, direct signaal, en voor de helft van het geld. Heb onlangs mijn telefoon abbo verlengd met 2 jaar, maar die gaat er ook na zoveel jaren (vanaf Dutchtone naar Orange naar T-mobile) uit. Helemaal klaar met deze service!!! Uren in de wacht gehangen, bijna elke dag. Ik bel Ziggo, binnen 5 minuten iemand aan de lijn, en alles top geregeld. Ik belde naar T-mobile om op te zeggen. Dat was wel binnen 2 minuten geregeld. Wat een drama allemaal. Nooit meer!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen