Skip to main content
  • 105 Topics
  • 1,957 Reacties
105 Topics
FAQ en levertijden iPhone 16 | 16 Plus | 16 Pro | 16 Pro Max
Na veel speculatie heeft Apple opnieuw 4 prachtige iPhones gelanceerd. De gloednieuwe iPhones zijn op 9 september gelanceerd tijdens het Apple event. En natuurlijk wil je deze zo snel mogelijk in handen nemen. Snappen we. Daarom vind je in dit topic de veelgestelde vragen over je bestelling. Wil je de levertijd weten? Ook dat lees je op deze pagina. We werken de levertijden elke dag bij. Zo zie je meteen wanneer je je iPhone kan verwachten als je vandaag bestelt. Heb je eerder besteld? Kijk dan op onze bestelstatuspagina voor de eerdere levertijden. Heb je al een lopende bestelling voor de iPhone 16? Scrol dan verder naar het kopje Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd? Goed nieuws: de pre-order gaat vrijdag 13 september om 14 uur van start. Zet je het in je agenda? Dan weet je zeker dat je 1 van de eersten bent met de nieuwe iPhone. Actuele levertijden iPhone 16: Op dit moment zijn er levertijden voor de nieuwe iPhones. Je vindt ze hieronder. Kwestie van klikken op het topic voor de iPhone waarin je interesse hebt. Apple iPhone 16 Apple iPhone 16 Pro Apple iPhone 16 Pro Max Apple iPhone 16 Plus Ik heb mijn iPhone besteld. Wat is mijn levertijd? Als je al een iPhone hebt besteld, vind je de levertijden op onze website. Hier vind je per type iPhone 1 PDF. In de PDF kies je het model en de opslag. Zoek je besteldatum op en bekijk daarachter de levertijd. Bekijk hier je levertijd Veelgestelde vragen over de iPhone 16. Hoe bestel ik mijn iPhone? Vanaf 13 september om 14 uur kan je je iPhone bestellen. Doe je zo: ► Verlenging: ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je meteen kan verlengen! ► Nieuw abonnement: Je kan gelijk naar onze webshop om je nieuwe iPhone te bestellen.► Winkel: loop 1 van onze Odido winkels binnen en bestel daar je iPhone. Bestelling en levering Bezorging met AMP: Als de telefoon op voorraad is, krijg je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Op www.mijnafspraak.nl kan je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling. Bezorging met PostNL: Je krijgt een e-mail met daarin de bezorgdatum. In de PostNL app kan je als je wil een andere datum kiezen.Wil je de telefoon liever in de Odido shop ophalen? Dan krijg je een SMS als de telefoon opgehaald kan worden. Als je nog geen sms hebt gekregen dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de shop binnen te lopen, voor je de sms hebt gekregen. We delen de levertijden van dit moment met jullie op onze Community. Als deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Goed om te weten: plan je afspraak met AMP zodra je de e-mail hebt gekregen. Des te sneller heb je je telefoon in huis. Iemand die ik ken heeft later de nieuwe iPhone besteld, maar 'm eerder gekregen. Hoe kan dat? We leveren de telefoons uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Heb je een populaire iPhone besteld? Dan kan het dus langer duren voordat je je telefoon krijgt. Degene die je kent, heeft waarschijnlijk net een andere type iPhone gekozen. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je de telefoon krijgt. Hier zijn we strikt in. Maar door gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen de telefoon niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, de telefoon eerder krijgt. Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen e-mail als bevestiging gekregen. Door drukte kan het langer duren voordat je een bevestigings(mail) krijgt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling krijg je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Kijk dan eerst even in je spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL als de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Afhankelijk van de levertijd van je iPhone. Als je telefoon bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben ze ook geen informatie over de bezorgdatum. Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? Particulier Als je een nieuw abonnement hebt afgesloten in de webshop of Odido Shop: is de iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen met de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de bestelling geannuleerd. We sturen 2 keer een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de bestelling vervalt). Als je je abonnement verlengt hebt in de webshop of Odido Shop: is de iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de bestelling geannuleerd. We sturen 2 keer een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen). Als je besteld hebt aan de telefoon (Telesales):is de iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je na 30 minuten een e-mail met een betalingsherinnering. Je kan dan de betaling binnen 2 uur afronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een pinbetaling bij de koerier. Zakelijk Als je bestelt in de webshop of Odido Shop: is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je na 30 minuten een e-mail met een betalingsherinnering. Je kan de betaling dan binnen 2 uur afronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een pinbetaling bij de koerier. Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. Als je je abonnement hebt verlengt of een extra abonnement hebt afgesloten bij Telesales Business: als je 1 of 2 telefoons bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf. Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? Je nieuwe contract gaat gewoon in als je je nieuwe iPhone hebt gekregen. Wel zo makkelijk. We passen op dat moment ook meteen je startdatum aan. Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging. Wat moet ik doen? Heb je nog geen e-mail van AMP gekregen voor een bezorgafspraak? Annuleer dan de bestelling van het nieuwe abonnement. Bekijk eerst even de voorwaarden van wetverkoop afstand of annuleren nog mogelijk is. Log nadat je geannuleerd hebt in op Mijn Odido. Daar kan je makkelijk je abonnement verlengen. Wil of kan je niet meer annuleren of heb je al een e-mail gehad van AMP? Dan kan je 2 maanden voor de einddatum van het contract dat je nu hebt nummerbehoud aanvragen. Je telefoonnummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Hou er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Wil je je bestelling annuleren? Kan gewoon. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Wil je je bestelling annuleren omdat je toch een ander model of kleur iPhone wil? Hou er dan wel rekening mee dat als je een nieuwe iPhone bestelt, je weer achteraan in de rij komt. Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? Je kan een gemaakte bestelling niet aanpassen. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De bestelling moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. Ik heb een sms gekregen dat mijn levertijd is aangepast. Wat nu? Heb je een sms’je gekregen dat je levertijd is aangepast? Dan tel je de levertijd van vandaag op bij je besteldatum. Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen? Stel ze hieronder. We zijn er voor je.
FAQ & Levertijden Google Pixel 9 | 9 Pro | 9 Pro XL | Pro Fold
Google introduceert maar liefst 4 nieuwe toestellen. Voor al je vragen over de Google Pixel 9, 9 Pro, 9 Pro XL, Pro Fold en de Pixel Watch 3 ben je hier op het juiste adres! Geweldig nieuws! Vanaf vandaag – dinsdag 13 augustus om 20:00 uur kan je jouw gloednieuwe Google Pixel 9, 9 Pro en 9 Pro XL in de pre-sale bestellen op Odido.nl. De Pro Fold en de Pixel Watch 3 volgen binnenkort. Actuele levertijden Google Pixel 9 Series + Pixel Watch 3 Google Pixel 9 – leverbaar vanaf donderdag 22 augustus 2024 Google Pixel 9 Pro – leverbaar vanaf 11 september 2024 Google Pixel 9 Pro XL - leverbaar vanaf donderdag 22 augustus 2024 Google Pixel Pro Fold - leverbaar vanaf 2 september 2024 Google Pixel Watch 3 - leverbaar vanaf 2 september 2024 Google Pixel 9 Pro Alles over de Google Pixel 9 Pro Dit is de Pixel 9 Pro met Gemini. Het apparaat heeft een gestroomlijnd, prachtig ontwerp en is de krachtigste Pixel tot nu toe. Maak fantastische foto's en video's met het drievoudige camerasysteem en bewerk ze als een expert. Deze smartphone is ontwikkeld door Google en krijgt als eerste de beste AI van Google. Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro Bekijk alle toestelspecificaties op Odido.nl. Hieronder zetten we alvast een aantal mooie kenmerken voor je op een rijtje. Een echte krachtpatser De Pixel 9 Pro is ontworpen voor de snelste Pixel-prestaties en heeft 16 GB RAM voor de meest geavanceerde AI van Google. Schitterend en helder dankzij het Super Actua-scherm Op het helderste, meest meeslepende Pixel-scherm ooit zijn de kleuren levensecht, zelfs in de zon. En met 120 Hz scrol en game je vlotjes. De snelst ladende batterij die de hele dag meegaat De batterij van de Pixel 9 Pro gaat ruim 24 uur mee en zelfs tot 100 uur met Extreme batterijbesparing. Je laadt deze in een halfuur tot 55% op. Ontworpen om lang mee te gaan De Pixel kan tegen valpartijen, spetters en stof.1 En het scherm is kras- en schadebestendig, gemaakt met Corning® Gorilla® Glass Victus® Prachtige foto's en video's De drievoudige camera aan de achterzijde is de krachtigste Pixel Camera ooit. Maak close-ups met 30x zoom met hoge resolutie.1 Zelfs bij weinig licht en van een grote afstand maak je superscherpe video's in hoge resolutie. Kleuren en geheugen Kleuren en geheugen De Google Pixel 9 Pro is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 128GB en 256GB en in 3 kleuren, namelijk: Zwart Wit Grijs Pixel 9 Pro - voor- en achterkant Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro. Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​. Algemene actievoorwaarden Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden. Google Pixel 9 Pro XL Alles over de Google Pixel 9 Pro XL Dit is de Pixel 9 Pro XL met Gemini. Ontwikkeld door Google en ontworpen voor AI: de krachtigste Pixel tot nu toe. Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro XL Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl Super Actua-scherm van 17,1cm (LTPO) 1344x2992 LTPO-oled bij 486 PPI Beschermglas van Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 HDR-ondersteuning Ruim 24 uur batterijduur Snel opladen Batterij delen 16GB RAM Google Tensor G4 Titan M2-beveiligingscoprocessor Octa PD-groothoekcamera van 50 MP Quad PD-ultragroothoekcamera met autofocus van 48 MP Quad PD-telefotocamera van 48 MP Dual PD-selfiecamera met autofocus van 42 MP Kleuren en geheugen: De Google Pixel 9 Pro XL is verkrijgbaar in 3 geheugenvarianten: 128GB, 256GB en 512GB en in 3 kleuren, namelijk: Zwart Wit Grijs Pixel 9 Pro XL - voor- en achterkant Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro XL. Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​. Algemene actievoorwaarden Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden. Google Pixel 9 Pro Fold Alles over de Google Pixel 9 Pro Fold Het is zover. Ook Google voegt een inklapbare telefoon toe aan het assortiment. Naast de standaardmodellen maakt ook de Google Pixel 9 Pro Fold deel uit van de Google Pixel 9-serie. Een telefoon die veel meer is dan alleen een prachtig design. En gemaakt met Google AI als uitgangspunt, waardoor deze Google-telefoon met zijn tijd meegaat. We horen je denken, welke specs heeft de Google Pixel 9 Pro Fold dan allemaal? Hieronder zetten we er een paar op een rij. De volledige lijst met specificaties vind je op Odido.nl. Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Pro Fold Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl Afmetingen – 155,2 x 150,2 x 5,1 mm Metaal - Aluminium Schermresolutie buitenkant– 2424x1080 Pixels Schermresolutie binnenkant – 2152x2076 Pixels Type scherm – FHD+ OLED Aantal camera’s – 3 Megapixel camera achterkant – 48, 10,5 en 10,8 MP Megapixel camera voorkant – 10 MP Werkgeheugen - 16 GB RAM Opslagcapaciteit – 256 GB, 512 GB Batterijcapaciteit – 4650 mAh Snelladen – Ja Vingerafdrukscanner – Voorkant Type processor – Google Tensor G4 Kleuren en geheugen: De Google Pixel 9 Pro Fold is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 256GB en 512GB en in 1 kleur, namelijk: Zwart Google Pixel 9 Pro Fold - achterkant Ontvang nu tot € 263 voordeel*​ op de Google Pixel 9 Pro Fold. Dit voordeel bestaat uit een abonnement cadeau van 12 Maanden Google One AI Premium twv €263,88​. Voor het Google One AI Premium-abonnement is een geldige betaalmethode vereist bij aanmelding, maar de kosten van € 21,99 per maand worden pas in rekening gebracht na afloop van de proefperiode van 12 maanden. Altijd opzegbaar. Als u het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement misschien opgezegd. Zie one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9pro&profold voor alle voorwaarden. Google Pixel 9 Alles over de Google Pixel 9 Dit is de Pixel 9 met Gemini. De Pixel is ontwikkeld door Google en krijgt als eerste de beste AI van Google. Zo maak jij prachtige foto's, bewerk je ze alsof het magie is en krijg je met nog minder moeite meer voor elkaar. De Pixel kan je beschermen tegen spam en andere dreigingen. De telefoon helpt je bij noodgevallen 1 en is gemaakt om lang mee te gaan. Toestelspecificaties | Google Pixel 9 Hieronder zetten we alvast een aantal specificaties voor je op een rijtje. Bekijk de volledige specificatielijst op Odido.nl Actua-scherm van 16cm Beeldverhouding van 20:9 1080x2424 OLED bij 422 PPI Smooth Display (60-120 Hz) Beschermglas van Corning® Gorilla® Glass Victus® 2 HDR-ondersteuning Volledige 24-bits diepte voor 16 miljoen kleuren Ruim 24 uur batterijduur Batterij delen Snel draadloos opladen 12 GB RAM Geheugen: 128 GB / 256 GB Google Tensor G4 Titan M2-beveiligingscoprocessor Google VPN zonder extra kosten End-to-end beveiliging ontworpen door Google Geavanceerd dubbel camerasysteem aan de achterzijde Octa PD-groothoekcamera: 50 MP Ultragroothoek: 48 MP met macrofocus Dual PD-selfiecamera van 10,5 MP met autofocus Kleuren en geheugen: De Google Pixel 9 is verkrijgbaar in 2 geheugenvarianten: 128GB en 256GB en in 2 kleuren, namelijk: Zwart Wit Pixel 9 - voor- en achterkant Ontvang nu tot € 59 voordeel*​ op de Google Pixel 9. Dit voordeel bestaat een abonnement cadeau van 6 Maanden Google One Premium twv €59,94​. Algemene actievoorwaarden De Google One-aanbieding is beschikbaar voor nieuwe gebruikers van Google One die tussen 7 augustus 2024 en 31 oktober 2025 om 23:59 CET een Pixel 9 kopen en activeren. Deze aanbieding verloopt op 15 november 2025 om 23:59 CET. Bij aanmelding heb je een geldige betaalmethode nodig, maar de maandelijkse kosten (€ 9,99) worden pas in rekening gebracht als de proefperiode is afgelopen. Altijd opzegbaar. Als je het gekochte apparaat terugstuurt, wordt het abonnement mogelijk opgezegd. Ga naar one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel9 voor de volledige voorwaarden. Relevante topics
Er zijn weer Haastmakers bij Odido. Deals die je niet kan laten liggen
Er zijn weer Haastmakers bij Odido. Deals die je niet kan laten liggen. Stap nu over. Met tijdelijk extra veel voordeel en gratis aansluiten. Op maandag 26 augustus starten we voor de 3e keer onze Haastmakers. Deals die je niet kan laten liggen. Stap nu over. Met tijdelijk extra veel voordeel en gratis aansluiten. We hebben niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. Zo is er altijd een abonnement dat bij je past. Met een nieuwe telefoon of voordelige Sim Only. Neem je ook Glasvezel + TV? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres. En krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Met als bonus nu ook dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen. Dat wil je toch?​ Mobiel Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje. Focus toestellen: Apple iPhone 15 128GB Nu tot € 334 voordeel Bij de iPhone 15 met 2-jarig 20 GB abonnement. 20 GB + 120 min. Bellen: € 20 Toestelkrediet: € 30 Totaal: € 50 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 249 voordeel op de iPhone 15 128 GB GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 969 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl +3 maanden gratis Apple One Vier Apple services in één handig abonnement. * Apple One is maandelijks opzegbaar. Na 3 mnd betaal je € 19,95/mnd. Check alle info op Odido.nl/Extra. Samsung Galaxy S24 128GB Galaxy Watch7 LTE cadeau t.w.v. € 369 bij de Samsung Galaxy S24.* 20 GB + 120 min: € 20 Toestelkrediet: € 24 Totaal: € 44 p/m * Actie i.c.m. Hello ab. en loopt t/m 14 september 2024. Claimen van Galaxy Watch7 LTE 40mm kan via samsung.com/nl/promo t/m 14 november 2024. Check meer info en voorwaarden op Odido.nl. OPPO Reno12 Pro 256GB Nu tot € 206 voordeel bij de OPPO Reno12 Pro met 2-jarig 20 GB abonnement.*​ 20 GB + 120 min: € 20 Toestelkrediet: € 22 Totaal: € 42 p/m * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 121 voordeel op de OPPO Reno12 Pro 512 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 649 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. Google Pixel 9 128GB Nu tot € 432 voordeel bij de Google Pixel 9 met 2-jarig 20 GB abonnement.* 20 GB + 120 min: € 20 Toestelkrediet: € 23 Totaal: € 43 p/m * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 347 voordeel op de Google Pixel 9 128 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 899 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl. Sim Only Unlimited vanaf € 20/mnd​ met 2-jarig Sim Only abonnement i.c.m. Klantvoordeel.*​ * Excl. evt. inflatiecorrectie. Betreft 2-jarig Unlimited Start 5G abonnement (onbeperkt data 10 Mbit/s in NL (35 GB EU)), onbeperkt Bellen/Sms NL/EU (zonder KV € 25/mnd). Check alle voorwaarden (ook Klantvoordeel) op Odido.nl. Unlimited vanaf € 25/mnd​ met 2-jarig Sim Only abonnement.*​ * I.c.m. Unlimited Start: incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+35 GB EU), onbeperkt Bellen/SMS in NL en EU. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Check meer info en voorwaarden op Odido.nl. Tablets Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje. Samsung Galaxy Tab A9+ 2GB Data only: € 7,50 Toestel: € 8 Totaal: € 15,50 * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl. Samsung Galaxy Tab S9 2GB Data only: € 7,50 Toestel: € 25 Totaal: € 32,50 * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl. OPPO eo Pad LTE 2GB Data only: € 7,50 Toestel: € 10 Totaal: € 17,50 * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl. Alle tijdelijke acties op een rijtje. Keyboard Slimcover en € 100 retour Ontvang een Keyboard Slimcover en € 100 terug bij aanschaf van een Samsung Galaxy Tab S9 Actieperiode: 12 augustus t/m 14 september 2024 Registreren: t/m 14 november 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo/ Samsung Galaxy Tab A9 LTE t.w.v. € 219 Ontvang een Samsung Galaxy Tab A9 LTE t.w.v. € 219. Kleur tablet: Zwart Actieperiode: 12 augustus t/m 14 september 2024 Registreren: t/m 14 november 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo/ Galaxy Buds FE t.w.v. € 109 Ontvang Galaxy Buds FE bij aanschaf van een Samsung Galaxy A55 t.w.v. € 109. Kleur: Zwart Actieperiode: 12 augustus t/m 14 september 2024 Registreren: t/m 14 november 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo/ Samsung Galaxy Watch7 40mm LTE t.w.v. € 369 Ontvang een Samsung Galaxy Watch7 40mm LTE t.w.v. € 369 bij aankoop van de Samsung Galaxy S24 Serie, Flip6 en Fold6. Kleur Watch: Groen Actieperiode: 12 augustus t/m 14 september 2024 Registreren: t/m 14 november 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op www.samsung.com/nl/promo/ Nieuwe Fairphone batterij t.w.v. € 39,95 Koop een nieuwe Fairphone 4 of Fairphone 5 en ontvang een gratis batterij (ter waarde van €29,95 en €39,95) Actieperiode: 26 augustus t/m 22 september 2024 Registreren: 26 augustus t/m 22 oktober 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promotions.fairphone.com/ Internet + TV Ook voor Internet + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel. Eerste 12 maanden voor € 30/mnd​* * Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 12 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. Eerste 12 maanden voor € 25/mnd** ** Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 12 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl.
Nieuws: verhoogde snelheden op Unlimited abonnementen!
