Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3229 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hendrixenflierman Super, ik heb het meteen in orde gemaakt! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Beste, de diverse stappen doorlopen maar helaas wekt de afstandsbediening nog niet naar behoren. 

Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen.

Mvg jordie 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat ga ik voor je regelen @jwgoeseije, ik zie je graag genieten van een werkende afstandbediening! Ik zorg ervoor dat er snel een afstandsbediening mee gaat met de post. Ik wens je er alvast veel plezier mee!

@Teresa van Odido 

 

ik heb tot op heden ook nog steeds geen nieuwe box ontvangen. Daarnaast werkt de dhl link naar de track and trace niet en kent het pakket niet.

 

kunt u dit uitzoeken voor ons? Op deze manier wordt het erg vervelend..

 

hoor het graag.

 

mvg, Tim

Ik heb een Android-mediabox om TV te kijken. De afstandsbediening is hopeloos en eigenlijk alleen geschikt voor babyvingertjes. De knoppen zijn te klein en zitten te dicht bij elkaar, waardoor het heel moeilijk is om maar één knop tegelijk te raken, met allerlei onbedoelde gevolgen. Ik ben daarom op zoek naar een alternatief. De meeste ab’s werken op RF, maar deze is vebonden met Bluetooth; wat zou ik dan kunnen gebruiken?

Reputatie 7
Badge +9

De Mediabox is nog onderweg @Hendrixenflierman. Houd de T&T goed in de gaten!

 

Hi @jjavanasten, welkom op onze Community!

Ik weet dat het mogelijk is maar we kunnen niet garanderen dat alle toetsen zullen werken. Ik gok dat @peter-keetfm je hier wellicht een handje mee kan helpen. Aangezien zijn expertise hierover. Hopelijk kun je een goed alterenatief vinden! 

 

@jjavanasten hoi

Helaas is dit het geval bij de meeste afstandsbedieningen.

Misschien is de Kpn+ afstandsbediening een optie voor jou.

Deze is te gebruiken met de Odido TV box.

En werkt via bluetooth.

(Uiteraard kunnen functies anders zijn bij het gebruik van een andere afstandsbediening)

Zie mijn topic daarover.

 

Ha Odido,

 

Helaas is onze mediabox afstandsbediening kapot gegaan. zou ik een nieuwe mogen ontvangen?

 

groeten,

Klaas

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Klaasoudman, dat is zeker mogelijk. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Deze wordt als brievenbuspakketje verzonden en zal over enkele dagen bij je bezorgd worden! 

 

Mijn afstandsbediening is kapot. Graag zou ik een nieuwe willen bestellen.

Ik heb de TV box Aria.

 

groet

Niels

Reputatie 7
Badge +3

@NB1983 Ik heb gelijk een nieuwe voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 

@NB1983 Ik heb gelijk een nieuwe voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 

Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +3

@NB1983 Heel graag gedaan! 

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen, mijn afstandsbediening is kapot

 

mvg patricia

Hallo, de afstandbediening van mijn tvbox werkt niet meer. 

De baterijen heb ik vervangen en ik heb geprobeerd hem te resetten met de aangegeven handelingen,  echter zonder enig resultaat. 

Zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen? 

Reputatie 7
Badge +3

@passion1958 @FdBrdm Tuurlijk! Ik heb jullie allebei gelijk een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. 

Top , dankjewel. 

Beste, 

Ik ben mijn afstandsbediening helaas kwijtgeraakt. Niet zo handig natuurlijk, want nu kan ik geen TV meer kijken. 

Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? 

Met vriendelijk groet 

Reputatie 7
Badge +4

Ik help je graag om snel weer een afstandsbediening bij de hand te hebben @java6! Ik zal ervoor zorgen dat er snel eentje voor je verpakt wordt en de afstandsbediening zal binnenkort bij je op de mat ploffen. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Goedeavond, ik ben zojuist thuis weer en probeerde de 2e mediabox aan te sluiten.

helaas doet de 2e remote controller het niet, deze wilt niet communiceren met de box of met de 1e box.

ik heb ook geprobeerd deze met de werkende media box te laten communiceren, ook heb ik met de werkende RC gekoppeld met de 2e mediabox en dit werkt prima.

Lampje gaat wel knipperen op de RC maar verbindt niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Irfwong, welkom op onze Community!

Heb je ook al geprobeerd om de Mediabox bedraad aan te sluiten en met andere batterijen te koppelen? Na een reset van de Mediabox? Werkt dit niet dan stuur ik je graag een nieuwe op!

@Tommie van Odido heb ik zojuist geprobeerd met nieuwe batterijen, bedraad en na het resetten van de mediabox.

helaas zonder het gewenste resultaat.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het testen @Irfwong, ik heb je een nieuw exemplaar opgestuurd. Je kunt hem binnen een paar dagen door de brievenbus verwachten! 

Hallo, ik krijg reactie op mijn vorige bericht, nogmaals , afstandsbediening is een drama ,elke dag resetten en dan werkt ie nog maar half , source knop doet het nog steeds niet,.

Graag een nieuwe afstandsbediening aub.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @chantalthijssen, het klopt dat de sourceknop niet goed werkt. Dit is bekend en wordt opgelost in een volgende update. Voor nu dien je de sourceknop van de afstandsbediening van je tv gebruiken.

  • Na het indrukken van de [Source] knop op de afstandsbediening kan het voorkomen dat de andere knoppen tijdelijk (10 tot 90 seconden) niet meer lijken te werken. Update 20/3: oorzaak is gevonden en er wordt nu gewerkt aan een nieuwe softwareversie. Update 11/6: Wordt in volgende update opgelost.

We houden je in dit topic op de hoogte:

 

Reageer