Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3475 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 1 oktober 2024

@agaathmdv Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik heb je gelijk een nieuwe afstandsbediening gestuurd! 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 2 oktober 2024

Beste moderators willen jullie deze klant a.u.b. helpen. 
mijn dank ik groot🍀

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 3 oktober 2024

@Cristien Geregeld, dank je wel voor het laten weten! 💛

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2024

Goedemorgen @Teresa van Odido, mijn afstandsbediening doet het niet (goed) meer. Ik kan de mediabox nog wel aan- en uitzetten, van kanaal wisselen en de volume regelen, echter de andere knoppen doen het allemaal niet meer. Ik kan geen apps, Netflix de gids etc oproepen. 

dit heb ik al gedaan:

• nieuwe batterijen 
  • ontkoppeld en opnieuw gekoppeld

Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen 🙏.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Nickathome, goed dat je dit laat weten en fijn dat je zelf al veel zaken heb uitgesloten. Ik heb er dan ook geen gras over laten groeien, er is een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. We leveren je deze binnen enkele werkdagen! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @Nickathome, goed dat je dit laat weten en fijn dat je zelf al veel zaken heb uitgesloten. Ik heb er dan ook geen gras over laten groeien, er is een nieuwe afstandsbediening naar jou onderweg. We leveren je deze binnen enkele werkdagen! 

Dank je wel voor de snelle service. Hopelijk kunnen we weer snel alle apps bedienen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 4 oktober 2024

@Nickathome Heel graag gedaan! 😀

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 oktober 2024

Is het ook mogelijk mezelf af te (laten) melden voor deze thread? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 4 oktober 2024

@gideondevoogd Goede vraag! Dat is zeker mogelijk. Ik leg het je graag uit!

Als je naar de openingspost gaat van dit topic en helemaal naar onder scrolt, kan je op uitschrijven klikken: 

Succes! 😊

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Een van mijn twee afstandsbedieningen is verdronken. De batterijen doen het nog, het ding zelf niet… Kan ik ergens een nieuwe bestellen? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 6 oktober 2024

@Krool Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd! Je ontvangt deze binnen enkele dagen. 

• 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Hartelijk dank Teresa! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 6 oktober 2024

Heel graag gedaan! 😊 @Krool 

• 1 reactie
  • 11 oktober 2024

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2211 reacties
  • 12 oktober 2024

Hoi @janniebleumink, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• 2 reacties
  • 13 oktober 2024

De afstandbediening van de Odido TV mediabox is stuk, graag ontvang ik een nieuwe.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13645 reacties
  • 14 oktober 2024

Hey @r.v., welkom op onze Community!

Ik heb je topic verplaatst naar het algemene topic. Ook heb ik je direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal binnen een paar dagen bij jouw op de mat liggen. Alvast veel kijkplezier! 

• 2 reacties
  • 14 oktober 2024

Ik heb Al enige tijd problemen met mijn afstandsbediening van mijn tv box… Hij reageert amper tot niet op knoppen.
ik heb het al geprobeerd te fixen met nieuwe batterijen wat logisch leek en daarna ook maar eens gereset voor de zekerheid.

Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 15 oktober 2024

Hi @Woutiejjj, dat is zeker niet lekker tv kijken dan. Geen zorgen, ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Je ontvangt deze zo snel mogelijk in huis! 😊

Tim11
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2024

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening willen bestellen. De knoppen reageren slechts sporadisch (batterijen reeds vervangen).

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 16 oktober 2024

Hi @Tim11, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je geregeld! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 oktober 2024

Hallo, Helaas doen een aantal knoppen van de afstandbediening het niet meer. Ik ontvang graag een nieuwe. 

Groetjes Annemieke

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 oktober 2024

Mijn afstandsbediening werkt niet meer sinds gisteren. Volgend mij is de batterij gaan lekken want er zat wat vocht in, nieuwe batterijen in gedaan en de magenta knop knippert toen 2x, maar verder doet hij niks meer. Reageert ook niet als ik op een andere knop druk. Kan ik een nieuwe krijgen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 20 oktober 2024

Hi @AnnemiekMolly, goed dat je dit laat weten! Voor ik je afstandsbediening ontvang wil ik graag weten of je al een reset hebt getest. Check hierboven hoe dat gaat, je kunt de afstandsbediening koppelen en ontkoppelen. Heb je ook nieuwe batterijen getest? Laat het weten!

@Loetje78 Voor jou heb ik meteen een nieuwe opgestuurd. Voor nu zou je de afstandsbediening van je andere TV Box kunnen gebruiken. Hij ligt binnen enkele werkdagen op de mat!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 oktober 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @AnnemiekMolly, goed dat je dit laat weten! Voor ik je afstandsbediening ontvang wil ik graag weten of je al een reset hebt getest. Check hierboven hoe dat gaat, je kunt de afstandsbediening koppelen en ontkoppelen. Heb je ook nieuwe batterijen getest? Laat het weten!

@Loetje78 Voor jou heb ik meteen een nieuwe opgestuurd. Voor nu zou je de afstandsbediening van je andere TV Box kunnen gebruiken. Hij ligt binnen enkele werkdagen op de mat!

Hoi, er zijn maar een aantal knoppen die het niet doen, de andere zijn nog wel werkzaam. Batterijen en koppeling zijn dus nog in orde.

Groetjes annemieke 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen