al een tijdje last van dat elk telefoon gesprek op mn huisnummer direct op mn voicemailbox terecht komt,
m.n. onbekende/geheime nummers.
Ik ontvang wel een mailtje dat er gebeld is, maar mn huislijn blijft dood, terwijl ik zelf wel kan bellen en als ik met mijn mobiel mn huisnummer bel gaat de huislijn wel over.
Hoe kan dit, of wat is er aan de hand ???????
Bladzijde 1 / 1
Hi hmwa, daar gaan we meteen naar kijken! Ik loop graag een aantal dingen met je na:
Eerste vraag, heb je al een reset van de modem geprobeerd door deze een seconde of 10 van de stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten?
Heb je ook het hoofdstation van je telefoon al een reset gegeven?
Heb je het nummer toevallig recent een keer doorgeschakeld en staat dit mogelijk nog aan?
Als je na deze stappen nog steeds niet gebeld kan worden stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik met je mee!
Eerste vraag, heb je al een reset van de modem geprobeerd door deze een seconde of 10 van de stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten?
Heb je ook het hoofdstation van je telefoon al een reset gegeven?
Heb je het nummer toevallig recent een keer doorgeschakeld en staat dit mogelijk nog aan?
Als je na deze stappen nog steeds niet gebeld kan worden stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik met je mee!
Hoi Hmwa,
Je kunt op Brian zijn naam klikken, waarna je een knop met "Privébericht" ziet staan. Klik je daarop, dan kun je Brian een privébericht sturen! Lukt dat zo? 😃
Je kunt op Brian zijn naam klikken, waarna je een knop met "Privébericht" ziet staan. Klik je daarop, dan kun je Brian een privébericht sturen! Lukt dat zo? 😃
zijn er ook nog echte t-mobile technische personen die verstand hebben van hun product ?
ipv allerlei betweters.
gelukkig loopt mn contract december af. 1 jr niks als problemen gehad
ipv allerlei betweters.
gelukkig loopt mn contract december af. 1 jr niks als problemen gehad
Hi hmwa, inmiddels hebben we contact gehad via een privébericht, laat zeker even weten of het allemaal gelukt is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.