Odido verhoogt snelheden op Unlimited abonnementen Afgelopen Juli was een belangrijke maand voor ons netwerk. Naast de introductie van de nieuwe 5G-frequentie (3.5GHz) op 10 juli zijn we ook door Ookla®* bekroond als het snelste mobiele netwerk van Nederland. ​En we gaan nu nog een stap verder! Bij Odido doen we alles voor je netwerk. Daar werken we elke dag heel hard aan. Om jullie een nog betere netwerkervaring te bieden, hebben we besloten om vanaf 27 augustus de snelheden van enkele Unlimited abonnementen te verhogen. Bestaande Unlimited klanten voor wie de mobiele snelheidsverhoging van toepassing is, ontvangen begin september een bevestigings-sms zodra de snelheidsverhoging is doorgevoerd. *Gebaseerd op Ookla ® Speedtest Intelligence ®-gegevens voor Q1-Q2 2024. Ontdek onze nieuwe snelheden We zullen in de komende weken de snelheden verhogen van een aantal Unlimited abonnementen. Heb je een Hello Unlimited abonnement? Dan zal er een verhoging plaatsvinden voor Unlimited Start, Unlimited Basis & Unlimited Plus. Zie hieronder een overzicht van de nieuwe snelheden De huidige snelheden Abonnement​ Download Mbit/s​ Upload Mbit/s​ Hello Unlimited Start​ 10​ 10​ Hello Unlimited Basis​ 300​ 80​ Hello Unlimited Plus​ 600​ 100​ De nieuwe snelheden Abonnement​ Download Mbit/s​ Upload Mbit/s​ Hello Unlimited Start​ 20​ 20​ Hello Unlimited Basis​ 400​ 100​ Hello Unlimited Plus​ 700​ 100​ Heb je een oud Unlimited abonnement van T-Mobile Go/@Work of Tele2? Dan verhogen we ook de snelheden van jouw abonnement. Zie hieronder een wijziging van de maximale snelheden: De huidige snelheden Abonnement​ Download Mbit/s​ Upload Mbit/s​ GO (Business)​ 256​ 75​ Tele2​ 256​ 75​ @Work​ 300​ 80​ De nieuwe snelheden Abonnement​ Download Mbit/s​ Upload Mbit/s​ GO (Business)​ 400​ 100​ Tele2​ 400​ 100​ @Work​ 400​ 100​ Let op: we gaan uit van de maximale geraamde snelheden. Dit zijn snelheden die behaald kunnen worden onder ideale omstandigheden. Tips om je maximale internetsnelheid te behalen Je internetsnelheid is altijd afhankelijk van meerdere factoren. Denk hierbij aan de locatie (drukte op het netwerk), werkzaamheden, het type toestel dat je gebruikt, je abonnement en de netwerkinstellingen van je apparaat. Hieronder volgen een aantal tips om de maximale internetsnelheid te behalen: 1. Gebruik het snelste beschikbare netwerk ​ Schakel over naar 5G (of 4G): Zorg ervoor dat je telefoon is ingesteld op het snelste netwerk, zoals 5G (of 4G). Dit kun je controleren in je telefooninstellingen. ​ Automatische Netwerkkeuze: Zorg dat je telefoon automatisch het beste netwerk kiest, zodat je altijd de snelste verbinding hebt. ​ 2. Schakel onnodige apps uit ​ Sluit Achtergrondapps: Apps die op de achtergrond draaien, kunnen data gebruiken en je snelheid vertragen. Sluit apps die je niet gebruikt. ​ Controleer App-Updates: Zet automatische updates van apps uit, zodat je mobiele data niet onnodig wordt gebruikt. ​ 3. Houd je telefoon bijgewerkt ​ Software-updates: Zorg ervoor dat je telefoon up-to-date is met de nieuwste software. Updates kunnen de prestaties van je internetverbinding verbeteren. ​ 4. Telefoon opnieuw opstarten & netwerkinstellingen Herstarten: Een simpele herstart kan soms helpen om verbindingen te resetten en de snelheid te verbeteren. Daarnaast kun je ook de netwerkingstellingen resetten van je telefoon. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Bij een iPhone doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. 5. Dekkingskaart Als je een minder goed bereik ervaart, kan er natuurlijk altijd wat aan de hand zijn met ons netwerk. Onze netwerkspecialisten zijn elke dag bezig om de kwaliteit van ons netwerk te optimaliseren. Check op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking of er werkzaamheden bij jou in de buurt plaatsvinden. Je krijgt dan ook te zien wanneer ze streven het opgelost te hebben. FAQ Waarom krijg ik deze verhoging? Omdat je bij ons hoort en we blij met je zijn. De verhoging is voor je huidige abonnement. Je contract wijzigt niet, alleen de voorwaarden verbeteren. Moet ik hier iets voor doen? Nee, hoef je niks voor te doen. En niks extra’s voor te betalen. Wel zo fijn. Je ontvangt een SMS of e-mail ter bevestiging wanneer je abonnement is verhoogd. Haal ik altijd mijn maximale internetsnelheid? We doen alles aan je netwerk. En bij ons zit je op het snelste mobiele netwerk van Nederland.* Maar je internetsnelheid hangt ook af van je locatie, het type apparaat dat je gebruikt, je abonnement en de netwerkinstellingen op je apparaat. Volg onze tips hierboven om ervoor te zorgen dat je mobiele internet zo snel mogelijk is. ​ *Gebaseerd op Ookla ® Speedtest Intelligence ®-gegevens voor Q1-Q2 2024. Haal ik deze snelheden ook in het buitenland? De maximale snelheid die je haalt, hangt af van de gemaakte afspraken met de roamingpartners en de kwaliteit van het netwerk in het land waar je bent. Hoe zit het met de nieuwe 5G-frequentie (3.5GHz), heeft dat invloed op de verhoging? Nee, het maakt niet uit of je een 3G- 4G- of 5G-telefoon hebt. De verhoging geldt voor iedereen. Maar met de nieuwe 5G-frequentie is ons netwerk nog sneller en kan het nog meer aan. Zo heb je ook op drukke plekken nu veel beter bereik. Relevante topics
Extra hoge korting op de Samsung Galaxy Z Fold6
Nu tot ruim € 1200 voordeel op de nieuwe Samsung Galaxy Z Fold6. Van 23 t/m 25 augustus, exclusief in de deelnemende Odido Shops. Wees er snel bij, want op = op. Heb je je oog laten vallen op de nieuwe Samsung Galaxy Fold6? Let dan goed op. Want als Galaxy fan krijg je van vrijdag 23 tot en met zondag 25 augustus extra hoge korting op de Samsung Galaxy Fold6. Deze actie geldt alleen in deelnemende Odido Shops en in combinatie met een Odido abonnement. Korting op korting. Galaxy Z Fold6. Tijdens ons actieweekend stapelen we meerdere kortingen, waardoor je voordeel kan oplopen tot meer dan € 1.200*. Je krijgt € 779 kassakorting in combinatie met een Odido abonnement. Je krijgt de nieuwste Samsung Galaxy Watch7 40mm LTE t.w.v. € 369 cadeau. Je krijgt je aansluitkosten van € 25 cadeau. Je krijgt 24 maanden tot € 2,50 korting op je Hello abonnement (ook voor ondernemers)**. * Uitleg totaal voordeel: € 779 kassakorting + Galaxy Watch7 LTE 40mm cadeau t.w.v. € 369 + geen aansluitkosten á € 25 én 24 maanden € 2,50 extra korting per maand op het voorbeeldabonnement. ** Voorbeeld abonnement: 20GB + 120 minuten. Deelnemende Odido shops Om gebruik te maken van de actie ga je naar een van deze deelnemende Odido Shops: Odido Samsung Shop Amsterdam Kalverstraat Odido Shop Den Haag Spuistraat Odido Shop Rotterdam Lijnbaan Odido Shop Almere Stationsstraat Odido Shop Hoofddorp Odido Shop Zoetermeer In het kort. Galaxy Z Fold6 Uitgeklapt: 7.6-inch amoled-scherm Infinity Flex Ingeklapt: 6.3-inch amoled-scherm Infinity Flex 120 Hz verversingssnelheid 3 camera’s op de achterkant: hoofdcamera van 50 MP, ultragroothoek camera van 12 MP en een telelens van 10 MP 10 MP ultraheldere selfiecamera Krachtige Snapdragon 8 Gen3 processor 4.400 mAh batterij met snelladen 256 of 512 GB interne opslagruimte 12 GB werkgeheugen In grijs, roze en donkerblauw Veelgestelde vragen over de Galaxy Z Fold6 actie. Hoe werkt de Galaxy Z Fold6 actie? Je ontvangt € 779 kassakorting bij aanschaf van een Samsung Galaxy Fold6 in combinatie met het afsluiten van een Odido abonnement. Dat betekent dus geen eenmalige verplichte bijbetaling als je de rest op afbetaling neemt. Je kunt er ook voor kiezen om het toestel volledig af te lossen, dan krijg je dus € 779 korting. Welke toestellen doen mee met deze actie? Deze actie is alleen geldig in combinatie met een Samsung Galaxy Z Fold6 256 GB. Voor deze actie geldt alleen de grijze kleur. Krijg ik het toestel meteen mee? Ja, je krijgt het toestel meteen mee uit de winkel. Let op, de voorraad is beperkt en op = op. Hoe krijg ik de Galaxy Watch7? Je ontvangt de Galaxy Watch7 40mm LTE t.w.v. €369 direct in de Odido shop. Je kunt bovendien ook direct Odido Android Multisim voor Android aanvragen. Ideaal! Kan ik ook online van deze actie gebruikmaken? Nee, deze actie geldt alleen in de deelnemende Shops. Is het mogelijk om deze actie te combineren met de Recycle Deal? Helaas is het niet mogelijk om de Recycle Deal te gebruiken bij deze actie. Het is wel mogelijk om je oude toestel in te leveren voor extra voordeel op je Odido abonnement. Relevante topics
Demi van Odido
Moderator
Glasvezeluitbreiding DELTA Fiber
Goed nieuws! Vanaf vandaag, 8 augustus 2023, is Glasvezel van Odido voor nog meer huishoudens beschikbaar. Lees snel verder! We breiden ons Glasvezelnetwerk nog verder uit. Vanaf vandaag kan Glasvezel van Odido alvast vooruit besteld worden in de gebieden waar DELTA momenteel bezig is met de aanleg van Glasvezel. In de gebieden waar al Glasvezel ligt, kant direct Glasvezel van Odido besteld worden. Er is supersnel Glasvezel van Odido tot wel 1 Gbit/s up- en download beschikbaar. Klanten die nu nog gebruikmaken van DSL internet van Odido in de DELTA glasvezelgebieden kunnen zelf Glasvezel van Odido bestellen via Mijn Odido. Benieuwd of je Glasvezel van Odido kunt bestellen op het netwerk van DELTA en heb je nog geen internetabonnement van Odido? Bekijk je persoonlijke aanbod en beschikbaarheid via de postcodecheck! Heb je ook al een mobiel abonnement bij Odido en/of Ben? Dan kom je ook nog eens in aanmerking voor Klantvoordeel met een mooie korting van € 5 per maand op het internetabonnement van Odido. FAQ Ik woon in een gebied waar DELTA Glasvezel heeft aangelegd, waarom kan ik nog geen Glasvezel van Odido bestellen? Vooruit bestellen van Glasvezel van Odido In de gebieden waar DELTA bezig is met de aanleg van Glasvezel (de werkzaamheden zijn aangekondigd, in uitvoering of bijna of net afgerond), is alleen vooruit bestellen van Glasvezel van Odido mogelijk. ​ Zodra onze netwerkpartner DELTA de aanlegwerkzaamheden heeft afgerond kan Glasvezel van Odido besteld worden. Het kan zijn dat op bepaalde adressen waar de aanleg van Glasvezel al is afgerond, het nog niet mogelijk is om Glasvezel van Odido te bestellen (ook vooruit bestellen is niet mogelijk). In de komende maanden maken we ons netwerk gereed zodat ook in deze gebieden Glasvezel van Odido beschikbaar is. ​ Vastrechtvergoeding van toepassing in desbetreffend gebied Momenteel kan er in de gebieden waar vastrechtvergoeding van toepassing is (extra kosten in bepaalde ver afgelegen gebieden die DELTA doorberekend aan de klant) nog geen Glasvezel van Odido besteld worden. In de komende maanden maken we ons netwerk gereed zodat ook in deze gebieden Glasvezel van Odido besteld kan worden. ​ Hoe zit het met de aansluit- en activatiekosten die DELTA benoemd?​ Er kunnen mogelijk aansluit- en activatiekosten vanuit DELTA van toepassing zijn op een adres. Deze klanten hebben er tijdens de bouw voor gekozen om geen glasvezelaansluiting te nemen, en deze niet af te laten monteren in de meterkast (op de FTU). Voor de aanleg van een glasvezelaansluiting betaalt de klant dan eenmalige aansluit- en activatiekosten direct aan DELTA. De daadwerkelijke kosten worden bepaald door de werkzaamheden die DELTA moet uitvoeren voor het realiseren van de glasvezelaansluiting. ​ De aansluit- en activatiekosten die DELTA benoemd zijn dus niet de installatie- en activatiekosten die wij vanuit Odido rekenen. De installatiekosten door onze monteur (Guidion) zijn voor klanten in DELTA gebieden altijd gratis. Eventueel worden er wel € 30 activatiekosten in rekening gebracht. ​ ​ Hoe zit het met de vastrechtvergoeding die DELTA benoemd?​ Naast de aansluit- en activatiekosten kan er ook vastrechtvergoeding van toepassing zijn op een adres. In de buitengebieden die DELTA aanlegt is een aanvullende vastrechtvergoeding buitengebied van toepassing. Deze gebieden waren of zijn zonder een bijdrage van de huishoudens te duur om aan te leggen. De vastrechtvergoeding wordt door klanten direct aan DELTA betaald (eenmalige afkoop of maandelijkse betaling). Deze betaling loopt dus niet via Odido. ​ ​ Vastrecht kan worden afgekocht door eenmalig het bedrag te betalen aan DELTA of door maandelijkse betaling. DELTA brengt dit bedrag rechtstreeks bij de eindgebruiker in rekening. De hoogte van de vastrechtvergoeding kan verschillen per gebied en wordt bepaald door de werkzaamheden die DELTA moet uitvoeren.​ Hoe kan ik Glasvezel van Odido via het glasvezelnetwerk van DELTA bestellen? Glasvezel van Odido via het glasvezelnetwerk van DELTA is te bestellen via Odido.
Podium Prijzen tijdens Olympische Spelen
Heb je ook zo’n zin in de Olympische Spelen? We maken het graag nog leuker voor je met onze Podium Prijzen. Stap nu over met tijdelijk extra veel voordeel en gratis aansluiten. Kies voor een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres. En krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Met nu ook dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen. Mobiel: Gratis aansluiten en extra voordeel op telefoons en tablets. In de spotlight: Deze telefoons wil je hebben Apple iPhone 15 128 GB Nu tot € 334 voordeel.​ Bij de iPhone 15 met 2-jarig 20 GB abonnement.*​ Spiksplinterwow.​ * Totaalvoordeel bestaat uit € 5/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 189 voordeel op de iPhone 15 128 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 969 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl.​ Samsung Galaxy Z Flip6 256 GB Nu tot € 432 voordeel.​ Bij de Samsung Galaxy Z Flip6 met 2-jarig 20 GB abonnement.*​ * Totaalvoordeel bestaat uit € 5/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 287 voordeel op de Samsung Galaxy Z Flip6 256 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 1.199 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl.​ OPPO Reno12 Pro 256 GB Nu tot € 242 voordeel.​ Bij de OPPO Reno12 Pro met 2-jarig 20 GB abonnement.*​ * Totaalvoordeel bestaat uit € 5/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 97 voordeel op de OPPO Reno12 Pro 256 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 649 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl.​ Google Pixel 8 Pro 128 GB Nu tot € 620 voordeel.​ Bij de Google Pixel 8 Pro met 2-jarig 20 GB abonnement.*​ * Totaalvoordeel bestaat uit € 5/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 475 voordeel op de Google Pixel 8 Pro 128 GB (obv. adviesverkoopprijs losse telefoon € 1.099 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl.​ SIM ONLY Unlimited vanaf € 25/mnd.​ Met 2-jarig Sim Only abonnement.*​ * I.c.m. Unlimited Start: incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+35 GB EU), onbeperkt Bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check meer info en voorwaarden op Odido.nl.​​​ In de spotlight: Deze tablets wil je hebben Samsung Galaxy Tab A9+ 2GB Data Only - € 5 Toestel – € 7,50 Totaal – € 12,50 Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2GB Data Only – € 5 Toestel – € 10 Totaal – € 15 Samsung Galaxy Tab S9 2GB Data Only – € 5 Toestel – € 25 Totaal – € 30 Eenmalig – € 384 * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd betaal je min. € 5/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl. Glasvezel + TV: Stap nu over op een 2-jarig Glasvezel + TV abonnement en krijg extra veel voordeel. Glasvezel + TV De eerste 10 maanden voor € 30/mnd* (zonder Klantvoordeel)​​ * Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl.​ De eerste 10 maanden voor € 25/mnd** (met Klantvoordeel)​​ ** Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. Internet + TV De eerste 10 maanden voor € 30/mnd* (zonder Klantvoordeel)​​ * Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl.​ De eerste 10 maanden voor € 25/mnd** (met Klantvoordeel)​​ ** Getoond aanbod is i.c.m. 2-jarig Internet + TV abonnement incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betaal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. Relevante topics
Demi van Odido
Moderator
Nieuw bij Odido: 2-jarige Internet + TV abonnementen
Vanaf vandaag, 3 juli 2024, heb je ook de keuze voor een 2-jarig abonnement. In dit topic lees je hier meer over! Waarom een 2-jarig contract? Je krijgt nu de keuze om zowel een 1-jarig als een 2-jarig abonnement bij ons af te sluiten. Een langere looptijd van het contract, betekent ook een langere periode genieten van korting! Een 2-jarig contract is nu mogelijk als nieuw contract of bij een verlenging. Welke diensten volgen de contracttermijn (looptijd 1 jaar of 2 jaar)? Bij het afsluiten van een internetabonnement ga je een nieuw contract aan met een looptijd van 12 maanden of 24 maanden. Kies je ook voor TV en/of Vast Bellen op het moment van afsluiten, dan zijn deze diensten ook gekoppeld aan de duur van het internetabonnement. Verstrijken minimale looptijd overeenkomst 2 jaar contract Wanneer je een internetabonnement afsluit met een looptijd van 24 maanden, dan wordt na 24 maanden de overeenkomst omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd. De ingangsdatum van de overeenkomst kan je terugvinden in Mijn Odido. Opzegging 2 jaar contract Als je de overeenkomst wilt opzeggen, dan kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op of na het verstrijken van de 24 maanden looptijd. Na deze looptijd wordt de overeenkomst omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd. De overeenkomst is dan elk moment opzegbaar. De opzegtermijn is dan een maand. Mobiel + Internet tegelijk bestellen Wanneer je een mobiel- en internetabonnement tegelijk bestelt, dan heeft het internetabonnement dezelfde looptijd als de gekozen looptijd van het mobiele abonnement. Kan je na bestelling de contracttermijn nog wijzigen? Het is niet mogelijk om na bestelling de contracttermijn aan te passen. Wanneer kan je met een 2 jaar contract verlengen? Je kan verlengen vanaf de laatste 4 maanden van het contract. Hoe zit het met de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor een 2 jaar contract is hetzelfde als voor een 1 jaar contract. Odido is gerechtigd om ieder jaar in januari haar tarieven aan te passen als gevolg van inflatie. Odido voert geen inflatiecorrectie door als er 3 maanden of minder van de overeenkomst verstreken zijn. Ga je na een migratie van DSL internet naar Glasvezelinternet een nieuw contract aan? Wanneer je het DSL internetabonnement overzet naar een Glasvezelabonnement dan ga je geen nieuw contract aan. Als je op dat moment nog in contract (12 of 24 maanden) zit, dan blijft dat contracttermijn behouden ook na de migratie. Heb ik bij een verhuizing ook de keuze voor een 2 jaar contract? Bij een verhuizing is dit nog niet mogelijk. Dit wordt later mogelijk gemaakt. Mocht je voor nu toch een 2-jarig contract willen bij een verhuizing? Dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen op je nieuwe adres via onze Odido website en het huidige abonnement op je oude adres stopzetten via Odido Service.
FAQ Samsung Galaxy Z Fold6 | Galaxy Z Flip6
Ontmoet de meest complete en de allersterkste Galaxy Foldables ooit: de Galaxy Z Fold6 en de Galaxy Z Flip6. Met de kracht van Galaxy AI en een innovatief design maken ze fotograferen, gamen en communiceren een stuk makkelijker. Dat wil je elke dag. De meest complete en premium Galaxy Z Flip en Fold, nu al bij Odido. Want aansluiten is gratis en je krijgt ook nog eens leuke extra’s. Koop je tussen 15 en 28 juli 2024 jouw Flip6 of Fold6? Dan krijg je € 100 extra inruilwaarde bij inlevering van je oude telefoon. En of je nou voor de Galaxy Z Fold6 of de Galaxy Z Flip6 gaat, je krijgt er hoe dan ook een handig telefoonhoesje bij. Mooi meegenomen. Informatie over de Samsung Galaxy Z Fold6 | Galaxy Z Flip 6 De Samsung Galaxy Z Fold6 en Flip6 zijn beschikbaar voor pre-sale vanaf woensdag 10 juli om 15:00 uur. Op vrijdag 19 juli start de verkoop van dit toestel. Samsung Galaxy Z Fold6 De Samsung Galaxy Z Fold6 komt in 2 geheugenvarianten (256GB/512GB) en 3 kleuren: Blauw Roze Grijs Dit mag je van je nieuwe Fold6 verwachten: Ultramodern premium design – Een dunner, lichter en stijlvoller ontwerp met sterke scharnieren, dat langer meegaat AI-Powered productiviteit – Maximale productiviteit. Multi-tasken gaat makkelijker dan ooit met Galaxy AI op groot scherm Ongeëvenaarde game-ervaring – Ervaar next-level gamen dankzij ray-tracing en de hoogste resolutie Ultramodern premium design De nieuwste, meest complete Foldable is de Galaxy Z Fold6. Met een nieuw design en betere prestaties. Het dubbele scharnier is versterkt. Daardoor kan je device wel wat hebben en zie je de vouwlijn op het scherm. Zo gaat je Galaxy Z Fold6 langer mee. Met de zero-gap close vouw je de Galaxy Z Fold6 helemaal dicht, tot een strakke look van maar 12,2 mm. Je neemt ‘m nóg makkelijker mee in je broekzak of tas, want hij is nu lichter: zo’n 239 gram. Binnenin het draagbare design van de Galaxy Z Fold6 zitten de functionaliteiten van een mini-pc. Vouw hem open voor een complete ervaring en maximale productiviteit. De buitenkant is van duurzame materialen. Heeft een Armor Aluminium behuizing en Gorilla Glass Victus2. Daardoor kan je telefoon beter tegen krassen en deuken. AI-Powered productiviteit Stap in de wereld van de Galaxy Z Fold6 en ontdek alle voordelen. Opvallend is het extra grote 7.6 inch edge-to-edge beeldscherm als je de telefoon helemaal openvouwt. Ideaal, wat je ook wil doen. Met de kracht van Galaxy AI ga je nog een stap verder. En superhandig: je hebt Circle to Search met Google op hee nieuwe Galaxy Z Fold6. Je kan meerdere vensters naast elkaar openzetten zonder het overzicht kwijt te raken. Zit je op Instagram en zie je een leuke jas? Zie je safari een dier dat je niet kent? Omcirkel het. Je hoeft niet meer naar een zoekmachine. Je kan meteen vanuit een foto of video informatie opzoeken. Met het grote scherm zie je resultaten naast elkaar. Zo vind je veel sneller wat je zoekt. ​ Taalbarrières? Die zijn er niet meer. Met een tik op je scherm vertaal je een hele pagina. Ben je in een land waar je de taal niet spreekt? Met de Interpreter functie heb je je eigen tolk bij je. Deze functie vertaalt wat je inspreekt meteen naar een andere taal. En andersom.​ Veel notities? Note Assist staat voor je klaar. Met een paar tikken op het scherm schoon je je notities op. Gebruik bijvoorbeeld Autoformat om ze in een mooi jasje te steken of verander lange stukken tekst in een handige samenvatting. Note Assist doet dat in een paar seconden. Ongeëvenaarde game-ervaring Het grote scherm van de Galaxy Z Fold6 licht tot wel 2.600 nits op. Dus hoe laat het ook is, je scherm is altijd helder. Met Vision Booster is je beeldscherm binnen en buiten in de zon altijd helder en leesbaar. De verbeterde Ray Tracing geeft lichtreflecties en schaduwen nog realistischer weer en brengt je games tot leven. Wat je ook kijkt of speelt op de Galaxy Z Fold6, het wordt gegarandeerd een next-level ervaring. Met de nieuwste Snapdragon® 8 Gen 3 chipset heb je betere prestaties, vloeiende weergaves en langere (game)sessies. En omdat de Galaxy Z Fold6 een grotere Vapor Chamber heeft, raakt je telefoon ook niet meer oververhit. Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy Z Fold6 in onze webshop! Samsung Galaxy Z Flip6 De Samsung Galaxy Z Fold6 komt in 2 geheugenvarianten (256GB/512GB) en 3 kleuren: Blauw Grijs Geel Mint Dit mag je van je nieuwe Flip6 verwachten: De meest complete Galaxy Z Flip – Ultramodern en strak design AI-Powered Flex Window – Transformeer je foto’s in unieke achtergronden AI-Fotografie met FlexCam - 50 megapixel camera voor scherpe foto’s en video’s, ook met weinig licht dankzij Nightography. De meest complete Galaxy Z Flip De Galaxy Z Flip6 is completer dan ooit. Het dubbele scharnier is versterkt. Daardoor kan je device wel wat hebben en zie je de vouwlijn op het scherm. De Armor Aluminium behuizing beschermt de buitenkant. Gorilla Glass Victus2 is beter bestand tegen krassen en deuken. De moderne, matte look – in de kleuren Silver Shadow, Blue, Yellow en Mint - matcht bij elke look. Ook vanbinnen is de Galaxy Z Flip6 geüpdatet. Hij heeft nu een batterij van 4.000 mAh - net als de Galaxy S24 - en een gebruiksduur tot wel 4 uur, dankzij een energiezuiniger beeldscherm en de nieuwste, krachtigste Snapdragon® 8 Gen 3 chipset. Door de optimalisatie van apps als TikTok en YouTube geniet je nog meer genieten van je content. ​ Ook fijn: door de Vapor Chamber, het nieuwe koelsysteem, is je telefoon beschermd tegen oververhitting. Je kan je ‘m echt de hele dag door gebruiken. AI-Powered Flex Window De Flex Window, het coverscherm, van de Galaxy Z Flip6 is creatiever dan ooit. Met Galaxy AI verander je foto’s in interactieve achtergronden en laat je zien wie je bent. Ga voor 3D-weergaves en stickers die reageren op beweging of voor unieke achtergrondjes die real-time veranderen op basis van tijd en weersomstandigheden. Ook vanaf het kleine scherm van de Galaxy Z Flip6 kan je communiceren zonder dat je je telefoon helemaal open flipt. Zo kan je onderweg vanaf het Flex Window je notificaties checken en snel reageren op berichten. Quick Reply, een AI-powered technologie, analyseert je eerdere berichten en stelt opties op die je kan gebruiken om te antwoorden. ​ Ben je in een land waar je de taal niet spreekt? Met de Interpreter functie heb je je eigen tolk bij je. Deze functie vertaalt wat je inspreekt meteen naar een andere taal. En andersom. Zo ga je altijd relaxed op reis. AI-Fotografie met FlexCam Leg de beste herinneringen vast met de 50 megapixel camera - dezelfde als de Galaxy S24 – van de Galaxy Z Flip6. Je maakt content van professionele kwaliteit: helder en gedetailleerd. Zet je je hoofdcamera in Flex Mode – dat is de 90-gradenstand – dan maak je selfieportretten die scherper zijn dan ooit. Door het unieke design van je Flip kan je jezelf blijven zien vanaf het Flex Window, gewoon terwijl je selfies maakt. En Galaxy AI helpt je natuurlijk.. Deze technologie zorgt voor nauwkeurige weergaves tot in detail, van wimpers tot huidtinten. Je kan de FlexZoom ook gebruiken om objecten te fotograferen. Galaxy AI analyseert het object en de achtergrond en past het shot automatisch aan voor de perfecte foto. Content maken kan nu dag én nacht. Want je kan Nightography nu ook aanzetten in de Instagram app zelf. Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy Z Fold6 in onze webshop! ​​​​ Ontvang € 100 extra inruilwaarde bij inlevering van je oude telefoon. ​​ Koop je tussen 15 en 28 juli 2024 je telefoon? Dan ontvang je € 100 extra inruilwaarde bij levering van je oude telefoon.*​ Actieperiode: t/m 28 juli 2024 Claimperiode: t/m 30 september 23.59 uur Meld je aan via de website: https://www.samsungpromotions.nl/​ * Actie loopt t/m 28 juli 2024. Verkopen van je oude telefoon aan Samsung, incl. € 100 extra inruilwaarde loopt via https://www.samsungpromotions.nl/​. Registeren kan t/m 30 september 2024. Kijk voor alle voorwaarden op Odido.nl. ​​​​ Ontvang een Odido Flip Suitcase en S-Pen Case cadeau Koop je tussen 10 en 28 juli 2024 je Flip6 of Fold6? Dan ontvang je er direct een telefoonhoesje bij: Samsung Galaxy Z Flip6 – Odido Flip Suitcase t.w.v. € 50 (verlengd: actie loopt t/m zondag 11 augustus 2024) Samsung Galaxy Z Fold6 – S-Pen Case t.w.v. € 99 Ontvang de Galaxy Watch7 LTE cadeau Koop je tussen 10 en 28 juli 2024 je telefoon? Dan krijg je de Galaxy Watch7 LTE t.w.v. € 369 cadeau. Actieperiode: t/m 28 juli 2024 Claimperiode: t/m 30 september 2024 23.59 uur Lees de voorwaarden en registreer via: promo | Samsung Nederland
Maak kans op een Odido x Samsung sportpakket incl. Galaxy Watch6 LTE
Van maandag 24 juni t/m zondag 7 juli 2024 geniet je o.a. van gratis aansluiten, scherpe prijzen en maak je kans op een Odido x Samsung sportpakket. Koop nu je favoriete telefoon uit de scherp geprijsde Samsung Galaxy S24 Series in combinatie met een tijdelijk extra voordelig Odido abonnement. Dan profiteer je van gratis aansluiten én maak je ook nog ‘ns kans op 1 van de 500 sportpakketten met Galaxy Watch6 LTE 40mm t.w.v. € 429. Dat wil je toch? Kies daarom snel je favoriete Samsung Galaxy S24 telefoon en meld je aan voor de winactie. We hebben nu tijdelijk wel heel goede Samsung deals bij Odido. Stap dus snel over, dan krijg je extra veel voordeel en gratis aansluiten. Bovendien maak je ook nog eens kans op 1 van de 500 sportpakketten met Galaxy Watch6 LTE. Nu gratis aansluiten Van maandag 24 juni t/m zondag 7 juli 2024 geniet je van 100% gratis aansluiten t.w.v. € 25. In de spotlight: Deze toestellen wil je hebben Samsung Galaxy S24 128 GB 20GB + 120 min: € 20 Toestel: € 24 Totaal: € 44 p/m Eenmalig: € 0 € 96 voordeel! Bekijk 'm op Odido.nl Samsung Galaxy S24+ 256 GB 20GB + 120 min: € 20 Toestel: € 35 Totaal: € 55 p/m Eenmalig: € 0 € 91 voordeel! Bekijk 'm op Odido.nl Samsung Galaxy S24 Ultra 256 GB 20GB + 120 min: € 20 Toestel: € 41 Totaal: € 61 p/m Eenmalig: € 0 € 91 voordeel! Bekijk 'm op Odido.nl In de spotlight: Deze tablets wil je hebben Samsung Galaxy Tab A9+ 2 GB Data Only: € 5 Toestel: € 7,50 Totaal: € 12,50 p/m Eenmalig: € 0 Bekijk 'm op Odido.nl * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only tabletabonnement incl. toegang tot 5G (300 Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd. Betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Bekijk alle info en voorwaarden op Odido.nl Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2 GB Data Only: € 5 Toestel: € 10 Totaal: € 15 p/m Eenmalig: € 0 Bekijk 'm op Odido.nl * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only tabletabonnement incl. toegang tot 5G (300 Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd. Betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Bekijk alle info en voorwaarden op Odido.nl Samsung Galaxy Tab S9 (Tijdelijk € 100 terug) 2 GB Data Only: € 5 Toestel: € 41 Totaal: € 46 p/m Eenmalig: € 0 Bekijk 'm op Odido.nl * I.c.m. een 2-jarig Hello 2 GB Data Only tabletabonnement incl. toegang tot 5G (300 Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24 mnd. Betaal je min. € 7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Bekijk alle info en voorwaarden op Odido.nl Ontvang tijdelijk € 100 terug Actie loopt t/m 30 juni 2024. Claimen kan via samsung.com/nl/promo t/m 30 augustus 2024. Bekijk alle voorwaarden op Odido.nl Maak kans op 1 van de 500 sportpakketten met Galaxy Watch6 LTE* * Actie loopt t/m 7 juli 2024. Sportpakket t.w.v. € 60 en Galaxy Watch6 LTE 40mm t.w.v. € 369. Meld je aan om mee te doen aan de winactie en kijk voor alle (actie)voorwaarden op Odido.nl Aanmelden via website: https://www.samsungpromotions.nl/ Actieperiode: t/m 7 juli 2024 Claim periode: t/m 14 juli 23:59 Disclaimer: * Winactie loopt t/m 7 juli 2024. Sportpakket t.w.v. € 60 en Galaxy Watch6 LTE 40mm t.w.v. € 369. Meld je aan om mee te doen aan de winactie en kijk voor alle (actie)voorwaarden op Odido.nl Relevante topics
Demi van Odido
Moderator
Wijzigingen Viaplay 2024
Viaplay past vanaf 25 februari een paar dingen aan in het Viaplay abonnement. We hebben hier geen invloed op, maar we brengen je wel hiervan op de hoogte. In dit topic vertellen we je wat er precies verandert! Toegang tot F1 TV Pro Goed nieuws voor F1 fans. Voor het race seizoen van 2024 krijg je naast je gewone Viaplay abonnement toegang tot F1 TV Pro. Een leuk gratis extraatje. Je krijgt ook nog een aparte e-mail over hoe je toegang krijgt tot het 2024 FIA Formula One World Championship. Zo activeer je je F1 TV Pro account met Viaplay Ga naar f1.com/viaplay. Maak een F1 account aan of log in op je bestaande account. Volg de aanwijzingen en koppel je Viaplay account aan je F1 account. Je Viaplay wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Je kan hier een nieuwe aanmaken. Koppel daarna de accounts op f1.com/viaplay. Veel kijkplezier. Kanaal 140 stopt Viaplay stopt met het Viaplay Xtra kanaal in Nederland. Je kan vanaf dit seizoen dus niet meer op kanaal 140 naar de kwalificaties en live races kijken. Je kan ze wel volgen in de Viaplay App. Download de app op je smart‑tv, Odido Mediabox of stream vanaf je telefoon met Chromecast naar je grote tv‑scherm. Zelfde wedstrijd, zelfde IP-adres Vanaf 25 februari kan je hetzelfde live sportevenement kijken op 2 apparaten tegelijk, zolang ze verbonden zijn met hetzelfde IP‑adres. Verschillende IP‑adressen? Dan kan je alleen verschillende live sportevenementen tegelijk streamen. Of niet‑live content, films en series. Benieuwd naar meer informatie over Viaplay bij Odido? Bekijk dan ook snel dit topic: Alles over Viaplay bij Odido | Odido community. Benieuwd naar alles over de F1 en de kalender met alle races en courses? Neem dan ook een kijkje in onze blog: Zo kan je Formule 1 live kijken in 2024. | Odido Blog.
