Beantwoord

Geen TV signaal

  • 10 August 2018
  • 5 reacties
  • 503 Bekeken

heb een week de spullen van T-mobile en vandaag krijg ik ineens te zien dat ik geen signaal heb terwijl er in de tussentijd geen veranderingen zijn opgetreden.
Hoe is dit op te lossen ??
icon

Beste antwoord door jan kelder 10 August 2018, 20:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Probeer een keer de de kabels los te koppelen uit het modem , de adapter wel laten zitten. Na 5 minuten kabels weer terug plaatsen .
Ga ik meteen doen Jan, dankje
geen verandering, heb alleen wel de Philips TV met de huisknop op DVD gezet en zowaar heb ik nu beeld, hoe kan dit ??
Reputatie 5
Het kan zijn dat jou tv met aanzetten niet naar het video kanaal gaat waar je het laatst heb op gekeken . Volgens mij moet er wel een mogelijkheid zijn voor op de tv . Misschien staat er wat bij de handleiding van je tv .
Zal er naar kijken Jan, hartelijk dank en een goed weekend gewenst.

Reageer