Skip to main content
Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding
Toon eerste reactie

3473 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 oktober 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @AnnemiekMolly, goed dat je dit laat weten! Voor ik je afstandsbediening ontvang wil ik graag weten of je al een reset hebt getest. Check hierboven hoe dat gaat, je kunt de afstandsbediening koppelen en ontkoppelen. Heb je ook nieuwe batterijen getest? Laat het weten!

@Loetje78 Voor jou heb ik meteen een nieuwe opgestuurd. Voor nu zou je de afstandsbediening van je andere TV Box kunnen gebruiken. Hij ligt binnen enkele werkdagen op de mat!

Hartstikke fijn, ik had de andere idd al gebruikt voor boven!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2024

Goedemiddag! 

Onze hond zag dus inderdaad de afstandsbediening aan voor zijn bot…😩 hij doet niets meer, dus we hebben een nieuwe nodig. De afstandsbediening bedoel ik dan, over een nieuwe hond ga ik even nadenken 😆. 
Hoe kan ik dit regelen? 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi @AnnemiekMolly, aangezien het een aantal knoppen zijn die niet werken, kan een reset hiervoor de oplossing zijn! De instructies hiervoor staan beschreven in dit topic. Mocht je hierna nog steeds dezelfde problemen ervaren, laat het dan aan me weten. Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe! 

@Famlindner Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd, deze zal binnen enkele dagen bij je binnen zijn. Mocht je toch van je hond af willen, dan neem ik hem met alle liefde van je over! 😋 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2024

Goedenavond,

Onze afstandsbediening heeft het helaas begeven. Het rode lampje blijft knipperen, wat we ook proberen. Verschillende setjes nieuwe batterijen geprobeerd, resetten/ontkoppelen geprobeerd, maar het lampje blijft knipperen. Is het mogelijk ergens een nieuwe te bestellen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 23 oktober 2024

@AdeWitte Goed dat je hier om een nieuwe vraagt. ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening!

Ik heb de afstandsbediening meteen voor je besteld en deze komt snel jouw kant op. 

• 1 reactie
  • 24 oktober 2024

Hi,

Ik zou graag een nieuwe afstandbediening bestellen. De onze heeft een duik in een emmer genomen tijdens het schoonmaken. Waar kan ik dat doen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 25 oktober 2024

@Libra26 Goed dat je hier om een nieuwe vraagt. Ik help je graag verder! 

Ik heb de afstandsbediening voor je besteld. Deze komt snel jouw kant op! 😀

• 1 reactie
  • 30 oktober 2024

Goedemiddag,

Helaas heeft onze pup de afstandsbediening kapot gebeten. Zou ik een nieuwe kunnen bestellen?

Heel veel dank en groet Sjoerd.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 31 oktober 2024

Hey @SjoerdScheepens, ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je geregeld! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen!  

Mijn afstandsbediening heeft steeds kuren. 

Vanaf het begin heb ik al dat de power on knop voor de mediabox het met regelmaat niet doet waardoor ik hem met de hand aan moet zetten. Dat gebeurde steeds vaker dus stappen gevolgd om het op te lossen. Mediabox Reset, de afstandbediening ontkoppelen en weer koppelen, toen deden heel veel knoppen het opeens niet meer. Nog weer opnieuw gedaan en toen deed alles het weer. Nu alleen toch weer steeds de power on knop die het steeds niet doet. 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 oktober 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @AnnemiekMolly, aangezien het een aantal knoppen zijn die niet werken, kan een reset hiervoor de oplossing zijn! De instructies hiervoor staan beschreven in dit topic. Mocht je hierna nog steeds dezelfde problemen ervaren, laat het dan aan me weten. Dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe! 

@Famlindner Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd, deze zal binnen enkele dagen bij je binnen zijn. Mocht je toch van je hond af willen, dan neem ik hem met alle liefde van je over! 😋 

Hallo, ik heb de instructies opgevolgd maar helaas heeft het niet geholpen. Kan ik een nieuwe ontvangen? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 1 november 2024

@Anne van de Koppel @AnnemiekMolly Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening jullie kant opgestuurd! 😀

• 1 reactie
  • 3 november 2024

Mijn afstandsbediening doet het niet meer.

Batterijen vervangen, sommige knopjes brand het lampje wel andere niet. Sommige knopen reageer die wel, andere totaal niet.

• 1 reactie
  • 3 november 2024

We hebben sinds een tijdje een nieuwe puppy.  En heeft hem kapot gebeten. Is het mogelijk een nieuwe te krijgen? Groetjes Wilhelmien 

• 2 reacties
  • 4 november 2024

Ik had ook een eigen topic aangemaakt maar dit is gemakkelijker denk ik. Onze afstandsbediening werkt wederom niet juist. Normaal ontkoppel ik hem en koppel hem opnieuw zonder problemen. Nu wilt hij niet meer koppelen wat ik ook doe. Vannacht de mediabox en afstandsbediening stroomloos gehad en nog niet willen koppelen. 

Ik heb de punten vanaf de eerste pagina gisterenavond opgevolgd maar dit alles zonder resultaat. 

Zijn er tips of moet hij gewoon vervangen worden ? 

Groet Tony. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 5 november 2024

@Joji @Wilhelmien Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Deze komt er snel aan! 😀

@Montana81 Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen. 

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om de afstandsbediening te koppelen. Laat je het mij weten?

• 2 reacties
  • 5 november 2024
Teresa van Odido schreef:

@Joji @Wilhelmien Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Deze komt er snel aan! 😀

@Montana81 Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen. 

Heb je al eens geprobeerd om de Mediabox terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om de afstandsbediening te koppelen. Laat je het mij weten?

Gisterenavond 20 minuten met iemand aan de lijn gehangen en van alles geprobeerd. Niets helpt. Ik krijg een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. 

• 2 reacties
  • 5 november 2024

Goedenavond,

Onze afstandsbediening is kapot gekauwd door de hond. Wij zouden graag zsm een nieuwe willen ontvangen want mijn grootouders weten niet hoe de afstandsbediening vanaf je smartphone werkt. Niet zo handig bij het oppassen.

Met vriendelijke groet,

Familie Blok

Tv klantnummer: XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 6 november 2024

Gisteren hebben mijn honden de afstandsbediening gebruikt als bot. Het is nu een hoopje onderdelen. Waar kan ik een nieuwe aanvragen? 

• 2 reacties
  • 6 november 2024

Ik.wil.graag een nieuwe afstandsbediening.

Van alles geprobeerd, maar werkt niet naar behoren

• 2 reacties
  • 6 november 2024

Ook onze hond is met de afstandsbediening aan de haal geweest. Doet niets meer. Zouden wij zsm een nieuwe mogen ontvangen?

Tv klantnummer: 5599797821

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 7 november 2024

@rowangroen @Mol3 Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening besteld. Deze komt snel jullie kant op! 😀

@LeonReijnders Ook voor jou ben ik gelijk aan de slag gegaan. Echter krijg ik een foutmelding tijdens het bestellen. Geen zorgen, ik heb dit meteen doorgegeven aan mijn collega’s die hierover gaan. Ik verwacht dat de afstandsbediening morgen wordt verstuurd. 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 november 2024
Teresa van Odido schreef:

@Anne van de Koppel @AnnemiekMolly Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening jullie kant opgestuurd! 😀

Hallo, hoelang zou het duren voordat we de nieuwe binnen krijgen? 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 9 november 2024

Hoi @AnnemiekMolly, ik heb het direct nagekeken! Het zou al bezorgd moeten zijn als brievenbuspakket. Heb je dit niet ontvangen? Groetjes, Ishana

• 1 reactie
  • 13 november 2024

Hi!

Ik krijg de afstandsbediening van de mediabox niet meer gekoppeld. Heb alle tips en stappen doorlopen/geprobeerd maar het lukt niet om het werkend te krijgen. Kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

Mvg Niels

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen