Skip to main content

Beste Odido Support,

Sinds mijn recente overstap naar jullie Glasvezel service ervaar ik ernstige problemen met mijn internetverbinding, vooral in de avonduren wanneer jullie netwerk zwaar belast lijkt te zijn. Dit probleem lijkt veel gebruikers te treffen, zoals ik op het forum heb gelezen. Als je even naar rechts kijkt naar de sidebar met 'Gerelateerde Onderwerpen’ zie je het gauw genoeg. Grappig genoeg had ik op het DSL netwerk nergens last van.

Ik verzoek jullie met klem om dit bericht aandachtig te lezen en inhoudelijk met een reactie te komen, het is niet mijn bedoeling om jullie af te branden of aan te vallen.

Probleemomschrijving

 

  • Verbindingen naar hosts duren lang om te initialiseren: Zodra er een verbinding tot stand is gebracht, is de snelheid prima en conform de afgesproken snelheden. Echter, er treden timeouts op bij het opzetten van verbindingen, bijvoorbeeld (maar niet alleen) naar webservers of streamingdiensten.
  • Eerste ping is extreem traag: Pings naar bijvoorbeeld 8.8.8.8 (Google's DNS resolver) tonen dat de eerste ping er extreem lang over doet. Dit suggereert dat er mogelijk gewacht moet worden op een beschikbare verbinding bij Odido.
  • VPN gebruik: Wanneer ik een VPN gebruik, duurt het opzetten van de verbinding ook lang, maar zodra de VPN-verbinding actief is, werkt alles snel en naar behoren. Dit lijkt te bevestigen dat er een probleem is met de initialisatie van verbindingen.

 

Waarom dit zo bloedirritant is

Wil je een serie casten naar je TV? Dan moet je TV ellendig lang wachten op een beschikbaar draadje, afhankelijk van de hardware/software wordt gebruikt lukt dit dikwijls niet voor de gestelde timeout (Chromecast 45 sec, Apple TV 30 sec). 

Wil je een spelletje spelen? Dan zit je in een lobby die werkt, maar zodra je het spel inlaadt en je in het loading screen een timeout krijgt, ja dan gaat het feest niet door.

Werk je (zoals mij) als devops of software engineer dan kan je wel vakantie nemen. Ik maak de hele dag links en rechts requests naar allerlei API's en het is momenteel trager dan een hond met 1 been de berg op.

Kortom, het laatste wat ik verwachtte toen ik overstapte naar Glas van Odido.

 

Waarom ping tests niet voldoende zijn

In alle andere forum posts zie ik dat jullie een ping test adviseren/vragen. Hoewel het uitvoeren van een ping test (bijv. naar 8.8.8.8) vaak als eerste door jullie wordt aanbevolen, biedt dit geen volledig inzicht in het probleem.

De screenshots van een ping test laten alleen zien of een ping slaagt, mislukt, hoeveel loss er is en hoe lang het pingen duurde. Het screenshot geeft geen informatie over de tijd die nodig is om een beschikbare verbinding te vinden, dat kunnen jullie dus nooit uit de screenshots afleiden (is namelijk niet hetzelfde als de time data in de ping resultaten).

Het daadwerkelijke probleem, de lange wachttijd bij de initialisatie van verbindingen, wordt hierdoor niet duidelijk gedetecteerd of opgelost. Dit geeft mij het gevoel dat er nog steeds niet wordt geaccepteerd (binnen Odido) dat dit het probleem is.

Makkelijk gezegd: als een ping meet of ik jullie kan bellen, en hoe lang het duurt voordat jullie antwoorden, dan gaat de tijd die gemeten wordt lopen vanaf het moment dat ik bel (de verbinding maak). Maar als er geen telefoon beschikbaar is, gaat de tijd niet lopen en zien jullie dat niet terug in de screenshots.

Ook is het doormeten van de lijn niet genoeg, want het probleem is (okay, lijkt) een capaciteitsprobleem wat betekend dat het sporadisch optreedt. Ik zie genoeg posts waarin jullie geen problemen constateren. Ik weet niet wat jullie meten, maar als dat een speedtest is, is dat niet hetgeen wat getest moet worden.

 

Waarom een VPN verbinding het probleem oplost

Wanneer ik een VPN gebruik, ervaar ik dezelfde vertraging bij het opzetten van de initiële verbinding. Echter, zodra de VPN-verbinding actief is, werkt alles snel en naar behoren. Dit komt waarschijnlijk doordat een VPN-verbinding constant actief blijft, waardoor er geen nieuwe verbindingen hoeven te worden geïnitialiseerd bij Odido voor elk nieuwe request wat ik vervolgens maak (via het VPN). Dit bevestigt dat het probleem ligt bij de initialisatie van verbindingen binnen het Odido netwerk en niet bij de internetverbinding zelf of mijn lokale apparatuur.

 

Uitgevoerde troubleshooting

  • Hardware gepower-cycled: Jullie modem en aansluitpunt heb ik herhaaldelijk opnieuw opgestart.
  • Modem gereset naar fabrieksinstellingen: Geen verbetering.
  • Bekabeld en draadloos getest: Het probleem doet zich voor bij zowel bekabelde als draadloze verbindingen.
  • Alternatieve DNS resolver: Het probleem doet zich ook voor bij gebruik van Cloudflare's of Google's DNS resolvers.

 

Gerelateerde forum posts

Onderstaand een aantal posts die exact mijn probleem beschrijven, grappig genoeg lijkt dit geen regionaal probleem want de regio's waar deze klanten zich bevinden zijn buiten mijn regio. Ook zien jullie hier dat dit probleem OF al geruime tijd speelt, OF regelmatig blijft voorkomen.

Link naar vergelijkbare forumpost 1 door @kprook 
Link naar vergelijkbare forumpost 2 door @harmannij 
Link naar vergelijkbare forumpost 3 door @jaflo 
Link naar vergelijkbare forumpost 4 door @asdf123321 

 

Ervaring met Klantenservice

Vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice en mijn probleem duidelijk uitgelegd. De reactie die ik (na 20 seconden) kreeg was: "Ik zie in het systeem dat ik een monteur moet sturen."

Hoewel ik het waardeer dat er actie wordt ondernomen, vind ik deze reactie teleurstellend. Er zijn al talloze monteurs naar dit gebouw (bij buren) gestuurd zonder resultaat. Het forum staat vol met soortgelijke posts, wat aangeeft dat dit een breder probleem is dat door Odido op netwerkniveau moet worden opgelost. Het lijkt een capaciteitsprobleem te zijn en niet een probleem op locatie bij de klant.

 

Verzoek om serieuze ondersteuning

Dit probleem lijkt complexer dan een eenvoudig connectiviteitsprobleem en vereist mogelijk een dieperliggende analyse door een tweede- of derdelijns technicus, of nog waarschijnlijker door jullie Operations afdeling. Ik verzoek u dringend om niet te reageren met standaard procedure's zoals "reset uw modem" of "voer een speedtest uit". Deze stappen zijn al uitvoerig getest en bieden geen oplossing. Ik probeer jullie niet in de maling te nemen of jullie werk te doen, maar kijkende naar de eerdere posts ben ik erg bang dat dit probleem niet serieus genoeg wordt onderzocht.

 

Gemeenschappelijke klachten

Veel van mijn buren in het appartementencomplex ervaren dezelfde problemen. Dit wijst op een mogelijk probleem met de capaciteit of de infrastructuur van Odido in ons gebied.

 

Verzoek tot actie & mijn vragen

Ik heb concreet de volgende vragen, kunnen jullie deze beantwoorden?

  1. Serieuze analyse: Kunt u dit probleem serieus onderzoeken en escaleren naar de juiste technische afdeling?
  2. Contract ontbinding: Indien dit probleem niet binnen een redelijke termijn kan worden opgelost, kan ik dan mijn contract kosteloos ontbinden, zodat ik kan overstappen naar een andere provider die wel stabiele service kan bieden.
  3. 5G Tether: Kan ik gedurende de periode dat dit niet goed werkt wellicht een voucher krijgen voor 5G? Dan kan ik in ieder geval fatsoenlijk mijn verbinding gebruiken.
  4. DSL: Is het mogelijk dat zolang jullie dit probleem onderzoeken mijn oude DSL lijn weer wordt geactiveerd? Of dat ik hier weer permanent naar overstap?
  5. Credit verzoek: Tot slot vraag ik om een credit voor de periodes waarin de service ondermaats presteert.

 

Bij voorbaat dank voor uw serieuze aandacht en snelle oplossing van dit probleem. Indien makkelijker, ik vind het ook geen probleem om door jullie teruggbeld te worden, maar dan het liefst wel met iemand die inhoudelijk verstand heeft van het probleem.

 

Met vriendelijke groet,
Nils

 

Moderator edit: Neem alsjeblieft onderstaande goed door en volg alle punten op zodat we alles in 1 keer kunnen aanleveren. Bedankt!

 

Hi all, ik begrijp de frustratie. Het is voor een tijd niet duidelijk geweest dat deze issues onder één hoedje speelden. Er waren verschillen in regio's e.d. Sinds een poos zien we de rode draad. Het lijkt er op dat het aan de software op de ONT ligt. Op dit moment zijn we in samenwerking met KPN NetwerkNL bezig om tot een oplossing te komen. Omdat het niet haalbaar is voor deze partij alle ONT's om te ruilen (dit is al lang en breed besproken), is de beheerder druk bezig met een nieuwe firmware om zo het probleem op te lossen voor ieder die er last van heeft.

Vandaag is er opnieuw een nieuwe firmware op 4 ONT's ingeladen, om te checken of dit het probleem verhelpt. We houden strak contact met deze klanten en kunnen zo onderzoeken of het wel of niet de oplossing. Weet dat we ontzettend hard werken en de prioriteit erg hoog ligt.

Nog steeds geldt: hoe meer voorbeelden hoe beter. Heb je dit nog niet gedaan, deel dan zeker onderstaande informatie met ons in dit topic. Ik zet het dan door naar het juiste team die hier mee bezig is.

  • Speedtest (Ookla)
  • IP Config
  • Taakbeheer
  • Pingtest naar google.nl (8.8.8.8)
  • Leg uit wat je exact ervaart
  • Wanneer ervaar je het (tijdsindicatie)

Ik begrijp dat het niet alles verhelpt, maar voor wie wil en een abonnement bij ons of Ben heeft, kan ik gratis Unlimited Data regelen. Dit scheelt in je mobiele bundel en je kunt s'avonds je hotspot aanzetten. Het is geen ideale tussenoplossing, maar zo kun je voor nu wel wat beter vooruit in de avonduren. 
Heb je geen mobiel abonnement bij ons of Ben? Je kunt dan een losse simkaart aanschaffen in Odido Shop of een supermarkt. De kosten hiervan, zal ik vergoeden als je mij de bon stuurt. Je kunt hierop alsnog een vouchercode activeren!

Update 07-10-2024: We zijn ons ervan bewust dat er al enige tijd problemen spelen op het WBA-netwerk, zoals hoge latency, ping en trage snelheden tijdens de avonduren. Sommige klanten hebben al een Nokia ONT ontvangen, wat in een aantal gevallen voor verbetering heeft gezorgd, maar helaas is het probleem hiermee nog niet volledig opgelost.

We zijn in overleg met KPN hoe we dit probleem met de ONT zo snel mogelijk duidelijk kunnen krijgen. KPN wil graag, met behulp van klanten die bereid zijn mee te werken, testen uitvoeren. Dit betekent dat een monteur tijdens de piekuren langs zal komen om metingen uit te voeren. Hiermee hopen we een oorzaak te vinden en daarmee het probleem structureel op te lossen.

Als je liever niet mee wilt werken aan de tests, is dat geen probleem. Indien de monteur vaststelt dat de ONT de oorzaak is, wordt deze alsnog vervangen door een Nokia ONT. Uiteraard hopen we dat veel van jullie helpen met testen, we begrijpen dat we veel van jullie vragen, maar alleen door veel te testen kunnen we de oorzaak hopelijk snel vinden zodat we tot een structurele oplossing kunnen komen.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen samen met KPN snel tot een definitieve oplossing te komen. 

 

Beste @Tommie van Odido,

het was gisteren 9 October de verbinding nog erger dan erg, overdags en in de avond (zie screenshot hieronder). Ik wil best snappen dat de snelheid niet altijd op 1Gbps zal zitten ivm. van alles wat. Maar dat het zoveel keren gebeuren en zo lang dat de verbinding zo traag geworden die net zo goed gezegd als onbruikbaar waren, dat is onacceptabel in de hedendaagse standaard.

Kijk, jij en ik, en alle anderen die hier zitten, wij zijn niet zo verschillend: je komt thuis na een werkdag, en wilt wat doen via de internet (wat kan je nou tegenwoordig doen niet via internet...), en je wilt dat er verbinding is. Wat erger is: je werkt thuis, en er is geen internet. Je kan tegenwoordig ook niks zonder internet verbinding.

Ik zou graag dit bij deze mijn issue escaleren: ik ontvang graag een reële reactie met daarbehorende redelijke timeline binnen 7 kalenderdagen --mijn eerste post was al op 29 september 2024, te weten 10 kalenderdagen geleden. Als ik op 17 october nog geen stabiele internet verbinding heb, ik zou graag willen weten wat mijn opties dan?

Klantgegevens etc. staat in mijn profiel, anders schiet me een DM.

mvg,

Marcel

 


@Tommie van Odido 

Ruim 1 maand geleden heb ik een melding gemaakt bij de telefonische klantenservice waarin ik exact dezelfde issues heb beschreven als in dit forum vermeld. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen terwijl ik nog elke dag problemen heb met de verbinding.

Kan je dit nagaan op kenmerk 72927250 en mij van een update voorzien? Ondertussen is de verbinding zo slecht dat ik graag 2x unlimited data bij je wil aanvragen voor mij partner en mijzelf  

Groeten,

Erik



Daarnaast, mag ik opmerken dat jullie PDF bestand "handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf" screenshots bevat van Windows Verkenner? Gezien dat ik zelf een MacOS gebruik, gelieve een accurate handleiding op te sturen.

 

@Els Benard:

Hier is het idd gemixt tussen WIndows en Mac: https://assets.odido.nl/x/34d729b6bd/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf

Hier is het wel goed (alleen Mac): https://assets.odido.nl/x/0c8973e98d/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf

 


Hi @GlassesSmurf, we zouden heel graag bij je langskomen om te testen samen met KPN. We staan namelijk te springen om dit euvel nu voor eens en altijd op te lossen maar we moeten gewoon testklanten hebben hiervoor. Ik hoor graag of ik je op de lijst mag zetten als testklant!

 

Dit geldt voor iedereen in dit topic. We willen het super graag oplossen maar hebben hiervoor meer informatie nodig. Zie het statement in het topic hierboven, hopelijk kunnen wij het samen met jullie oplossen.


Hi @GlassesSmurf, we zouden heel graag bij je langskomen om te testen samen met KPN. We staan namelijk te springen om dit euvel nu voor eens en altijd op te lossen maar we moeten gewoon testklanten hebben hiervoor. Ik hoor graag of ik je op de lijst mag zetten als testklant!

 

@Tommie van Odido 

Ja, doen.

