Skip to main content

Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk)

Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk)
Toon eerste reactie

1201 reacties

  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 16 oktober 2024

@Tommie van Odido bedankt voor je bericht. Swap? Het is echt niet te geloven. Vorige week kwam de monteur met een Swap terwijl er ticket was aangemaakt voor het omruilen van ONT. Hij ging weer weg zonder oplossing omdat hij dit kastje niet had. Meteen op die dag is er een ticket aangemaakt voor de bestelling van een Nokia kastje. Hoe kan het zijn dat ik nog op de lijst sta voor een Swap? Ik wil graag, net als de anderen op de lijst, dat mijn ONT meteen omgeruild wordt met een Nokia. Ik zou wel willen testen maar ik heb direct een oplossing nodig voor mijn werk en mijn kinderen. Zou jij mijn naam aub op de lijst willen zetten voor de directe omruiling? Ik heb een Nokia kastje nodig. Geen Swap, geen Genexis!! Dank alvast.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

Hallo Tommie van Odido, 

Ik wil prima testen maar ik kan dit topic inhoudelijk niet volgen, sorry. Dus het zou fijn zijn als je dan in Jip en Janneke taal aan me wilt uitleggen wat ik moet doen ;)

Ik ben overigens verder best handig hoor, qua elektronica gebruik ;) alleen deze termen zeggen mij niks. Dus ja, ik wil mee testen, maar vertel me aub wat ik dan test en hoe. 

Alvast bedankt! 

 


  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 16 oktober 2024

@Tommie van Odido ik wil best een swap of helpen testen. Als mijn internet het maar doet.

En voor de tussentijd ontvang ik graag een oplossing via 5G, met mijn telefoon als hotspot of enige andere manier die je kunt bieden. Daarover ontvang ik graag een bericht van je.


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

Ja, mij ook, aub


  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 16 oktober 2024

 Ze mogen bij mij ook wel meten. Zelf geloof ik niet in de ONT of Modem maar Tommie van Odido had me gevraagd om alles te resetten en dat zal ik morgen op mijn vrije middag doen.

Ik laat drie grafiekjes zien van Pingplotter.

Deze is  met VPN naar de 1-26-212-87ftth.glasoperator.nl

Deze is zonder VPN naar dezelfde bron Rode strepen in het onderste deel van de grafiek is packet Loss met o.a. uitvallende vaste telefoon of TV-uitzending.

Deze  is op een ander huisadres met een ODIDO aansluiting.

We zitten hier op een ODF netwerk.

Een aantal problemen hebben, sinds de overstap naar ODIDO, toegeschreven aan de kwaliteit van Wifi signaal. Maar daar kon de stotterende en wegvallende vaste telefoonverbinding of de wegvallende (bekabelde) TV-uitzending niet mee te maken hebben.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

@Tommie van Odido testen is ok. Hoor graag over de mail wat te doen. Hopelijk nog een bedankje/verlenging mogelijk nadien...? Voor het minder genot van snelheid onder m'n actieperiode .


  • is een Top Poster
  • 147 reacties
  • 16 oktober 2024
DeelTil11 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

@Tommie van Odido testen is ok. Hoor graag over de mail wat te doen. Hopelijk nog een bedankje/verlenging mogelijk nadien...? Voor het minder genot van snelheid onder m'n actieperiode .

Zou je ook zo snel op mijn bericht kunnen reageren Tommie?? 

Renso 


  • is een King Poster
  • 43 reacties
  • 16 oktober 2024
Renso schreef:
DeelTil11 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

@Tommie van Odido testen is ok. Hoor graag over de mail wat te doen. Hopelijk nog een bedankje/verlenging mogelijk nadien...? Voor het minder genot van snelheid onder m'n actieperiode .

Zou je ook zo snel op mijn bericht kunnen reageren Tommie?? 

Renso 

Ze zijn nog niet toe aan compensatie😂

Ze zitten nog in de testfase


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2024
Martijn Loeffen schreef:
Martijn Loeffen schreef:
Martijn Loeffen schreef:

Beste Odido, hier ervaar ik dezelfde problemen. Graag zou ik een oplossing zien.

Mvg. Martijn

 

En ja, ik ben bereid een monteur langs te laten komen daarnaast wil ik graag in contact komen met Odido voor een sim kaart inclusief unlimited data.

