Skip to main content
  • 2,160 Topics
  • 15,364 Reacties
2159 Topics
Wat een waardeloos bedrijven, Odido en Guidion
Al 3 maanden bezig omdat mijn glasvezel internet heel slecht werkt. Eerst van afstand wat aangepast, werd nog slechter. Daarna de modem swap vervangen, daarna een extra versterker in de woonkamer geplaatst. Er zaten natuurlijk elke keer 2 weken tussen. 1.5 maand later heb ik te horen gekregen dat ze het probleem hebben gevonden. ONT kastje was het probleem en die zou vervangen worden. Sinds 1.5 maand hang ik elke week aan de telefoon om het voor elkaar te krijgen. Eerst was de monteur ziek, kan gebeuren. In de zelfde week gelijk weer een afspraak gekregen. Voordat de monteur kwam is de afspraak geannuleerd omdat de monteur geen juiste kastje bij hem had en ik moest op een nieuwe afspraak wachten. 1 week later belde ik weer zelf. Ticket was afgesloten door Guidion, er moest weer er een aangemaakt worden. Weer ging 1 week er over heen en ik werd gebeld voor een afspraak over 1 week. Weer viel de monteur uit door de ziekte. Gelijk de volgende dag kwam een monteur aan de deur met een modem swap ipv een ONT. Omdat ik begon te huilen belde hij met collega monteurs, niemand had het kastje. Hij ging direct met Guidion regelen dat ik het kastje zo snel mogelijk thuis zou ontvangen. Omdat ik het niet vertrouwde belden we samen met Odido. Ticket was inderdaad aangemaakt en ik zou het kastje ontvangen(8-10). 11-10 belde ik weer met Odido, het kastje was naar mij opgestuurd, zou nu bij warehouse zijn en binnen een paar dagen bij mij. Vdg weer gebeld en guess wat, ticket is weer afgesloten omdat Guidion geen kastjes meer heeft en het was helemaal niet de bedoeling dat ik het kastje zou ontvangen. Niet bekend wanneer de kastjes zullen komen. Ik moet weer wachten. Vorige week werd mij gezegd dat ik op de prioriteitenlijst sta omdat ik al zo lang wacht (bullshit, waarschijnlijk bestaat het niet). Ik word al 3 maanden van kastje naar muur gestuurd. Mijn verzoek om mijn abo op te zeggen wordt niet geaccepteerd. Ik werk thuis maar afgelopen 3 maanden was een hel met slecht werkend internet. Nog erger, mijn 2 dochters kunnen niet aan hun huiswerk/schoolopdrachten werken en zitten te huilen omdat ze bijna niks kunnen. Tv/Netflix kijken onmogelijk. Odido heeft het recht niet om mij dit te doen! Ik lijd al 3 maanden hieronder en hulp en oplossing komt maar niet. Ik zou een goede casus zijn voor Kassa. Wat moet ik doen? Ik ben echt radeloos. Niemand helpt mij. Ik kan niet meer normaal bellen met Odido want ik begin elke keer weer te huilen omdat ik het niet meer weet.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen