Wij vertellen je alles over Vast Bellen!
Recent actief
Hi, ik heb mijn tv pakket opgezegd. Graag wil ik het bellen ook opzeggen. We hebben geen huistelefoon.
Goede morgen. Ik heb gister via chat vast bellen uitgezet, dit wil ik annuleren kunnen jullie mij helpen?
Ik heb gister contact gehad via chat om vast bellen uit te zetten, dat wil ik annuleren. Kunnen jullie mij helpen?
Hoi, er is mij in de winkel in Hoofddorp verzekerd dat ik vast bellen gratis erbij kreeg als ik. Overstapte naar T-Mobile omdat ik ook mijn mobiel en andere nrs bij jullie heb. Nu staat er op de factuur 2,15 per maand daarvoor. Dit is mij niet verteld.
Graag zou ik het onderdeel vast bellen willen stopzetten in mijn abonnement. Kan iemand mij hiermee helpen?
al een tijdje last van dat elk telefoon gesprek op mn huisnummer direct op mn voicemailbox terecht komt, m.n. onbekende/geheime nummers. Ik ontvang wel een mailtje dat er gebeld is, maar mn huislijn blijft dood, terwijl ik zelf wel kan bellen en als ik met mijn mobiel mn huisnummer bel gaat de huislijn wel over. Hoe kan dit, of wat is er aan de hand ???????
Hallo ik heb al mijn rekening betaald maar ik heb nog steeds blokade op me thuis telefoon .
Hi, how can I cancel my fixed call? Thanks in advance.
Hallo, graag zou ik mijn bellen abonnement willen uitbreiden met onbeperkt bellen mobiel. Volgens mij is dat bellen plus. Zouden jullie dat voor mij kunnen regelen? Alvast bedankt!
Ik maak er geen gebruik van en wil het graag laten stopzetten.Kunt u mij hiermee van dienst zijn? Met vriendelijke groet, Saskia
Hallo, ik lees dat ik op dit forum dat ik vast bellen uit mijn abonnement kan laten halen. Aangezien ik het niet meer gebruik wil ik dit graag regelen. Hoe kan ik dit regelen? Alvast bedankt.
Goedemiddag, Graag wil ik verzoeken om Vast bellen als onderdeel van mijn abonnement stop te zetten. Ik maak er gebruik van dus vind het nu zonde van de e2,50 per maand. Alvast bedankt, Thomas
Hallo, Ik heb een vraag over de overstap die 26-10 gaat plaatsvinden voor vaste telefonie, internet en TV naar een andere provider. I.v.m. aanschaf van een 4K TV ga ik over naar een provider die dit inmiddels (nog wel in beginfase) ondersteunt. Mede ook door wat financiële voordelen doordat ik al bij die provider een mobiel abbo heb. Bij het opvragen van de gegevens hier op T-Mobile thuis staat inderdaad dat alles per 26-10 afgesloten wordt zodat de andere provider de aansluiting kan activeren. Echter, bij vaste telefonie staat aangegeven dat "bellen start" al per 13-10 wordt opgeheven! Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik wil tot het laatste moment (26-10) ook gebruik kunnen maken van de vaste telefoonlijn! Is dit een foutje? En kunnen jullie dit aanpassen dat die datum ook 26-10 wordt? Bedankt alvast. Hans
Goedemiddag, Ik wordt vrijwel dagelijks gebeld door een buitenlands nummer (waarschijnlijk oplichters) en wil dit graag laten stoppen. Zoals ook in dit topic (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/vaak-gebeld-door-oplichters-die-zich-voordoen-als-microsoft-280351) wordt genoemd heeft het overlast-formulier weinig zin omdat jullie geen buitenlandse nummers kunnen onderzoeken. Overigens moedigt de helpdesk aan het toch maar gewoon in te vullen, want als 100 mensen dat doen dan helpt dat misschien.... ik weet niet zo goed wat ik met dat advies moet. Gelukkig hier een praktischere oplossing: als ik het goed begrijp, ondersteunt het Draytek Vigor (2132fvn) modem wel 'call barring' (bron: https://www.draytek.nl/files/Vigor%202132FVn.pdf) waarmee je specifieke nummers kan blokkeren (handleiding: https://www.draytek.com/en/faq/faq-voip/voip.sip-gateway/how-to-use-call-barring/). Helaas zit dat ergens in het 'admin' deel verstopt waar ik met mijn user account
Ik kan niet gebeld worden
Sinds kort heb ik t mobile thuis. De telefonie is niet door de monteur aangesloten. Dit heb ik zelf moeten doen, maar dit lukt alleen door de telefoon direct in het glasvezel modem te pluggen. Dit is niet praktisch, omdat dit in de meterkast is. In de woonkamer hoor ik daardoor de telefoon niet. Is het mogelijk om de telefoon op een andere manier aan te sluiten, zodat deze in de woonkamer kan staan?
