Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3475 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 augustus 2024

Ik ben mijn afstandsbediening,  aria, kwijt.wat nu? Is er een mogelijkheid hem te vervangen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 28 augustus 2024

Dat kan ik voor je regelen @Nl15932, kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan stuur ik je een nieuw exemplaar op!

• 1 reactie
  • 2 september 2024

Beste, 

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt, is het mogelijk om een nieuwe te krijgen? En wat zijn eventuele kosten?

Met vriendelijke groet,

Lise

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 3 september 2024

@liseschotanus Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd, zodat je weer snel kan genieten van TV! 😀

Geen zorgen, dit is geheel kosteloos. 

• 1 reactie
  • 4 september 2024

De aan/uit knop (STB) voor de TV Kast werkt niet meer van de afstandsbediening. Nieuwe batterijen, reset via setup etc. werkt allemaal niet. ik wil graag een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 5 september 2024

@rubendraaijer Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀

• 1 reactie
  • 10 september 2024

Helaas hier ook veel problemen met de afstandsbediening. Al vaak gereset, nieuwe batterijen, van alles geprobeerd maar steeds maar weer komen problemen terug. Nu reageert deze weer niet maar blijft het wel om de 3 a 4 seconden 2 keer knipperen. Eerder ook al problemen gehad dat deze soms 4x knipperde en ook niet wilde reageren. Erg frustrerend hoe vaak het mis gaat.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Alvast bedankt.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 11 september 2024

Dat kan ik me voorstellen @jvdbroek! Ik heb voor de zekerheid gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze leveren we binnen enkele werkdagen. Hou je mij op de hoogte? Als de problemen aanhouden, ben ik er voor je! 

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 16 september 2024

Wij zijn onze afstandsbediening kwijt, kunnen we een nieuwe krijgen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 17 september 2024

@MarouaneB De nieuwe afstandsbediening is onderweg naar jou! 😊

• 2 reacties
  • 17 september 2024

Onze Afstandsbediening van de 2e tv box doet gek. vooral met het volume aanpassen gaat de source knop knipperen en moet je lang wachten om weer maar 1 toontje zachter of harder te kunnen.

Batterij is 89%, afstandsbediening al ontkoppeld en opnieuw gekoppeld. 

Modem herstart, tv box herstart en nog niks verbeterd. Beneden geen problemen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13645 reacties
  • 18 september 2024

Hoi @brenda2889, welkom op onze Community!

Goed om te horen dat je het een en ander al geprobeerd hebt. Kan je eens beide afstandsbedieningen ontkoppelen en de afstandsbediening van de tv beneden voor boven gebruiken. Werkt die afstandsbediening daar wel goed? En vice versa? 

• 2 reacties
  • 21 september 2024

Tommie bedankt,

Afstabdsbediening gewisseld toen werd het al beter. Na een nieuw setje batterijen werkt alles werr top!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 21 september 2024

@brenda2889 Namens @Tommie van Odido heel graag gedaan! 😀

• 2 reacties
  • 24 september 2024

Hallo, 

Mijn afstandbediening werkt niet meer, reageert nergens op, geen lampjes ondanks dat ik al 3 verschillende setjes batterijen heb geprobeerd. 

Ik ben bang dat ie naar het hiernamaals is vertrokken. Het gaat om een afstandbediening voor mediabox. (ook al staat er onderop mijn tv kastje tv box????)

Kan ik ergens een nieuwe aanvragen?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 september 2024

Na problemen met geluid de tv box opnieuw opgestart en gereset. Na het resetten krijgen we dit scherm in beeld. Geprobeerd meerdere malen maar de afstandsbediening wil niet verbindem. Dit scherm blijft dus in beeld en de Odido op tv werkt nu niet. Batterijen van de afstandsbediening zijn vervangen. Het lampje knippert maar het verbinden gebeurt niet. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13645 reacties
  • 25 september 2024

Hi @Djabberr, welkom op onze Community!

Ik heb je een nieuwe exemplaar opgestuurd. Deze past in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier.

Hi @Joostglorie, kan je de afstandsbediening eens ontkoppelen voordat je hem koppelt in dit scherm, wellicht pakt hij hem dan!

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Djabberr, welkom op onze Community!

Ik heb je een nieuwe exemplaar opgestuurd. Deze past in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier.

Hi @Joostglorie, kan je de afstandsbediening eens ontkoppelen voordat je hem koppelt in dit scherm, wellicht pakt hij hem dan!

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Vanmiddag geprobeerd. Helaas dit werkt ook niet. Het koppelen lukt daarna nog steeds niet. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 26 september 2024

@Joostglorie Dank je wel voor de terugkoppeling en sorry dat we de juiste oplossing nog niet hebben gevonden. Ik help je graag verder! 

Wil je de volgende stappen eens doorlopen?

Instellingen > Afstandsbedieningen & accessoires > 4K TV remote > ontkoppelen > Mediabox van de stroom halen en herstarten > volg de stappen op het scherm om de afstandsbediening te koppelen. 

Laat je het mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

• 2 reacties
  • 26 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Djabberr, welkom op onze Community!

Hi @Joostglorie, kan je de afstandsbediening eens ontkoppelen voordat je hem koppelt in dit scherm, wellicht pakt hij hem dan!

Dankjewel! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 september 2024
Teresa van Odido schreef:

@Joostglorie Dank je wel voor de terugkoppeling en sorry dat we de juiste oplossing nog niet hebben gevonden. Ik help je graag verder! 

Wil je de volgende stappen eens doorlopen?

Instellingen > Afstandsbedieningen & accessoires > 4K TV remote > ontkoppelen > Mediabox van de stroom halen en herstarten > volg de stappen op het scherm om de afstandsbediening te koppelen. 

Laat je het mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

@Teresa van Odido met een andere tip is het gelukt  om naar een ander scherm te komen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 26 september 2024

@Joostglorie Fijn dat het is gelukt! Zou je de tip met ons willen delen? 

Misschien kunnen andere deze dan ook gebruiken indien ze hetzelfde probleem ervaren. Alvast bedankt! 

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 30 september 2024

Peter heeft mij naar deze topic gestuurd. Om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Wie kan mij hier bij mee helpen?

Bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13645 reacties
  • 1 oktober 2024

Hey @kimberleydb, ik heb je een nieuw exemplaar opgestuurd. Het zal een paar dagen duren voordat hij arriveert. Hij past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Hopelijk werkt de nieuwe afstandsbediening wel goed! 

• 1 reactie
  • 1 oktober 2024

Hoi , 

onze afstandsbediening is gisteren kapot gegaan hij reageert nergens meer op. ik zou graag een nieuwe aanvragen.

groetjes en alvast bedankt 

agaath

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen