Hoi,
Ik moet per heden €46,82 per maand betalen voor mijn internetaansluiting (alleen internet 1gb).
Dit terwijl de prijs op de site (na 1 jaar) €45 is. Waarom betaal ik als trouwe klant meer dan de rest?
Ik kan overstappen naar een andere provider (bijv. KPN) voor 1 jaar, dan betaal ik 6 maanden €35 per maand en krijg ik er ook nog TV bij (heb ik eigenlijk niet nodig omdat ik NLZiet heb daar niet van) en 2 Superwifi punten gratis. Dit vind ik wel aantrekkelijk. Wat is raadzaam om te doen?
Overstappen op KPN 6 mnd €35 daarna €52,50 + €200 aan SuperWifi punten gratis. 1 jaar kost effectief: €326
Daarnaast kan ik ook mijn Netflix abonnement bij hen onderbrengen voor €6,99 ipv €11,99, scheelt weer €60 per jaar, dus is het eigenlijk €266!
Bij Odido blijven a 12x €46,82 = € 561,84 met de voordelen meegerekend het eerste jaar dus 2x zo duur als KPN.
Wat mis ik? Volgens mij is het helemaal niet slim om bij Odido te blijven?
Los daarvan dat ik meer betaal dan andere klanten na 1 jaar lijkt me gewoon helemaal fout.
Overstappen naar KPN en dan na een jaar opnieuw kijken hoe de vlag erbij hangt? Of doet Odido nog moeite om bestaande klanten te binden?