Inflatiecorrectie op je oud-Tele2 mobiele abonnement 2024
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van juli 2024 iets hoger is. Dit komt door de jaarlijkse inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit voor jou heeft? Dan ben je hier aan het juiste adres. In dit topic beantwoorden wij al jouw vragen. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 juli 2024 een inflatiecorrectie van 3,8% toe op onze mobiele abonnementen. De wijziging zie je in augustus 2024 op je factuur van juli 2024. Je betaald namelijk achteraf bij Tele2. Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. In 2024 voert Tele2 een inflatiecorrectie door op de vaste kosten van je mobiele abonnement. Dit geldt voor je Bel/SMS-bundel en je databundel. De inflatiecorrectie wordt jaarlijks bepaald door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en is voor dit jaar vastgesteld op 3,8%. De correctie is ingegaan op 1 juli 2024. Op de factuur die je in augustus ontvangt, zie je de correctie voor het eerst. De inflatiecorrectie geldt voor alle consumentenabonnementen en contractverlengingen, met uitzondering van abonnementen die op of na 1 april 2024 zijn besteld of verlengd. De inflatiecorrectie geldt voor de volgende bundels: Bel/SMS-bundel Databundel De prijzen van andere (losse) bundels en de tarieven voor verbruik buiten de bundel worden niet verhoogd. Wanneer gaat de correctie in? Per 1 juli 2024 wordt de jaarlijkse inflatiecorrectie doorgevoerd voor klanten van Tele2 (Mobiel). Contracten die op of na 1 april 2024 zijn afgesloten worden niet meegenomen. Mag ik nu kosteloos mijn contract opzeggen? Je kunt je abonnement niet kosteloos opzeggen naar aanleiding van deze wijziging. In de Algemene Voorwaarden die bij je contract horen, staat deze inflatiecorrectie namelijk ook vermeld. Hoe berekent Tele2 de inflatiecorrectie? Tele2 volgt de door het CBS berekende inflatie (consumentenprijsindex). Het CBS berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de consumentenprijsindex (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het CPI-cijfer van het CBS over het voorafgaande kalenderjaar. Dit inflatiepercentage is 3,8% in 2024. Lees hierover meer op de website van het CBS. Valt inflatiecorrectie onder de contractvoorwaarden? Ja, inflatiecorrectie is een standaard onderdeel van het contract en is o.a. opgenomen in: Tele2 Mobiel: Algemene Voorwaarden Geldt dit ook voor Tele2 Thuis? Ja, dit geldt ook voor Tele2 Thuis diensten, alleen wordt deze correctie per 1 januari ingevoerd. Dit kun je controleren op je factuur van januari. Ik zie geen verhoging op mijn factuur. Hoe kan dit? Als je een abonnement hebt afgesloten op of na 1 april 2024, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Heb je een vraag die hier niet tussenstaat? Laat hieronder en reactie achter – de Community helpt je graag verder. Je kunt ook altijd een nieuw topic starten. Meer weten over de kosten op je factuur? Bekijk dan deze pagina op onze website. Relevante kennisartikelen
Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.
Onze haastmakers zijn wegens succes verlengd t/m zondag 23 juni 2024! Van maandag 29 april t/m zondag 26 mei 2024 hebben we voor de tweede keer Haastmakers bij Odido. In deze periode geniet je van de beste deals. Met onze Haastmakers krijg je tijdelijk extra veel voordeel. Dit zijn deals die je niet kan laten liggen. Een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Aansluiten is gratis. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres. En krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Met nu ook dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen. Mobiel Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan tussen 28 april en 26 mei 2024 een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje. Apple iPhone 15, 128GB Nu tot € 334 voordeel Bij de iPhone 15 met 2-jarig 20 GB abonnement. Spikplinterwow. 20 GB + 120 min. Bellen: € 20 Toestelkrediet: € 30 Totaal: € 50 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 249 voordeel op de iPhone 15 128 GB GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 969 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl Samsung Galaxy S24, 128GB Nu tot 264 voordeel Bij de Samsung Galaxy S24 met 2-jarig 20 GB abonnement.* 20 GB + 120 min. Bellen: € 20 Toestelkrediet: € 30 Totaal: € 50 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 179 voordeel op de Samsung Galaxy S24 128 GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 899 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl Ontvang de Watch6 Classic 43mm LTE bij aanschaf van een Samsung Galaxy S24 Series. (Exclusief bij Odido) Actieperiode: 13 mei t/m 23 juni 2024 Registreren: t/m 16 augustus 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ Ontvang tot € 200 retour bij aanschaf van een Samsung Galaxy S24 Series. Actieperiode: 15 april t/m 5 mei 2024 Registreren: t/m 5 juli 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/ Cashback: S24: 100EUR S24+: 150EUR S24 Ultra: 200EUR OPPO Reno10 Pro, 256GB Nu tot € 256 voordeel Bij de OPPO Reno10 Pro met 2-jarig 20 GB abonnement.* 20 GB + 120 min. Bellen: € 20 Toestelkrediet: € 22 Totaal: € 42 p/m Ga snel naar Odido.nl. * Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 171 voordeel op de OPPO Reno10 Pro 256 GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 699 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl Google Pixel 8a, 128GB 20 GB + 120 min. Bellen: € 20 Toestelkrediet: € 17 Totaal: € 37 p/m Krijg 150 extra inruiltegoed voor je oude Google Pixel bij aankoop van de Pixel 8a. Actieperiode: 7 mei t/m 3 juni 2024 Registreren: t/m 18 juli 2024 Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op http://reward-promos.com/tradein2024 Sim Only Unlimited vanaf € 25/mnd met 2-jarig Sim Only abonnement.* Ga snel naar Odido.nl. * I.c.m. Unlimited Start: Incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+25 GB EU), onbeperkt bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check alle voorwaarden op Odido.nl. Tablets Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje. Samsung Galaxy Tab A9+ 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 9 Totale maandkosten: € 16,50 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. * I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’ 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 10 Totale maandkosten: € 17,50 Eenmalige bijbetaling: € 0,00 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. * I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl Samsung Galaxy Tab S9 2GB Data Only: € 7,50 Toestel: € 25 Totale maandkosten: € 32,50 Eenmalige bijbetaling: € 384 Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets. * I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl Internet + TV Ook voor Glasvezel + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel. De eerste 10 maanden voor € 30/mnd (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.* Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. * Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl. De eerste 10 maanden voor 25/mnd** (nu gratis aansluiten) bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.* Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv. ** Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig glasvezelinternet + TV abonnement (tot max. 2Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl Heb je nog vragen over onze Haastmakers? Laat gerust een reactie achter. We helpen je graag verder! Relevante topics
Teresa van Odido
Moderator
Vier Koningsdag met ons en win leuke prijzen. Verlengd tot vrijdag 3 mei!
Bijna is het weer zo ver, 27 april viert heel Nederland feest want het is de verjaardag van onze Koning Willem-Alexander! Om dit te vieren nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan deze speurtocht. Wij vinden namelijk dat niet alleen de Koning een cadeautje verdient. Een wedstrijd kan natuurlijk niet gespeeld worden zonder prijs. Wil jij kans maken op een digitale VVV-bon? Lees dan snel verder! In verschillende kennisartikelen in onze Wiki hebben wij kroontjes verstopt. In totaal kun je er 5 vinden. De kroontjes zien er zo uit: KONING Ieder hierna volgend kroontje correspondeert met een letter en deze letters vormen een 5-letterwoord. De letters staan natuurlijk niet altijd in de juiste volgorde. Het hangt er maar net van af welk kroontje jij tegenkomt. Wees er snel bij, want de eerste 3 Community members die het juiste antwoord hebben gevonden zijn de gelukkige winnaars van het spel! Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Geweldig! Klik op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR Tip Het woord onder het eerste kroontje hierboven is clickable en start je zoektocht naar alle andere kroontjes. Zodra je in de startomgeving beland bent, kun je daar op zoek gaan naar de 5 kroontjes die elk gepaard gaan met een letter. Check ook de reacties en spoiler tags in de kennisartikelen! 😉 Heb jij als aller 1e het juiste woord gevonden en de info ingevuld via de link? Gefeliciteerd! Je wint een VVV-bon t.w.v. € 30. Heb jij de 2e plaats bemachtigd? Dan ontvang je een VVV-bon t.w.v. € 15 gefeliciteerd! Ook voor de 3e snelste speler valt er een mooie prijs te winnen. Gefeliciteerd! Je ontvangt een VVV-bon t.w.v. € 10. Spelregels Degene die het snelst alle kroontjes vindt en het juiste woord raadt én als eerste de link gebruikt heeft om het antwoord en de profielnaam in te vullen, is de winnaar van de wedstrijd. De 2e plek gaat naar de 2e snelste speler en de 3e plek naar de 3e snelste speler. Alleen antwoorden die zijn ingezonden via de link worden meegeteld. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Plaats dan ‘GEVONDEN’ als reactie in dit topic. Het is niet toegestaan om het geraden woord in de reacties of ergens anders op de Community te plaatsen. Indien dit wel gebeurt, wordt de post onmiddellijk verwijderd en ben je vanzelfsprekend gediskwalificeerd. Medewerkers van Odido zijn uitgesloten van deelname. De winnaars worden in dit topic bekendgemaakt op maandag 29 april om 12:00. Daarnaast ontvangen zij een privébericht over het ontvangen van de gewonnen prijs. Klink op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR
Tot € 200 terug en maak kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen van Parijs
Van maandag 15 tot en met zondag 28 april 2024 geniet je bij Odido van extra veel voordeel op abonnementen in combinatie met verschillende Samsung telefoons. We hebben nu tijdelijk wel heel goede Samsung deals bij Odido. Stap dus snel over, dan krijg je extra veel voordeel en gratis aansluiten. Bovendien krijg je tot wel € 200 terug op verschillende Samsung telefoons. En alsof dat nog niet genoeg is, maak je ook nog eens kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen in Parijs. Met wedstrijdkaarten voor 8 augustus, dus hou de datum vast vrij. Inclusief een vipbehandeling met lunch in het TeamNL Huis. Bij Odido is er altijd een abonnement dat bij je past. We hebben namelijk niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. Combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres? Dan krijg je elke maand Klantvoordeel. Met als bonus dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen. Dat wil je toch? Bestel jouw Samsung Galaxy S24 Series en ontvang tot wel € 200 terug. Bekijk hieronder het overzicht om te zien wat jij terugkrijgt. Samsung Galaxy S24: Nu € 100 terug* Samsung Galaxy S24+: Nu € 150 terug* Samsung Galaxy S24 Ultra: Nu € 200 terug* Samsung Galaxy S24 Series: Nu tot wel € 200 terug* Disclaimer cashback:* Actie loopt t/m 28 april 2024. Geld terug claim je via samsung.com/nl/promo t/m 5 juli 2024. Maak kans op 2 tickets voor de Olympische Spelen van Parijs 2024* Geniet jij straks, samen met je favoriete persoon, van een spannende beachvolleybal of atletiekwedstrijd? Die kans wil je toch niet missen. Kies dus snel je favoriete Samsung Galaxy S24 telefoon en meld je aan voor de winactie. Je hebt een nieuw abonnement besteld of verlengd. Hoe kan je meedoen? Ga snel naar promoties.odido.nl/olympischespelen en vertel waarom jij de 2 tickets voor de Olympische Spelen moet winnen. Actieperiode: t/m zondag 28 april 2024 Claimperiode: t/m zondag 12 mei 2024, 23:59 uur Disclaimer:* Actie loopt t/m 28 april 2024. Meld je aan om mee te doen aan de winactie. Winnaars worden door jury o.a. gekozen op basis van originaliteit van inzending. Kijk voor alle (actie)voorwaarden op Odido.nl/voorwaarden Relevante topics
Mijn abonnementskosten zijn verhoogd: inflatiecorrectie 2024
Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Dit heet prijsinflatie. Deze prijsinflatie heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij elk jaar de vaste maandkosten van de meeste abonnementen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat is vastgesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het verhogen van de kosten als gevolg van de prijsinflatie noemen wij inflatiecorrectie. In januari 2024 verhogen wij de vaste kosten van een abonnement met 5,7%. Dit zie je terug vanaf de eerste factuur die je in 2024 krijgt. FAQ Waarom een inflatiecorrectie? Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Met deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven. Hoe hoog is de inflatiecorrectie? De inflatiecorrectie voor dit jaar (2024) is vastgesteld op 5,7%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je maandelijkse abonnementstarief gaat met dit percentage omhoog. Hoe is het inflatiepercentage bepaald? Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij, net zoals alle voorgaande jaren, op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 5,7% in juni 2023. Hoe ben/word ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie? Deze inflatiecorrectie is in lijn met onze beloften en de contractuele afspraken met onze klanten. We informeren Thuis klanten via de nieuwsbrief van december en daarnaast zien alle klanten de inflatiecorrectie toegepast op de rekening in januari, met een verwijzing naar meer informatie op de website. Daarnaast kun je natuurlijk al jouw vragen hier op onze Community stellen. Wanneer gaat de correctie in? Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2023 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage. Abonnement Mag ik mijn contract hierdoor opzeggen? Het is niet mogelijk om je abonnement vanwege deze inflatiecorrectie - voor het einde van de contracttermijn - op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract en staat vermeld in de Algemene voorwaarden van Odido. Je bent dus hieraan gebonden. Hoe kan het dat ik geen verhoging zie op mijn factuur? Als je een abonnement hebt afgesloten of verlengd op of na 1 oktober 2023, dan geldt deze inflatiecorrectie niet voor jouw abonnement. Ik heb een Tele2 mobiel abonnement dat vóór 5 september 2023 afgesloten is: wanneer gaat de inflatiecorrectie 2024 voor mij in? Bij oude Tele2 mobiele abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie op 1 juli 2024 plaatsvindt. In dit topic vind je alle informatie over de inflatiecorrectie 2024 voor oud-Tele2 mobiele abonnementen. Geldt inflatiecorrectie voor alle abonnementen? Voor mobiele abonnementen geldt: heb je je abonnement na 5 december 2010 nieuw aangesloten of verlengd? Dan wordt deze in prijs verhoogd. Maar is je huidige abonnement op of na 1 oktober 2023 ingegaan? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor Odido Internet + TV klanten geldt: is je huidige abonnement of verlenging op of na 1 oktober 2023 aangevraagd? Dan is er zo weinig tijd verstreken dat de prijzen niet verhoogd worden. Voor zakelijke abonnementen geldt dat de inflatiecorrectie niet van toepassing is op het Corporate Rateplan en het Odido Zakelijk Internet prijsplan. Ik heb een mobiel abonnement, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over het maandbedrag (de vaste afgesproken kosten) van je mobiele abonnement inclusief de kortingen op het maandbedrag. We berekenen geen inflatiecorrectie over aanvullende mobiele diensten zoals Deezer en Videoland, de maandelijkse betaling voor je toestel, kosten buiten de mobiele bundel zoals bellen naar servicenummers, eenmalige tarieven zoals aansluitkosten of het bestellen van een nieuwe simkaart, kortingen die je krijgt over aanvullende diensten via Odido Klantvoordeel. Ik heb Odido voor thuis, hoe wordt de prijsverhoging berekend? We berekenen inflatiecorrectie over: het maandbedrag van je internet abonnement inclusief permanente kortingen* op het maandbedrag en inclusief Klantvoordeel Meer snelheid. Het maandbedrag van je televisie abonnement inclusief eventueel Mobiel + Thuis voordeel. Het maandbedrag van je Vast Bellen abonnement. *(internet 80, Postcodekorting, Glasvezel internet 750). We berekenen geen inflatiecorrectie over: extra TV pakketten zoals Thema pakketten, ESPN en Film1, beltarieven voor vast bellen, tijdelijke kortingen zoals actiekortingen van Odido Internet + TV, eenmalige tarieven zoals activatiekosten. Welke Zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van inflatiecorrectie? Het Zakelijk Internet prijsplan en het Corporate Rateplan zijn beide uitgesloten van de inflatiecorrectie in 2024. Mocht je hier nog andere vragen over hebben laat het dan gerust weten in de comments onder dit bericht!
FAQ Samsung Galaxy S24 | S24 + | S24 Ultra
Dit is de Galaxy S24 Series; voor iedereen die de wereld en zichzelf opnieuw wil ontdekken. Creëer, connect & play op een nieuwe manier met Galaxy AI. Klaar om de wereld en jezelf te herontdekken? Creëer, connect en play zoals nooit tevoren met de Galaxy S24 Series. Laat je creativiteit en productiviteit los en stap in een wereld met nog meer mogelijkheden en het gemak van Galaxy AI in de palm van je hand. Ga voortaan moeiteloos door het leven. Een nieuwe manier van smart; Galaxy AI is here! In dit topic vertel ik je alles wat je moet weten over je nieuwe Samsung Galaxy S24. De Samsung Galaxy S24 Series is leverbaar vanaf woensdag 24 januari! Samsung Galaxy S24 | S24+ | S24 Ultra Samsung Galaxy S24 Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24 komt in 2 geheugenvarianten; 128GB en 256GB en in 4 kleuren: Zwart (Onyx Black) Grijs (Marble Gray) Paars (Cobalt Violet) Geel (Amber Yellow) Geel (Amber Yellow) Specificaties Display – 6.2’’ AMOLED Camera achter - 50MP Camera voor – 12MP Processor – Exynos Root Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24 in onze webshop! Samsung Galaxy S24+ Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24+ komt in 2 geheugenvarianten; 256GB en 512GB en in 4 kleuren: Zwart (Onyx Black) Grijs (Marble Gray) Paars (Cobalt Violet) Geel (Amber Yellow) Paars (Cobalt Violet) Specificaties Display – 6.7’’ AMOLED Camera achter - 50MP Camera voor – 12MP Processor – Exynos Root Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24+ in onze webshop! Samsung Galaxy S24 Ultra Geheugenvarianten: De Samsung Galaxy S24 Ultra komt in 3 geheugenvarianten, namelijk: 256GB 512GB 1TB* (alleen in de kleuren zwart en grijs) Kleuren: Zwart (Titanium Black) Grijs (Titanium Grey) Paars (Titanium Violet) Geel (Titanium Yellow) Grijs (Titanium Grey) Specificaties Display – 6.8’’ Dynamic AMOLED Camera achter – Tot 200MP Camera voor – 12MP Processor – Snapdragon 8 Gen3 for Galaxy Gorilla Glass Victus2 Bekijk alle specificaties van de Samsung Galaxy S24 Ultra in onze webshop! Bestel nu en ontvang tot € 609 aan voordeel De Samsung Galaxy S24 Series brengt ook direct 2 waanzinnige acties met zich mee. Bestel je je Samsung Galaxy S24, S24+ of S24 Ultra tussen 17 en 30 januari 2024? Dan geniet je van beide acties. Lees alles hieronder en bestel 'm nu! Upgrade naar meer opslag en ontvang tot € 240 retour Kies voor een geheugenupgrade en ontvang het verschil retour. Actieperiode: 17 t/m 30 januari 2024 Registratieperiode: 17 januari t/m 1 april 2024 Lees de voorwaarden en registreer via deze pagina Toestel | Retourbedrag: ​ Galaxy S24 256GB | €60​ Galaxy S24+ 512GB | €120​ Galaxy S24 Ultra 512GB | €120​ Galaxy S24 Ultra 1TB | €240 Galaxy Watch6 LTE 40mm cadeau t.w.v. € 369 Bestel de Samsung Galaxy S24, S24+ of S24 Ultra en ontvang een Galaxy Watch6 LTE 40mm cadeau. Actieperiode: 17 januari t/m 3 maart 2024 Registratieperiode: 17 januari t/m 3 mei 2024 Lees de voorwaarden en registreer via deze pagina Samsung streeft ernaar om het product binnen 7 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen. Galaxy AI is here! ✨ New way to connect | create | play New way to connect Circle to Search – Hero Feature Omcirkel het, zoek het en vind het. Een nieuwe manier van search is hier. Live Call Translation Bel en communiceer in een vreemde taal met behulp van de real-time vertaalsoftware van je device. Note Assist Maak nu nog betere notities met Galaxy AI die je chaotische notities helpt ordenen. Chat Assist Vertaal en stuur berichtjes in meerdere talen met Message Translate en gebruik Tone Change om je toon aan te passen per situatie. New way to create Space Zoom Tot wel 200 megapixel camera met 5x Optical Zoom voor scherpe details en 8K video opnames. Nightography Maak scherpe foto’s, ook met weinig licht. Photo Assist Ontvang suggesties en edit je foto’s als een echte professional met Galaxy AI. New way to play Ultieme gaming performance Een sterke processor voor meer power en ons grootste koelsysteem voor langer plezier. Levendig display Altijd een helder beeldscherm, binnen en buiten en ook met zonlicht. Grotere batterij Geniet nog langer van jouw device met de verbeterde batterijduur. One UI6 Your Galaxy, your way Premium esthetiek | Verbeterde foto- en videobewerking | Privacy & Veiligheid | Familie & Kids Premium esthetiek Gebruik voortaan het Quick Panel om je meest essentiële apps en features sneller te vinden. Zo heb je jouw Media Player direct bij de hand om je muziek af te spelen of te pauzeren, terwijl je de mooie album covers kunt bewonderen. Druk jezelf nog beter uit dankzij de nieuwe emoji’s in je berichten, je social media posts en meer. Geniet nu van een verbeterde leesbaarheid van de One UI6 identiteit met een vrolijk en soft lettertype voor je hele device. Verbeterde foto- en videobewerking One UI6 maakt nu ook AI-editing mogelijk in je galerij met Galaxy AI Photo Assist Edit. Verwijder objecten in de achtergrond of verplaats ze zonder gebruik te maken van andere bewerkingsprogramma’s; het zit nu allemaal op één plek in je device. Bewerk meerdere video’s tegelijk met Samsung Studio. Sla ook onafgemaakte edits op en ga verder wanneer je wilt. Privacy en veiligheid Met Auto Blocker worden apps van onbekende bronnen geblokkeerd en checkt jouw device of er verdachte apps zijn. Ook worden opdrachten van USB kabels geblokkeerd om je device te beschermen. Daarnaast zorgt Knox Matrix ervoor dat je Galaxy Cloud data veilig wordt versleuteld van begin tot eind, zodat zelfs Samsung deze niet kan ontsleutelen. Familie en kids Met een Galaxy Child Account kun je gemakkelijk een Samsung account aanmaken voor je kind(eren) waarmee zij hun eigen apparaat(en) kunnen instellen via dat van jou als ouder/verzorger. Zo maakt One UI6 het mogelijk dat apps zoals de Galaxy Store worden gefilterd op basis van de leeftijd van het kind. Daarnaast kun je kinderen toevoegen aan je device en hun real-time locatie tracken én kun je bepaalde apps blokkeren via jouw eigen smartphone. Overige features S Pen | Galaxy Ecosystem | Smart Switch | Genoeg opslag S Pen Ga je voor de Galaxy S24 Ultra, dan ontvang je een S Pen die speciaal is ontworpen voor dit device. Je kunt deze S Pen vinden aan de onderkant van het device. Hij is strak in design en valt licht en soepel in de hand. De punt van de S Pen beweegt vloeiend en snel over het display. Bedien gemakkelijk de taakbalk of je apps, maak aantekeningen, selecteer een tekst of switch gemakkelijk van en naar een Galaxy tablet. De Galaxy S24 Ultra met S Pen zorgt voor een ware boost in productiviteit. Galaxy Ecosystem Kom iedere dag efficiënt vooruit door snel te schakelen in het Galaxy ecosysteem. Hierin ervaar je slimme connectiviteit tussen al Samsung devices die je naar eigen wens kunt instellen. De Galaxy S24 Series en andere devices werken naadloos samen via de SmartThings app. Schakel gemakkelijk van het ene op het andere device en ga door waar je mee bezig was, bijvoorbeeld van je smartphone naar je tablet en andersom. Ook je Galaxy Buds werken mee in het ecosysteem. Zo geven ze je een seintje wanneer je gebeld wordt, tijdens het kijken van een video op de tablet. Je neemt met een tik op, de Buds switchen na je gesprek automatisch terug naar je tablet zodat je weer verder kunt kijken. #ConnectToDoTheSmartThings! Smart Switch Ga zo snel mogelijk aan de slag met de gloednieuwe Galaxy S24 Series door gebruik te maken van de handige Smart Switch app. Foto’s, video’s, apps, notities, contactpersonen en instellingen zullen automatisch overgezet worden, ook als je van een ander besturingssysteem overstapt. Wanneer je van iOS naar Android switcht, zet Smart Switch gemakkelijk alles over van je oude device naar je nieuwe Galaxy S24 device. Je kunt de app downloaden via de Galaxy Store of Google Play Store en verbindt beide smartphones draadloos, via de laptop of met een kabel. Zo maak je de nieuwe Galaxy S24 Series snel klaar voor gebruik. Genoeg opslag Met de vele opslagmogelijkheden is er een geschikt device voor iedereen uit de Galaxy S24 Series. Zo heeft de Galaxy S24 een opslagcapaciteit tot 256 GB, de S24+ tot 512 GB en de Ultra tot maar liefst 1 TB. Zo kun je zorgeloos downloaden, gamen, fotograferen en video’s maken in topkwaliteit. Heb je nog vragen over de Samsung Galaxy S24 Series? Stel ze hieronder. We helpen je graag verder!
Demi van Odido
Moderator
Multi Gb snelheden beschikbaar bij Odido
We vinden dat Glasvezel er voor iedereen moet zijn. Daarom bieden we Glasvezel aan op zoveel mogelijk adressen in Nederland. Bij ons krijg je nu het snelste stabiele glasvezelinternet tot wel 8 Gbit/s. Up-en downloaden op z’n allersnelst. Met onze internetbundels kan je alle kanten op. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Het kan ook zo. Goed nieuws! Vanaf vandaag kan je bij Odido kiezen voor snel, sneller of snelst. We breiden ons aanbod op Glasvezel namelijk uit met twee nieuwe snelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s. Dat betekent niet alleen nog meer keuze tussen internetbundels. De nieuwe snelheden zorgen ook voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit. Kies de snelheid die bij je past. Met onze verschillende snelheden kan je alle kanten op. Net wat je wil. De hoogste snelheid is tot wel 8 Gbit/s. Dat geldt voor downloaden én uploaden. Perfect voor thuiskantoren, cloudwerkers en dataslurpers. Hoeft het niet zó snel? Met 2 Gbit/s of 1 Gbit/s kan je ook uitstekend video’s kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijk. In haarscherpe 4k of 8k. Ontdek wat er kan op jouw adres en kies de snelheid die bij je past. Ontdek onze internetsnelheden Internet 100 Voor als je alleen bent of met zijn 2’en. Kijk tv, stream Netflix of Spotify en check ondertussen je e-mail op je telefoon. Internet 400 Voor als je met meer mensen bent, die tegelijk online wil: moeiteloos internetten, streamen en downloaden op meerdere apparaten. Internet 1 Gbit/s Voor gezinnen en gemiddelde thuiswerkers: video's op meerdere apparaten tegelijk in hoge resolutie streamen en downloaden, terwijl je online zit te gamen. Internet 2 Gbit/s Voor gezinnen en veeleisende thuiswerkers: video’s kijken en online gamen op meerdere apparaten tegelijk, in 4k en zelfs 8k. Supersnelle verbinding met de cloud. Internet 8 Gbit/s Voor thuiskantoren en snelheidsduivels. Je kan ook heel grote bestanden vloeiend uitwisselen met de cloud. En moeiteloos buiten de deur verbinden met je thuisserver. Hier lees je meer over onze nieuwe snelheden: Gigabit-internet: klaar voor de toekomst | Odido. Benieuwd welke snelheid er voor jou beschikbaar is en de prijzen? Doe dan de postcodecheck op onze website. Heb je al een abonnement? Ga dan naar Mijn Odido of de Mijn Odido app. Je kunt hier gelijk je snelheid wijzigen mits het beschikbaar is! Meer informatie over het nieuwe T-75 modem voor bij de 8 Gbit/s snelheid, vind je in dit topic: Zyxel T-75: hoe werkt het? | Odido community. FAQ Wat zijn de nieuwe glasvezelsnelheden die Odido aanbiedt? Odido biedt nu glasvezelsnelheden van 2 Gbit/s en 8 Gbit/s aan. Vanaf wanneer zijn deze snelheden beschikbaar? Vanaf 28 november 2023 In welke gebieden zijn de nieuwe snelheden beschikbaar? Odido is de grootste aanbieder van 100% glasvezelinternet in Nederland en kan de nieuwe snelheden bieden aan meer dan de helft van de gebieden waar wij nu al glasvezel leveren. Benieuwd of de snelheden in jouw omgeving worden aangeboden? Doe de postcodecheck. De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn. Wat is het verschil tussen de twee snelheden? We vinden dat klanten van Odido altijd toegang moeten hebben tot de nieuwste technologische innovaties. Door de nieuwe snelheden aan ons glasvezel aanbod toe te voegen, hebben onze klanten nu keuze uit 5 verschillende internetbundels; van 100 Mbit/s tot wel 8 Gbit/s. Het is aan de klant om te kiezen wat het beste bij hun thuis situatie past. De nieuwe snelheden zorgen voor een grotere bandbreedte met meer capaciteit en stabiliteit; wat uiteindelijk leidt tot een nog betere netwerkervaring. 2 Gbit/s is uitermate geschikt voor video's kijken en gamen op meerdere apparaten tegelijkertijd in de hoogste 4k en 8k resoluties. Het abonnement met de hoogste snelheid van Nederland (8 Gbit/s) is uitermate geschikt gebruikers met een grote behoefte aan data. Bijvoorbeeld grote huishoudens, gebruikers met een grote behoefte aan een snelle verbinding met clouddiensten of een naadloze verbinding met een thuisserver. Bij hoeveel Nederlandse huishoudens zijn deze nieuwe snelheden beschikbaar? De nieuwe snelheden Odido zullen beschikbaar zijn in de gebieden waar we samenwerken met Open Dutch Fiber, E-Fiber en Primevest en grote delen van het KPN netwerk. Waar we glasvezelinternet aanbieden over het netwerk van Delta Fiber zal alleen de 2 Gbit/s internetbundel te bestellen zijn. Ik wil graag de 8 Gbit/s bundel, maar op mijn postcode kan ik maar tot 1 Gbit/s bestellen. Hoe kan dat? Onze nieuwe internetsnelheden zijn op veel glasvezelnetwerken beschikbaar. Maar niet op alle. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres. Wanneer kan ik ook 2 Gbit/s of 8 Gbit/s bestellen op mijn adres? We werken er hard aan om onze nieuwe snelheden op Glasvezel op zoveel mogelijk adressen beschikbaar te maken. Er zijn in Nederland verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op deze netwerken kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor een betaalbare prijs aan onze klanten aanbieden. Een bekende uit Eindhoven heeft 2 Gbit/s voor € 60 besteld. Als ik de postcodecheck doe, dan zie ik een prijs van € 65. Klopt dat wel? Dit zou kunnen. Er zijn in Nederland verschillende glasvezelnetwerken van verschillende netwerkbeheerders. Een aantal netwerkbeheerders hanteren hogere inkooptarieven, die we genoodzaakt zijn door te belasten aan de klant. Op dit moment kunnen we deze snelheden daarom nog niet voor de prijs aanbieden die we zouden willen. Met de postcodecheck kan je zien welke snelheid, welk aanbod en welke abonnementsprijs je op dit moment kan krijgen op je adres. Wat zijn de kosten van deze abonnementen? Het internetpakket van 2 Gbit/s is beschikbaar vanaf € 60. De 8 Gbit/s kost € 85 per maand. Deze bedragen zijn exclusief Klantvoordeel. Ik heb nog een korting lopen van toen ik net klant bij jullie werd. Blijf ik wel deze korting houden als ik mijn snelheid verhoog? Als de nieuwe snelheden beschikbaar zijn op je adres, dan kun je de snelheid na activatie aanpassen in Mijn Odido. De korting geldt op alle abonnementen tot en met 2 Gbit/s. Stel je de snelheid bij naar 8 Gbit/s, dan komt je korting op het internet direct te vervallen voor de resterende periode van de actieperiode.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen