Ik heb 5 maanden geleden een abonnement afgesloten, maar ben recent verhuisd naar een ander adres waar al een glasvezel internetverbinding ligt. Ik zou graag het abonnement overdragen aan de nieuwe huurders, kan dat?
Hoi
Dat is zeker mogelijk. Hiervoor zijn best wat gegevens nodig om dit in gang te zetten. Mag ik je vragen om onze klantenservice te bellen? Zij zullen je door het hele proces leiden en ervoor zorgen dat alles goed overgezet wordt. Alvast bedankt en veel succes!
Hallo Tommie van Odido, dank voor je antwoord. Kun je me vertellen welke gegevens ik daarvoor nodig ben (zowel van mij als de nieuwe huurders), dan kan ik dat voorbereiden!
Tuurlijk!
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractanten (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
De contractwijziging wordt dan in gang gezet. Houd er wel rekening mee, dat je het contract alleen kunt overzetten als er geen betaal achterstanden zijn.
Goedemiddag,
ik heb de gevraagde gegevens op 22-12-2023 per mail (internet.service@odido.nl) gestuurd, maar daar tot op heden nog geen reactie op gehad. Klopt het mailadres, en zo ja, kunt u nagaan wat de status van dit verzoek is?
Hartelijk dank, Erik Muggen
Hoi
serieus? Dit mailadres heb ik van jullie gekregen…
Ik kan op Facebook alleen maar gegevens posten in een openbare groep, daar wil ik geen mobiele nummers, mailadressen en getekende brieven in kwijt. Is er een Messenger-adres of een ander mailadres? Ik ben inmiddels 21 dagen bezig…
Geen probleem, ik heb inmiddels een bericht ontvangen dat het geregeld is. Ik ben wel benieuwd of ik daar nog een officieel schrijven van krijg? Ik hoor graag nog even..
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.