Hallo ik heb al mijn rekening betaald maar ik heb nog steeds blokade op me thuis telefoon .
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Familie5 ,
Ik verwacht dat we even op reactie moeten wachten van een van de moderatoren bij T-Mobile.
Ik heb als mede-klant in ieder geval geen toegang tot je gegevens, toch heb ik wel 1 vraagje:
Als je inlogt op My T-Mobile kun je dan zien dat de rekening voldaan / betaald is?
Ik hoor het graag van je!
Ik verwacht dat we even op reactie moeten wachten van een van de moderatoren bij T-Mobile.
Ik heb als mede-klant in ieder geval geen toegang tot je gegevens, toch heb ik wel 1 vraagje:
Als je inlogt op My T-Mobile kun je dan zien dat de rekening voldaan / betaald is?
Ik hoor het graag van je!
Beste @Familie5 het heeft alles te maken welke betaaloptie je hebt gebruikt.
https://www.t-mobile.nl/betalen
heb je Via IDeal betaald? Start dan je telefoon eens opnieuw op, dan maak je opnieuw contact met TM en kan de blokkade weg zijn.
De andere betaalmethodes duren altijd iets langer.
succes!
https://www.t-mobile.nl/betalen
heb je Via IDeal betaald? Start dan je telefoon eens opnieuw op, dan maak je opnieuw contact met TM en kan de blokkade weg zijn.
De andere betaalmethodes duren altijd iets langer.
succes!
Oei ik zie nu dat het over TM thuis gaat sorry.
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/incasso-en-betalingen
klik op de link voor meer informatie.
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/incasso-en-betalingen
klik op de link voor meer informatie.
Hoi Familie5,
Ik zie je graag weer bellen! Daarom heb ik meteen jouw abonnement gecheckt. Ik zie dat jouw blokkade is opgeheven, je zou dus weer moeten kunnen bellen. Veel belplezier!
Ik zie je graag weer bellen! Daarom heb ik meteen jouw abonnement gecheckt. Ik zie dat jouw blokkade is opgeheven, je zou dus weer moeten kunnen bellen. Veel belplezier!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.