 

 

@Tommie van Odido

Vanavond is het weer drama met de verbinding:

HIer een screenshot van mijn verbindingssnelheid en eronder een log van ping naar Google. Halverwege een herstart van de verbinding. Wanneer weten jullie iets meer?

 

 

 


F.Karagul
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • 16 oktober 2024

Ik heb al langere tijd ook een veel langzamere verbinding dan waar ik voor betaal. Ooit werkte de volle 1000Mbit gewoon maar dat is al maanden niet meer het geval (meestal niet meer dan rond de 300/400). De ping was altijd ok dus kon ik er mee door maar nu vandaag werkt de hele verbinding voor geen meter meer en dan schiet het me toch weer in het verkeerde keelgat.
Torenhoge ping en belachelijk lage down en up speeds, ik kan zo niet werken jongens, dit is me letterlijk geld aan het kosten zo.
Mij mag je ook op die lijst van testers zetten als dat een nieuwe ONT en eventueel een oplossing betekend.


  • is een Top Poster
  • 36 reacties
  • 17 oktober 2024
F.Karagul schreef:

Ik heb al langere tijd ook een veel langzamere verbinding dan waar ik voor betaal. Ooit werkte de volle 1000Mbit gewoon maar dat is al maanden niet meer het geval (meestal niet meer dan rond de 300/400). De ping was altijd ok dus kon ik er mee door maar nu vandaag werkt de hele verbinding voor geen meter meer en dan schiet het me toch weer in het verkeerde keelgat.
Torenhoge ping en belachelijk lage down en up speeds, ik kan zo niet werken jongens, dit is me letterlijk geld aan het kosten zo.
Mij mag je ook op die lijst van testers zetten als dat een nieuwe ONT en eventueel een oplossing betekend.

Hoe lang heeft het wel goed gewerkt?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2024

Wij zijn nu vanaf juli ‘24 bezig, met de slechte internet verbinding die iedere avond volledig wegzakt.

Diverse malen over gebeld met de helpdesk (binnen de tijden dat ze werken) dan gaan ze de verbinding op dat moment doormeten. En, nee dan zien ze geen fouten, “alles is goed” zeggen ze dan.

Maar op de momenten dat de problemen voor het grootste deel spelen zijn ze niet beschikbaar.

Of het nu aan KPN of aan Odido ligt, dat maakt mij niet uit. Ik ben een simpele internet gebruiker, en ik verwacht gewoon dat met mijn verbinding gewoon normale dingen als tv kijken kunnen!

Of je nu met NLziet of canal+ telelevisie kijkt. je bent na 2000 uur minimaal een kwartier bezig met het schakelen tussen tv zenders, als je het uberhaubt voor elkaar krijgt. Overdag werkt het prima.

Ik begin nu wel een beetje klaar te zijn met het “snelle internet” van Odido.

Wanneer gaat Odido dit nu eens als een professionele partij oppakken en oplossen? 


GlassesSmurf
  • Doet lekker mee
  • 50 reacties
  • 17 oktober 2024
G.Levij schreef:

Wij zijn nu vanaf juli ‘24 bezig, met de slechte internet verbinding die iedere avond volledig wegzakt.

Diverse malen over gebeld met de helpdesk (binnen de tijden dat ze werken) dan gaan ze de verbinding op dat moment doormeten. En, nee dan zien ze geen fouten, “alles is goed” zeggen ze dan.

Maar op de momenten dat de problemen voor het grootste deel spelen zijn ze niet beschikbaar.

Of het nu aan KPN of aan Odido ligt, dat maakt mij niet uit. Ik ben een simpele internet gebruiker, en ik verwacht gewoon dat met mijn verbinding gewoon normale dingen als tv kijken kunnen!

Of je nu met NLziet of canal+ telelevisie kijkt. je bent na 2000 uur minimaal een kwartier bezig met het schakelen tussen tv zenders, als je het uberhaubt voor elkaar krijgt. Overdag werkt het prima.

Ik begin nu wel een beetje klaar te zijn met het “snelle internet” van Odido.

Wanneer gaat Odido dit nu eens als een professionele partij oppakken en oplossen? 

