TV kijken zonder kabels? Extra zenderpakket? Problemen met het beeld? Wij helpen je!
Recent actief
Ik heb een nieuwe tablet (Doogee U11) waarop de tv app niet werkt voor o.a. de commerciële zenders (RTL. SBS). Ook in 3 verschillende browsers willen de streams niet starten. Diverse gegeven oplossingen geprobeerd zonder resultaat. Instellingen staan goed Widevine op L1. App opnieuw geïnstalleerd, cache gewist.
De TV box die we nu 1 jaar hebben heeft tot nu toe zonder problemen gewerkt. Nu echter het WK voetbal is begonnen blijft hij regelmatig hangen.Het beeld bevriest enkele tot enkele tientallen seconden, soms gaat ie daarna verder met de uitzending waar die was gebleven, maar soms klapt ie helemaal uit het programma dat je zat te kijken en moet je dit opnieuw opstarten. Hij onthoudt ook dan ook niet waar je bent gebleven… in dat geval meldt ie zelf dat er een storing is en vraagt ie of je het later opnieuw wilt proberen… Maar ja, we willen natuurlijk dat het gewoon werkt, ook als we toevallig geen voetbal kijken ..
Beste Tommie graag zou ik mijn tv boxen om willen ruilen voor de nieuwe versie mediabox ik begreep dat ik dan contact op moet nemen .zou je dit voor ons kunnen regelen de mediaboxen lopen structureel 2-3 minuten achter en haperen soms. groeten Taco
Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen aanvragen. Afstandsbediening viel uit bed en deed het toen niet meer. Meerdere batterijen geprobeerd maar afstandsbediening reageert niet meer.
Ik ben mijn afstandsbediening kwijt. Hoe bestel ik een nieuwe?
Sinds kort is een wijziging die je doet met je AB irritant lang zichtbaar in het tv scherm, echt super ergelijk en vaak ook door de ondertiteling etc heen. Verder is die hinderlijke "druk op terug.." vette balk nog steeds superirritant aanwezig als je de gids oproept. WAARDELOOS, allebei de wijzigingen zijn prut.
Sinds een paar weken weer wegvallend internet, zenders die haperen, zwart beeld geven. Het was een klein jaar redelijk tot goed en nu lijkt de ellende weer te komen…
Ben vanuit ziggo overgestapt. De app daar was niet perfect, maar de odido tv app is vele malen slechter. Ik kan niet in programma vanaf het begin starten, maar moet altijd eerst nog een stuk reclame kijken. Nog irritanter is dat ik de app alleen horizontaal op mn tablet kan bekijken. Letterlijk elke app die ik verder gebruik heeft zowel een verticale en horizontale modus. Het is ridicuul dat ik maandelijks voor jullie diensten betaal maar dat een fatsoenlijke app er niet bij lijkt. Middagje vibe coden moet je toch een heel eind komen... Hopelijk ligt het aan mij en heb ik iets gemist en moet ik toch op den andere manier de app draaien of wat dan ook. In de tussentijd hebben jullie ook nog onze data weten te lekken. Echt teleurstellend, maar bovenal rete irritant!
Goedendag, onze hond heeft de afstandsbediening van de TB-Box kapot gebeten. Kan ik een nieuwe bestellen?
Ik heb deze week een nieuwe tv-box mogen ontvangen omdat de vorige problemen had met de verbinding naar de tv. Op deze box begint na ca. 2 uur het beeld steeds meer te vertragen en komt uiteindelijk tot stilstand. Daarna valt het beeld helemaal weg. Hetzelfde geldt voor het geluid, aar dat lijkt mij logisch. De box is niet meer met de afstandsbediening uit te zetten. De stroom moet er helemaal af en als ik dan na ongeveer een halve minuut de stroom er weer opzet, start de box op en kan ik weer tv kijken. Soms begint de ellende echter na een uur al weer, maar vaak knik wel en paar uur tv kijken. De tv is via de kabel met het modem verbonden. Ik heb dit probleem met het vorig modem nooit gehad. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?Alvast bedankt voor de reactie.