Hallo, we hebben onbeperkt vast bellen in ons abonnement. Graag willen dit aanpassen naar niet onbeperkt bellen met vaste lijn. Dit willen we omdat een ook een mobiel abonnement hebben binnenkort, waarmee we onbeperkt kunnen bellen. Wat zijn de consequenties van dese aanpassing?
ik beheer 3 t-mobile thuis accounts en wil voor alle 3 het bellen stop zetten. wie kan ik daarvoor benaderen?
Onze telefoon gaat slechts 4x over (5x voor degene die belt) voordat automatisch de verbinding verbroken wordt. Zéér irritant want er is meestal te weinig tijd om aan te nemen. De beller moet dan nogmaals bellen óf denkt zelfs dat wij zijn/haar telefoontje weigeren.... In het verleden (toen wij nog klant waren bij uw voorganger Vodafone) ging onze telefoon veel langer over, zeker 10 keer. Dat wil ik nu ook weer want slechts 4 keer is onacceptabel! Al telefonisch contact met T Mobile hierover gehad maar daar vertelde men mij dat dit ligt aan de KPN die de lijn beheert en dat T Mobile die instelling niet kon wijzigen. Terwijl dat bij uw collega/concurrent Telfort wél schijnt te kunnen, zie: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/instellen-hoe-vaak-telefoon-overgaat-69830 En dat terwijl Telfort via precies dezelfde KPN lijn werkt?!? Op 22 juni jongstleden verzekerde Julien (van de T Mobile Chat) mij dat "als Telfort het kan kunnen wij dit ook.". Gisteren bleek echter meerdere kere
Hallo allemaal, Ik merkte net dat ik geen enkel nummer kan bellen 🙄, ben alleen bereikbaar. Meer mensen last van??? Groetjes, Marcel.
Hi! Ik lees dat ik op dit forum het verwijderen van vast bellen uit mijn abonnement kan aanvragen. Wie kan dit voor mij regelen?
Goedenavond. Hoe kan ik er voor zorgen dat het nummer (of naam) van de zender zichtbaar wordt op het display van de recorder in plaats van de klok ?
Als ik online (My T-Mobile) een nummer invoer om naar door te schakelen, "Direct doorschakelen aan" klik op opslaan --> bezig... --> gaat hij weer terug naar het scherm waar er niets is doorgeschakeld. Vorige week heeft een medewerker bij T-mobile e.e.a. handmatig aangepast voor mijn vakantie en werkte het een paar dagen. Daarna blijkt het nummer niet meer door te schakelen.... waardoor ik oproepen gemist heb. Kan dit opgelost worden? (liefst niet alleen voor een paar dagen).
Hoi wie ken mij vertellen hoe ik nu eens mijn vaste telefoon de voicemail aan zet. Via my tmobile thuis lukt het niet heb al paar keer gebeld met klantenservice en die zeiden bij staat nu aan. Maar nee nog steeds niks geen voicemail .
enkel weken geleden een mail gedaan omtrent vreemde nummers op mijn huistelefoon, nu na die weken NOG STEEDS GEEN BERICHT. zojuist een brief van mn baas ontvangen met een ontslag dreiging daar ik niet bereikbaar zou zijn. undefinedoord verwijderd door moderator. Scheldwoorden zijn niet toegestaan op het forum. Zie huisregels] , door jullie niet beantwoorde vraag waarom ik steeds 14 cijfers op mn scherm zie en die dus niet aanpak, dreigt ontslag. Moderator edit: Voor alle contactinformatie van de klantenservice, zie: contact met de klantenservice van t-Mobile Thuis.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.