Naar mijn idee dit is nog een exacte scenario wat speelt bij iedereen die hier zich hebben gemeld. Odido gaan mensen / technici / monteur naar de klanten sturen om de zgn. metingen te doen overdags --of de zgn. lijnmetingen te doen vanaf afstand door de helpdesk als je belt ook overdags, en ze gaan zeggen dat alles OK is.

Ja daaag….maar natuurlijk alles is OK, want de problemen spelen zich in de avonduren. Zelfde idee met het uiten van “Er is op de A9 Alkmaar richting AMC nooit file”, gebaseerd op een momentopname op 23:00 uur, gedurende 10 seconden… en niet in de gehele 24 uur periode.

(@Levij: ik sta hier dus naast je, niet tegen)


GlassesSmurf
  • Doet lekker mee
  • 50 reacties
  • 17 oktober 2024

@Tommie van Odido

Het was gister overigens bij mij echt de jackpot: omstreeks 13:30 viel de verbinding uit, dit keer zowat permanent. Ik had tot 14:15 geen verbinding. Power uit gedaan op alles, eerst de ONT, zo’n 5mins gewacht voordat ik de Zyxel T56 weer aan zet, en dan de rest. Op de Genexis ONT blijft de Connection LED knipperen, en op de modem de internet indicator op rood.

Heb de helpdesk gebeld op 0800 0092, uitgelegd wat ik hierboven heb geprobeerd, factory reset gedaan op de modem, nogsteeds geen verbinding. Melding gemaakt, die doorgestuurd is naar de technische dienst, met referentienummer 73728036. Ik zou hierover binnen 1 werkdag meer informatie ontvangen (nou… laat ie maar komen). Had gister en vanmorgen nog paar keren mijn scenario hierboven geprobeerd, zonder succes. Ondertussen zit ik op de tethering dmv. voucher.

De ervaringen in dit forum draad gelezen, ik vraag me af of ik vandaag uberhaupt iets mag horen van Odido, en danwel binnenkort weer kan normaal internetten.

Uw reactie aub???


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 oktober 2024

Ik had 2 weken terug een mail geschreven naar Odido dat ik de boel wou opzeggen, i.v.m. het niet leveren van de afgesproken service, echter een paar dagen later kreeg ik een bericht dat Guideon langs wou komen. Ik dacht nou yes er zit beweging in.

Ik afspraak gemaakt, ik was zelf helaas niet thuis en mijn partner heeft de monteur aangenomen, rond een uur of half 12 stond deze voor de deur. Alle informatie is al bij Odido bekend onder een ticketnummer 72906203.Er stond in de mail dat er een ONT/modem swap zou gedaan worden, echter de monteur wist te vertellen dat we al de juiste apparaten hebben, en volgens mij is een Genexis ONT niet het juiste apparaat en dit juist degene die voor storingen zorgt. Oftewel de monteur heeft geen zak gedaan, wat wifi metingen gedaan zie screenshot hieronder van de werkbon (overigens is dit ook niet optimaal 700Mb/s waar ik minimaal 900Mb/s verwacht, dat terzijde). Maar hier heb ik natuurlijk niets aan, want overdag ervaar ik bijna geen problemen met het letterlijk uitvallen van de verbinding voor een paar seconden.

 

 

Ik heb mijn eigen netwerk apparatuur achter de modem staan, (ja nog zonder VLAN300 dit is expres zo gedaan zodat Odido de modem kan benaderen voor troubleshooting) een UDM Pro, maar ik heb ook de standaard Wifi van de Zyxel modem aan staan, en daar is precies hetzelfde probleem, zelf bedraad met een laptop heb ik dit nog getest dus mijn netwerk erachter is geen probleem het heeft ook een jaar met KPN glasvezel gewerkt en er is niets veranderd.

Dus zeg het maar Odido wat gaan we doen, een monteur sturen heeft geen nut want die zal toch weer hetzelfde zeggen. Het liefst zeg ik de boel op want echt veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet, maar mocht er nu wel schot in de zaak zitten zoals ik hierboven lees, het testen van, of een nieuwe ONT plaatsen een Nokia dan wil ik nog wel meewerken maar een maand langer trek ik niet meer.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 oktober 2024

@bero.mog, @Ieruss, @Matthijskeb, @DeelTil11 & @G.Levij, ik heb jullie op de lijst gezet. Er wordt vanzelf contact met jullie opgenomen door KPN. Zij pakken het verder op. 

 

@Stras, zou jij een eigen topic willen aanmaken? Jij hebt geen Genexis ONT, dus val je hier niet onder. Zelfde geldt voor jullie @JanBe ​​​@Martijn Loeffen, jullie zit op ODF en hebt geen XGS-PON maar GPON. @F.Karagul, jij zit ook op maar met XGS-PON, graag eigen topic aanmaken. Zo houden we dit topic schoon.

 

Dit topic geldt alleen voor klanten op het WBA netwerk met een Genexis ONT.

 

@GlassesSmurf jij staat ook op de lijst. KPN neemt het vanaf hier nu over en komt testen. Zij nemen vanzelf contact met je op. Ik kan verder op dit moment niks betekenen. 


  • is een Top Poster
  • 147 reacties
  • 17 oktober 2024
Rikadoo schreef:

Ik had 2 weken terug een mail geschreven naar Odido dat ik de boel wou opzeggen, i.v.m. het niet leveren van de afgesproken service, echter een paar dagen later kreeg ik een bericht dat Guideon langs wou komen. Ik dacht nou yes er zit beweging in.

Ik afspraak gemaakt, ik was zelf helaas niet thuis en mijn partner heeft de monteur aangenomen, rond een uur of half 12 stond deze voor de deur. Alle informatie is al bij Odido bekend onder een ticketnummer 72906203.Er stond in de mail dat er een ONT/modem swap zou gedaan worden, echter de monteur wist te vertellen dat we al de juiste apparaten hebben, en volgens mij is een Genexis ONT niet het juiste apparaat en dit juist degene die voor storingen zorgt. Oftewel de monteur heeft geen zak gedaan, wat wifi metingen gedaan zie screenshot hieronder van de werkbon (overigens is dit ook niet optimaal 700Mb/s waar ik minimaal 900Mb/s verwacht, dat terzijde). Maar hier heb ik natuurlijk niets aan, want overdag ervaar ik bijna geen problemen met het letterlijk uitvallen van de verbinding voor een paar seconden.

De mevrouw van de RvB van Odido die gaf bij Kassa aan dat als Odido het niet lukte om de problemen op te lossen dan konden mensen het abonnement kosteloos opzeggen. Het lijkt mij duidelijk...gezien de tijd dat Odido al bezig is geeft al aan dat het op kort termijn niet gaat lukken ….dus opzeggen.

Ik plaatste al eerder een link naar een voorbeeld brief.

Trouwens bij mij was de Nokia ONT maar voor een maand de oplossing.

Nu nog steeds dikke problemen op de vaste tijden. 

Renso

 

 


  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2024

@Tommie van Odido kun je nou eens een 5G voucher sturen want ik word hier horendol van. Je leest de berichten gewoon amper en reageert standaard vlak voor 17:00 zodat je morgen pas weer in dit topic hoeft te kijken.

Ik neig ernaar om al m'n abonnementen over te zetten naar KPN. Mobiele abonnementen zijn contractvrij en over een paar weken kan ik jullie prima in gebreke stellen en mijn internet contract beëindigen.


  • is een Top Poster
  • 147 reacties
  • 17 oktober 2024
Matthijskeb schreef:

@Tommie van Odido kun je nou eens een 5G voucher sturen want ik word hier horendol van. Je leest de berichten gewoon amper en reageert standaard vlak voor 17:00 zodat je morgen pas weer in dit topic hoeft te kijken.

Ik neig ernaar om al m'n abonnementen over te zetten naar KPN. Mobiele abonnementen zijn contractvrij en over een paar weken kan ik jullie prima in gebreke stellen en mijn internet contract beëindigen.

De medewerkers op dit forum worden ook horendol van deze ellende.

Als je dan ook steeds van de leidinggevende te horen krijgt binnen kort hebben we nieuws en een oplossing terwijl er niets van terecht komt. Alle respect voor Tommie en Cheyenne maar ook begrijpelijk dat de mensen het zat zijn….