Ik luister graag naar een aantal themakanalen van Stingray op mijn tv, gaat altijd goed. Nadeel is wel dat ik mijn tv aan moet hebben en thuis moet zijn. Ik zag dat Stingray ook een app heeft, deze heb ik geïnstalleerd. Bij het openen vraagt hij om een provider te kiezen. Daar staat Odido niet bij, ook niet bij Alle Providers…Wat nu? Toch maar weer terug naar KPN, die er wel bij staat? Of is er een andere mogelijkheid?
Gisteren ben ik teruggekomen van vakantie en sindsdien ervaar ik problemen met de TV-app op mijn smart-tv. Het beeld blijft niet stabiel en lijkt telkens van formaat en kwaliteit te veranderen. De tv (Philips 50PUS7906/12 Android TV) is verbonden met de wifi. De verbinding is zeer sterk en met andere (live) streaming-apps ervaar ik geen problemen. Ik heb inmiddels al meerdere dingen geprobeerd, zoals de app verwijderen en opnieuw installeren en het modem opnieuw opstarten. Dit heeft het probleem helaas niet opgelost.In de bijlage vindt u een video waarin te zien is dat het beeld van formaat wisselt.
Sinds 3 maanden abonnee bij Odido. Wij hebben de 4K TV box 1. Gen.Wat extreem irritant is is dat de apps (netflix, Jellyfin etc) zeer traag laden. Dat begint al direct na het drukken op de apps knop. De iconen van de apps laden zeer traag, duurt echt minuten. Vervolgens duurt het minuten voor de app echt start. Daarna is het beeld verder goed. Op moment van terug schakelen naar de TV krijg je vaak een fout melding en restart de box vanzelf.Echt niet goed.
Sinds de laatste Update van Odido voor de TV gids verschijnt continu een irritant blauwe balk met de tekst om op return te klikken voor naar begin te gaan. Ik snap dat het de eerste keer misschien handig om te weten maar het is continu aanwezig wanneer je de TV gids open hebt staan, hierdoor mis ik een stuk overzicht van de gids. Ik heb gezocht maar kan nergens vinden om deze pop-up te verwijderen.Verder is de werking van de AB voor mij sowieso anders omdat ik nog een kastje van TMobile heb waardoor sommige knoppen anders zijn dan e aangeven. Ook heb ik niets aan de de info op het scherm over bv apps. mijn decoder heeft die helemaal niet.
Sinds kort kun je alleen nog maar per 10 seconden doorspoelen en zie je niet meer tot waar je doorspoelt (waarbij je dit vroeger wel kon zien en dus precies op het moment kon stoppen waar je wilde stoppen). Heeft iemand hier een oplossing voor?
op de samsumg tv de 7020 serie zit optical aansluiting en hdmi arc.nou is het zo dat de aansluiting stereo set alleen optisch aansluiting heeft geen hdmi .anderds zou ik hdmi (e) Arc kunnen gebruiken maar nou doet de odido app niets terwijl andere apps youtube prime ed het wel doen. is her iets aan te doen ,als je dit via google AI doet komt er wel een melding dat je dolby uit moet schakelen en in app op stereo moet zetten maar dat werkt ook niet. ook instelling op tv optical via tv out werkt niks . . misschien iets voor makers app .
Sedert een paar weken opent mijn TV steeds met een van de 2 ongevraagde aps, die ik niet geinsralleerd heb, oa Samsung TV plus & Samsung TV reclame. Het is onmogelijk deze iritante aps te verwijderen. Ook in de TV-instellingen voor Smart TV heb ik de functie "Samsung TV plus automatisch starten” uitgeschakeld. Ik zou het wel fijn vinden als die worden verwijderd.
A month ago the first round of the DHI world cup was shown on Eurosport 1 on Odido. Yesterday it was also on Eurosport (https://www.tntsports.co.uk/watch/schedule.shtml) but I can’t find it on Odido.
Sinds onderhoud op 26 mei hapert mijn tv steeds. Iedere dag, op alle zenders die ik probeer te kijken. Soms gaat het iets van een half uur goed, maar al gauw bevriest het beeld weer om de paar seconden. Heb de tvbox al iedere dag een paar keer opnieuw opgestart, ook het modem maar opnieuw opgestart, stekker een paar keer uit de tv getrokken etc., maar het probleem blijft terugkeren.Iemand nog een tip buiten overstappen naar een andere provider?
Hoi ik heb onlangs espn uitgezet van mijn tv te goed (7,50)Alleen nu heb ik 2 pakketten kids en entertainment gekozen maar er staat steeds dat ik al mijn tegoed al is verbruiktHeb een maand geleden espn uitgezet en vandaag die andere 2 aangezet…en nu wordt er geen korting op ingehouden Is nu mijn tegoed helemaal verdwenen? Of moet ik bellen met odido Met vr groet henk
Ik heb regelmatig dat het geluid opeens niet meer werkt. Apps werken wel, maar ook zonder geluid. De TV app gaat steeds langzaaam van beeld naar zwart beeld.De ‘pass through’ instelling werkt niet, en deze oplossing werkt ook niet:1) Ga naar het Mediabox menu2) Vervolgens op het tandwieltje drukken van de 'settings'3) Daarna selecteer je de optie 'Device Preferences'4) Ga naar 'Display & Sound'5) Vervolgens dien je te kiezen voor de optie 'HDMI CEC'6) Zet 'Volume Control' UIT zetten.7) Als dit eenmaal gedaan is kan je de knop voor 'spraakcommando' indrukken. Dit vindt je bovenin - in het midden van de afstandsbediening8) Dan moet je hardop zeggen: MAX VolumeWat wel werkt, is het apparaat helemaal terug zetten naar fabriekinstellingen, maar dan dan ben ik zo weer 20 minuten bezig om alles weer ingelogd te krijgen. Erg vervelend, is er een permamente fix?
Beste moderators,Ik probeer cloud-opnames (PVR) te bekijken via de Odido TV-app op mijn iPad, maar ik krijg bij elke opname consequent de foutmelding foutcode 232999. Het vreemde is dat als ik precies dezelfde opnames via een laptop bekijk, ze wél probleemloos afspelen. Het probleem is dus echt specifiek gekoppeld aan de iPad-app/DRM-registratie.Ik heb zelf alle mogelijke stappen aan mijn kant al zonder succes doorlopen:De Odido TV-app geforceerd afgesloten. De app-cache gewist via de iPad-instellingen en de app volledig hergeïnstalleerd. Mijn iPad geüpdatet naar de allernieuwste iOS-versie. De iPad via een andere netwerkverbinding (mobiele hotspot) getest. Geprobeerd via Split View de videospeler te resetten. De browserversie via Safari/Brave/Chrome geprobeerd (deze geeft zelfs in desktopmodus aan dat de browser niet ondersteund wordt).Het lijkt te gaan om de bekende bug waarbij de app de voortgang/timestamps verkeerd synchroniseert met de cloud-opnameserver.Zouden jullie mijn TV-pro
Mijn afstandsbediening werkt niet meer kan ik een nieuwe krijgen ?
Overgestapt van een chromecast Ultra naar een Google TV streamer maar de Odido TV app is een slide show.Alles is up to dateMeerdere malen de app en het apparaat opnieuw opgestart.Verbonden via Ethernet, Netwerk is stabiel.Geen instellingen gewijzigd. Ik had verwacht dat dit soepel zou lopen, help
Sinds een paar dagen werkt ‘programma gemist’ bijvoorbeeld niet meer voor RTL8 (hoewel in het zenderoverzicht vermeld staat dat dit zou moeten werken.Omdat ‘programma gemist’ voor andere zenders wel werkt, wat is de oorzaak dat het niet meer werkt voor bijv RTL8.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.