Maar wat ik eerder schreef: testen overdags, wanneer het is (in algemeen) allemaal werkt heeft naar mijn idee weinig nut. Wat ik je (Odido en KPN) kan aanbieden is mijn continuous monitoring log (zoals mijn screenshots hierboven).

Maargoed, ja op testklant.

Je weet waar en hoe mij te bereiken (zie mijn profiel).


[deleted] sorry. double post.


Kom bij mij ook maar testen. Alles beter dan niets.


We zijn ons ervan bewust dat er al enige tijd problemen spelen op het WBA-netwerk, zoals hoge latency, ping en trage snelheden tijdens de avonduren. Sommige klanten hebben al een Nokia ONT ontvangen, wat in een aantal gevallen voor verbetering heeft gezorgd, maar helaas is het probleem hiermee nog niet volledig opgelost.

 

We zijn in overleg met KPN hoe we dit probleem met de ONT zo snel mogelijk duidelijk kunnen krijgen. KPN wil graag, met behulp van klanten die bereid zijn mee te werken, testen uitvoeren. Dit betekent dat een monteur tijdens de piekuren langs zal komen om metingen uit te voeren. Hiermee hopen we een oorzaak te vinden en daarmee het probleem structureel op te lossen.

 

Als je liever niet mee wilt werken aan de tests, is dat geen probleem. Indien de monteur vaststelt dat de ONT de oorzaak is, wordt deze alsnog vervangen door een Nokia ONT. Uiteraard hopen we dat veel van jullie helpen met testen, we begrijpen dat we veel van jullie vragen, maar alleen door veel te testen kunnen we de oorzaak hopelijk snel vinden zodat we tot een structurele oplossing kunnen komen.

 

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen samen met KPN snel tot een definitieve oplossing te komen. 

 

Als ik deze post ontleed dan staat er dus dat Odido erkent dat ze een probleem hebben met hun dienst, maar dat er nog geen oplossing is.

Odido komt de belofte dus niet na en contract laten ontbinden is dan een geldige optie.

 

 Ik ga niet uit zitten wachten totdat KPN en Odido eindelijk een oplossing hebben gevonden en in de tijd betalen voor een abonnement waar je niks aan hebt.

Dus @Tommie van Odido (en ik tag de rest ook maar, hopende op snel antwoord@Cheyenne van Odido @Jason van Odido @Teresa van Odido @Ishana van Odido)

 nogmaals ik stap op. Kan een van jullie mij a.u.b. benaderen om dit in gang te zetten.

 Ik heb het telefonisch geprobeerd, maar dan krijg je een wijsneus aan de telefoon die je gaat wijzen op dat er een jaarcontract is getekend en absoluut niet luistert naar het probleem.

ik ben het spuugzat.

 

 Vandaag zou Guidion langs komen voor de 4de keer voor een ONT swap. De vorige keren hebben ze afgebeld of kwamen ze doodleuk op de proppen met een Genexis waar ik geen zak aan heb.

 En vandaag bellen ze eerst dat de monteur de afspraak niet gaat halen, maar dat ze een andere monteur in hebben gepland voor later in de avond.

 Ik heb geen monteur meer gezien vandaag en ze hebben ook niets meer laten weten.

 

 Mijn geduld is op. 


@Tommie van Odido @Cheyenne van Odido @Waqqas  of een andere mod. Mag ik 2 voucher codes? 


@Harry du Bois 

Ik zal je 2 vouchers sturen.


Je mag ten aller tijde je contract opzeggen als zij een wanprestatie leveren.

Er is een coulance regeling daarvoor bij Odido.

Eis minimaal ook een vergoeding voor het product wat ze je niet leveren.

 

Renso


Afgelopen donderdag is bij mij een Nokia ONT geplaatst, zal het in de gaten houden de komende tijd maar ik merk nu al wat verbetering ipv met de Genexis.


Hallo,

Sinds mijn aansluiting 1-10-2024 ervaar ik dezelfde problemen als iedereen hier. Lang wachten op pagina's die laden, download snelheden die soms niet eens de enkele digits ontstijgen terwijl ik betaal voor 1Gbit ! Onmiddeiljk na Guideon installatie zag ik eenmalig 900+Mbit, daarna niet meer boven de 200Mbit. Zelfs deze zondag ochtend om 8 uur was de snelheid enkel 100/100. Ik kreeg geen plaatje gedowload in de NOS app. Wat een aanfluiting, ik ben echt ontzettend teleurgesteld.

Zoals hierboven iemand vermeld, ik werk vaak van thuis en struin het web af. Ik kan zo echt niet werken, het is voor mij van belang dat ik een stabiele en betrouwbare verbinding heb. Klantnummer staat in mijn profiel, maar als dit niet rap opgelost is door de Odido techneuten, wens ik een kostenloze annulering van mijn abonnement. Dan druip ik af terug naar KPN, want daar was alles wel in orde. Ik heb simpelweg snel en betrouwbaar internet nodig.

Ik vind het overigens echt ongelooflijk ontmoedigend dat ik op dit forum wel topics vind die jaren terug gaan en over exact dezelfde problemen gaan…

@Cheyenne van Odido @Jason van Odido 

Speedtest (Ookla)

 

Ipconfig

 

Taakbeheer

 

Ping

 

Leg uit wat je exact ervaart

Zie hierboven. Eigenlijk hetzelfde als @maartenneijmeijer @chefneliz etc.

 

Wanneer ervaar je het (tijdsindicatie)

Tot zover is het werkelijk elk moment van de dag slechter dan voor mijn overstap van KPN. De mate wisselt.

  • Ik haal nooit meer dan 300Mbit up of down.
  • Pagina laadsneldheid wisselt, maar is duidelijk slechter in de avond en weekend-ochtend.

 

Ik weet er heel weinig van af, maar lees dat het ontvangen van een andere PON nog eens verschil kan maken. Ik heb een Delta XGS-PON in mijn meterkast hangen. Als dat dus de verkeerde is, hou ik me aangeraden voor een Nokia. 

Gr

Pim


Hallo @pimhendriks 

Dit verzameltopic is voor klanten op het KPN glasvezelnetwerk met een zwarte Genexis/Nokia ONT.

Je geeft aan een Delta ONT te hebben? Dan zou je op het Delta glasvezelnetwerk moeten zitten, hiervoor maak je dan een aparte topic aan.

Je geeft ook aan eerder klant bij KPN geweest te zijn. Heb je dan een Delta ONT op het KPN glasvezelnetwerk?


Hallo @pimhendriks 

Dit verzameltopic is voor klanten op het KPN glasvezelnetwerk met een zwarte Genexis/Nokia ONT.

Je geeft aan een Delta ONT te hebben? Dan zou je op het Delta glasvezelnetwerk moeten zitten, hiervoor maak je dan een aparte topic aan.

Je geeft ook aan eerder klant bij KPN geweest te zijn. Heb je dan een Delta ONT op het KPN glasvezelnetwerk?

Hey Waqqas, dankjewel voor je reactie. Ik heb dan wel geen zwart ONT doosje, ik zit wel zeker op het glasvezelnetwerk van KPN. Ik was inderdaad klant bij KPN. De Delta ONT lust door de NT doos. Nog steeds een eigen thread maken dan?

 

Gr


@pimhendriks

Je zou eventueel een foto kunnen toevoegen van het glasvezelaansluitpunt en ONT, wellicht werkt de ONT van Delta niet optimaal icm KPN glasvezel.

De monteur had bij mij ook een Delta ONT op de KPN FTU aangesloten maar die werkte niet..


En weer in elkaar storten van de snelheid rond 20:00 uur tot nu 20:45.

1 Gb verbinding komt niet hoger dan 650 -700 Mb

 

Renso


 

Hey @Waqqas 

Ik ben benieuwd of iemand hier iets over weet of dat ik inderdaad beter een eigen thread kan maken. Hoe dan ook, foto geattacheerd. De glasvezelverbinding komt in de NT binnen, lust door naar de Delta ONT. De monteur heeft uitgelegd wat er in de NT kast gebeurt, maar dat heb ik niet onthouden.

 

Download en pagina laadtijden zijn nu wel zoals ik zou verwachten. (Ma - 11:10) Upload laat nog een beetje te wensen over met 400Mbit

 


@pimhendriks

Je kan het beste een eigen topic aanmaken, je hebt een verbinding op KPN ODF met een Huawei XGSPON ONT dus dit zou dan apart moeten worden bekeken dus even een eigen thread aanmaken.


En weer in elkaar storten van de snelheid rond 20:00 uur tot nu 20:45.

1 Gb verbinding komt niet hoger dan 650 -700 Mb

 

Renso

Nog eventjes…...


Beste @Tommie van Odido,

4 dagen geleden schreef / vroeg jij mij of jullie, hetzij Odido, Guidion, KPN, wie dan ook, bij mij thuis willen komen kijken c.q. testen. Ik heb meteen ja gezegd. Er was geen sprake van een uitdrukkelijke deadline, gewoon een open ja-of-nee vraag. Tot op heden, vier dagen later, ik heb nog niks mogen vernomen. Geen telefoontje, geen privebericht, niks. Inmiddels is de verbinding weer slecht zoals in de screenshot. Zo kon ik vandaag niks doen in de periodes waar de internetverbinding waren weggevallen. Ik heb het nu genoeg zo.

Ik wens binnen 48 uur vanaf tijdstip van dit schrijven, te weten uiterst 17 oktober 2024 14:15 Amsterdamse tijd, een concrete vervolgstappen ontvangen met concrete datum / periode. Mocht ik dit dan alsnog nog niet ontvangen, wil ik graag mijn overeenkomst opzeggen wegens wanprestatie, en dat ook te weten kostenloos.

 


Addendum:

En dit was de staat van de verbinding in de afgelopen 24 uur: 14 okt 19:00 - 15 okt 19:00.

Dit is toch niet iets waarvoor ik heb betaald? Zo hoort het toch niet? 

En nog steed nog geen enkel bericht / reactie vanuit Odido. (ja ja, ze zijn “bezig”, ik ben niet de enige klant, blah blah blah…)

 


Is het probleem te verhelpen door over te stappen naar KPN? Want ik heb al maanden contact met Odido over dit probleem maar ik moet elke keer zelf terugbellen met het antwoord dat er iets mis is gegaan met mijn vorige ticket en dat die is gesloten…

 

Wat is verder de beste route om te worden gecompenseerd voor het gebrekkige internet de afgelopen maanden met loze beloftes..?


Goedenavond,

ik volg dit topic al een tijd en heb al lang problemen. Ik ben er nu wel klaar mee. @Odido willen jullie me een voucher toesturen voor onbeperkt 5G? Ik heb pingtesten, speedtest etc. gedaan. Alle testen zijn van 10-10-2024 behalve de pingtest naar 8.8.8.8, die is van een paar minuten geleden toen ik wéér problemen had.  Zie hieronder. Ik ben benieuwd wat jullie hiermee gaan doen.

 


Goedenavond,

ik volg dit topic al een tijd en heb al lang problemen. Ik ben er nu wel klaar mee. @Odido willen jullie me een voucher toesturen voor onbeperkt 5G? Ik heb pingtesten, speedtest etc. gedaan. Alle testen zijn van 10-10-2024 behalve de pingtest naar 8.8.8.8, die is van een paar minuten geleden toen ik wéér problemen had.  Zie hieronder. Ik ben benieuwd wat jullie hiermee gaan doen.

 

@Tommie van Odido @Cheyenne van Odido @Waqqas willen jullie me vouchercodes toesturen zodat ik weer normaal kan netflixen etc? Of eigenlijk: willen jullie ervoor zorgen dat de problemen opgelost worden.


Reageer