 

Succes Matthijs

Renso


  • Debutant
  • 3 reacties
  • 17 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

Hoi Tommie,

ik wil gerust testen om te helpen. Moet ik hier iets voor doen? Krijg ik hierover meer informatie? Wat mij opvalt is dat ik sinds een dag na mijn (te) kritische post, wél continue internet heb. Alsof er opeens iets aan gedaan is. Zo nu en dan is het nog slecht, maar lang niet zo vaak als eerst. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 17 oktober 2024
Matthijskeb schreef:

Ik neig ernaar om al m'n abonnementen over te zetten naar KPN. Mobiele abonnementen zijn contractvrij en over een paar weken kan ik jullie prima in gebreke stellen en mijn internet contract beëindigen.

Het lijkt erop dat je daarmee KPN in de kaart speelt. Ik had vanavond namelijk iemand namens KPN aan de deur staan die aangaf dat er in mijn wijk veel klachten over Odido zijn omdat Odido niet over de juiste apparatuur beschikt om een goede verbinding over het KPN netwerk tot stand te brengen.

Ik vind dit een vreemde manier van zaken doen en kijk het voorlopig nog even aan of wellicht dat het nieuwe Klik&Klaar Internet  abonnement een alternatief biedt als de problemen blijven aanhouden.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 18 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Harry du Bois, ik heb je op de lijst gezet om te testen. KPN zal verder contact met je opnemen.

 

Jij staat nog op de lijst voor de swap @Izmirlifi, maar ik heb je ook nu op de testlijst gezet!

 

Mag ik jullie @RobR1@richardvlbt@Qwertyp123@Tensaiz@rayvanovdberg​​@DeelTil11@Sreem@Ruud_M@Roytjee@bero.mog@Ieruss@AcE Krystal & @Matthijskeb, vragen of jullie ook willen meedoen om te testen? Of heb je liever dat het ONT meteen omgeruild wordt. Met testen help je ons en KPN wel een stuk meer! Ik hoor het graag, alvast bedankt.      

 

Voor de klanten die nog geen (eerdere) communicatie hierover gehad hebben en ook graag mee willen doen aan de test, laat het hier dan weten. Dan kan ik jullie hiervoor aanmelden, mits het hiermee te maken heeft natuurlijk.

Hoi @Tommie van Odido,
Op zich is het prima als hier iets getest kan worden.
Het is wel zo dat de problemen voornamelijk in de avond op lijken te treden tussen 19:00 en 23:00 (of dan iig het duidelijkst merkbaar zijn), dus als er buiten die periode getest wordt, heeft het mogelijk niet zoveel zin.


  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • 18 oktober 2024

Vandaag komt er iemand van KPN langs. 

 

Tot nu toe heb ik vandaag nog geen problemen ondervonden met het internet 😂😂😂😂


  • is een Top Poster
  • 147 reacties
  • 18 oktober 2024
meijerh schreef:
Matthijskeb schreef:

Ik neig ernaar om al m'n abonnementen over te zetten naar KPN. Mobiele abonnementen zijn contractvrij en over een paar weken kan ik jullie prima in gebreke stellen en mijn internet contract beëindigen.

Het lijkt erop dat je daarmee KPN in de kaart speelt. Ik had vanavond namelijk iemand namens KPN aan de deur staan die aangaf dat er in mijn wijk veel klachten over Odido zijn omdat Odido niet over de juiste apparatuur beschikt om een goede verbinding over het KPN netwerk tot stand te brengen.

Ik vind dit een vreemde manier van zaken doen en kijk het voorlopig nog even aan of wellicht dat het nieuwe Klik&Klaar Internet  abonnement een alternatief biedt als de problemen blijven aanhouden.

Dit bedoel ik dus…..het onderzoeken gaat een flinke tijd in beslag nemen die waarschijnlijk niet nodig is. Ik zei in het begin ook al dat al die verschillen systemen die aan elkaar geknoopt zijn niet geschikt zijn voor het glasvezel netwerk.

 

Renso


  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • 18 oktober 2024

Vandaag 2 zeer vriendelijke mannen van KPN en Genexis over de vloer gehad. Zij hebben ongeveer  2,5 uur speedtests uitgevoerd. Helaas geen last ervaren van storingen(natuurlijk). Ik ben dus ergens blij dat ik al een hele dag kan genieten van goed internet, maar ook baal ik dat we niet kunnen zien wat het probleem is. Ik heb direct contact met deze mensen, en we gaan binnenkort nog eens wat tests uitvoeren.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen