Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Hallo, ik heb elke dag problemen met de afstandsbediening, Output knop werkt niet, resetten en dan doet ie het maar 1 keer , dan weer resetten, ik wordt er moedeloos van . Graag een nieuwe afstandsbediening.

En wanneer komt er een update , duurt wel erg lang.

@Cal van Odido tot op heden nog steeds geen afstandsbediening ontvangen voor onze mediabox. Ik vind het persoonlijk wel erg lang duren zo.

kunt u zorgen dat wij zsm de juiste afstandsbediening ontvangen?

hoor het graag.

mvg, Tim

Goedemorgen! Wij zijn sinds de kleine zijn 1e verjaardag (meer dan een week) onze afstandsbediening kwijt. Na grondige zoektochten niet meer kunnen vinden. Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Sidney 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hendrixenflierman, ik ben voor je gaan kijken en zie dat de afstandsbediening op 25-04 bezorgd is. De afstandsbediening wordt in de brievenbus geleverd.

 

Hi @haggYnl, welkom op onze Community.

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine! 1 jaar, een onvergetelijke leeftijd. Hopelijk hebben jullie het mooi kunnen vieren. Ik heb jullie ook meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Dat is wel zo prettig als je tv wilt kijken haha. Alvast veel kijkplezier!

@Tommie van Odido 

 

Bedankt voor jouw reactie. Nou dit vind ik erg bijzonder want wij hebben zelf niks ontvangen of iets afgetekend bijv. Daarnaast hebben wij een ingemetselde brievenbus die net wat te smal is voor brievenbus pakketjes. Dus normaliter wordt er altijd aangebeld door de bezorger.

 

kunt u de track & trace nog is bekijken of ie misschien bij de buren is afgegeven of anders een nieuwe afstandsbediening sturen?

ik hoor het graag.
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad vreemd @Hendrixenflierman. We krijgen geen Track & Trace van brievenbuspost. Ik heb nogmaals een exemplaar opgestuurd. Hopelijk komt deze wel aan!

Hi @Youri94, wat werkt er precies niet aan de afstandsbediening? Gaat het koppelen niet goed of speelt er een ander probleem? Ik wil graag voor je nakijken of de oorzaak hiervan niet ergens anders vandaan komt. 

@dorpsstraat ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd! Deze wordt per brievenbuspost naar je verzonden en hier hoef je dus niet voor thuis te blijven. Je zult hem binnen een paar dagen binnen krijgen! 

Hij koppelt niet, op geen enkele wijze. Alle stappen van zowel de box als de afstandsbediening doorlopen. Onderhand zit ik al ruim 2 weken zonder goed werkende TV en tevens is de internet verbinding bar en bar slecht, zelfs via de kabel. Liefst wil ik eigenlijk mijn contract per direct stop zetten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Youri94, zie je de afstandsbediening wel staan op een ander device bij bluetooth verbindingen? Bijvoorbeeld op je telefoon? 

Beste Odido,

 

Zouden jullie willen helpen met mijn post van 17 dagen geleden. Wij ervaren nogsteeds in meerdere en mindere mate dit probleem. Begint nu erg storend te worden .

Reputatie 6
Badge +2

@Quint en Eva Uiteraard kijk ik graag met je mee! Doel je op jouw vraag in dit topic? Humax Soundbar Volume Regelen Via AB | Odido community

Ik heb daar in ieder geval antwoord gegeven op jouw vraag. Mocht het om iets anders gaan, verneem ik dit ook graag! 

@teresa van Odido

 

Nee ik doel op de vraag die ik in dit topic gesteld heb. Ik heb al bijna een maand last van het feit dat ik niet de afstandsbediening naar behoren kan gebruiken en ik krijg het niet opgelost.

Hi! Wij zijn al 2 weken onze afstandsbediening kwijt. We zouden graag een nieuwe willen ontvangen. Kunnen jullie deze aub opsturen?

Hoi!

Onze afstandsbediening is helaas kapot (door hond). Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Quint en Eva, ik ben opzoek gegaan maar ik kan geen reactie vinden. Ik zie alleen het topic wat Teresa heeft gedeeld en een topic over Viaplay. Wat is er precies aan de hand met de afstandsbediening en is deze al vervangen? Ik hoor het graag, zodat ik kan helpen!

@priscillagade en @Sergioij voor jullie heb ik beide direct een nieuwe afstandsbediening besteld. De ene is hem kwijt, bij de ander heeft de hond hem te pakken gekregen. Geen zorgen! De afstandsbediening is besteld en zal zo snel mogelijk door de brievenbus worden geleverd! 

Goeiemorgen, als je een pagina terug gaat kan je deze reactie lezen. Hierbij nog een copy paste.

 

Goedemiddag Odido,

 

Onze afstandsbediening heeft flinke kuren. De ene keer werkt hij wel, de andere keer niet tot erg slecht. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen;

 

- Ontkoppelen en opnieuw koppelen

 

- Batterijen vervangen 

 

- Ouderwets gescholden en een tik gegeven 

 

- Geaaid en gesmeekt

 

Toch wil hij niet meewerken. Bij sommige knoppen geeft het magenta knopje een flits, bij sommige knoppen niet. Soms wil hij wel weer werken voor een uurtje om er daarna weer mee op te houden. Meestal doen de terug knop en de programma omhoog knop het wel maar de source knop doet het bijvoorbeeld nooit.

 

Hij geeft op de tv ook af en toe de melding "druk op links voor uitleg hoe je Odido TV bedient."

 

Hebben jullie een oplossing voor dit euvel?

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Quint en Eva, bedankt voor het nogmaals doorsturen van de issues. Nu ben ik benieuwd of het iets met dit bekende probleem te maken heeft: 

Afstandsbediening:

  • Na het indrukken van de [Source] knop op de afstandsbediening kan het voorkomen dat de andere knoppen tijdelijk (10 tot 90 seconden) niet meer lijken te werken. Update 20/3: oorzaak is gevonden en er wordt nu gewerkt aan een nieuwe softwareversie.

 

 

Nee, de source knop doet het al bijna een maand niet. Dit kan je ook lezen in mijn berichten.

@Tommie van Odido 

Tot op heden hebben wij nog steeds geen afstandsbediening ontvangen.

Graag nogmaals opsturen. Het begint zo wel erg lang te duren.

 

hoor het graag.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Quint en Eva, helemaal duidelijk. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aanvraagt. Deze wordt met de brievenbuspost naar je toe gestuurd en zul je over een paar dagen in huis hebben. Met de nieuwe afstandsbediening zouden alle knoppen weer moeten werken! 

@Hendrixenflierman, dit duurt inderdaad veel langer dan het zou moeten. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Mocht je deze volgende week nog niet in huis hebben, wil je me dit dan laten weten? 

@Nora van Odido dag Nora,

mocht dat niet zo zijn dan laat ik het weten.

 

dank.

 

mvg, Tim

Reageer