Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3401 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1770 reacties
  • 17 juli 2024

Hi @ppiippoo, ik zie dat je de Mediabox hebt. Hierop zit inderdaad geen blauwe knop. Je kan begin gemist aanzetten wanneer je het programma hebt aangeklikt. Als je dan op de ‘ok’ knop drukt dan krijg je een soort van menuutje te zien onderin het scherm met functies. Hier vind je dan ook helemaal links de knop voor begin gemist (het pijltje die tegen de klok in gaat). 

Edward van der Veen

Ik kan mijn reply op de algemene post over de mediabox niet hiernaartoe verplaatsen. Kunnen jullie even naar mijn post daar kijken?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3691 reacties
  • 25 juli 2024

@Edward van der Veen Ik heb zojuist gereageerd op jouw bericht! Spreek ik je daar verder?

Edward van der Veen
Teresa van Odido schreef:

@Edward van der Veen Ik heb zojuist gereageerd op jouw bericht! Spreek ik je daar verder?

Super dank je

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2024

Hoi,

Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 3691 reacties
  • 3 augustus 2024

@KalksmaJ Tuurlijk, heb ik meteen voor je geregeld. De nieuwe afstandsbediening komt snel jouw kant op! 😀

• is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 9 augustus 2024
Demi van Odido schreef:

Hi @ppiippoo, ik zie dat je de Mediabox hebt. Hierop zit inderdaad geen blauwe knop. Je kan begin gemist aanzetten wanneer je het programma hebt aangeklikt. Als je dan op de ‘ok’ knop drukt dan krijg je een soort van menuutje te zien onderin het scherm met functies. Hier vind je dan ook helemaal links de knop voor begin gemist (het pijltje die tegen de klok in gaat). 

Wat betekenen die andere symbolen?

ik heb kort geleden twee vragen gesteld over knoppen op de afstandsbediening die ik miste vergeleken met mijn oude AB, is er een beschrijving beschikbaar van alle symbolen die op het scherm kunnen verschijnen en wat hun functie is? Het symbool “begin gemist” is mij verteld maar wat betekenen die andere?

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1721 reacties
  • 10 augustus 2024

@Joost 48 Het pijltje naast ‘Begin gemist’ is ‘Terug naar Live TV’. Pauze spreekt voor zich. De i is informatie over het programma bekijken. Die ernaast is ondertiteling en beeldkwaliteit instellen. Helemaal rechts is favorieten instellen.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 augustus 2024

Hallo,

Mijn hond heeft de afstandsbediening gesloopt. Zou u mij een nieuwe kunnen opsturen?

mvg, 

JMRSRM

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 12829 reacties
  • 13 augustus 2024

Hi @JMRSRM, welkom op onze Community.

Dat is niet heel handig, hopelijk zitten alle tanden er nog in. Ik heb je een nieuw exemplaar opgestuurd, hopelijk wordt deze niet als speeltje gezien haha! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 augustus 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @JMRSRM, welkom op onze Community.

Dat is niet heel handig, hopelijk zitten alle tanden er nog in. Ik heb je een nieuw exemplaar opgestuurd, hopelijk wordt deze niet als speeltje gezien haha! 

Hallo Tommie, 

haha ik hoop het ook niet! hartelijk bedankt voor de snelle service! 

mvg,

JMRSRM

• 1 reactie
  • 15 augustus 2024

Hoi mijn afstandsbediening van mijn Enron’s tv box doet het niet meer. Het knippert en geeft geen reactie meerder malen en op alle manier geprobeerd hem weer werkend te krijgen maar hij is echt kapot ( hij gaat ook al jaren mee ) ik zou graag een nieuwe willen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 12829 reacties
  • 15 augustus 2024

Hoi @veldt99, welkom op onze Community!

Goed dat je het aankaart. Ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze komt spoedig jou kant op, hij past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn voor de bezorging! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 augustus 2024

Hi, dagelijks loopt mijn afstandsbediening vast na een tijdje, waardoor de knoppen voor de tv gids en radio het niet doet. Ook niet via de menu optie. Enige wat helpt is de stroom eraf en weer opnieuw opstarten. Bij het nalopen wat het wel of niet doet, loopt het beeld ook wel eens vast en valt geluid uit. Het lijkt wel alsof de afstandsbediening vast loopt. De knop rechtsboven knippert continue rood bij gebruik. Ik heb alle suggesties hierboven doorlopen (helpt niet). Ik had deze klachten de eerste 2 maanden niet, nu dagelijks. Batterijen al vervangen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 12829 reacties
  • 16 augustus 2024

Hi @TRI, goed dat je het aangeeft. Kan je de afstandsbediening opnieuw koppelen en checken of hij het daarna wel weer doet?

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 augustus 2024

Hi Tommie, net een aantal keren gedaan, maar helaas (ook via menu werkt het niet). 

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 augustus 2024

Fijn dat je het kon proberen @TRI! Ik zie graag dat je snel weer zorgeloos kan genieten. Ik bestel direct een afstandsbediening voor je en je hoort 'm snel bij jou op de mat vallen. 😄

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 augustus 2024

Super, dank je wel 😀

• 1 reactie
  • 19 augustus 2024

Beste Odido,

Wij zijn helaas de tv afstandsbediening kwijt geraakt. Zouden jullie een nieuwe willen opsturen?

Alvast bedankt.

Gr Koen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 12829 reacties
  • 20 augustus 2024

Hi @Koendeb, welkom op onze Community!

Uiteraad. Ik heb je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal binnen 3 werkdagen op de deurmat liggen, hij past door de brievenbus. Je hoeft dus niet thuis te wachten op het pakketje. Alvast veel kijkplezier. 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 augustus 2024

Beste,

Mijn afstandsbediening van de mediabox doet helemaal niets meer...nieuwe batterijen erin, nog niets..lampje van de afstandsbediening brand niet…

Kan ik langs deze weg een  nieuwe bestellen.?

Met vriendelijke groet 

Ronald 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 1947 reacties
  • 24 augustus 2024

Hoi @Ronald D,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 26 augustus 2024

De afstandsbediening van mijn 4k mediabox doet het niet meer: al nieuwe batterijen erin gedaan, maar totaal geen respons (rode lampje licht ook niet op). Heb nu een oude philips afstandsbediening gekoppeld, maar dat werkt net niet lekker.

Kunnen jullie mij een nieuwe afstandsbediening sturen s.v.p.? Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 12829 reacties
  • 26 augustus 2024

Maar natuurlijk @TheMek, ik heb je meteen een nieuw exemplaar opgestuurd! Deze past in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te wachten. Veel kijkplezier. 

• is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 26 augustus 2024

Dankjewel voor de snelle service @Tommie van Odido 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen