Skip to main content
Sticky

Bellen Buitenland bundels

• October 3, 2025
  • 0 reacties
  • 76 Bekeken
Bellen Buitenland bundels
Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Blijf in contact met familie en vrienden, zonder hoge belkosten.

Bel je regelmatig vanuit Nederland naar het buitenland? Goed nieuws, dat kan extra voordelig met onze Bellen Buitenland bundels. Of je nu wilt bijkletsen met je tante in Marokko of wilt vragen hoe het gaat met de Eurotrip van je beste vriend. Met onze belbundels voorkom je hoge belkosten. Wel zo handig.

Geïnteresseerd? Bel extra voordelig vanuit Nederland naar het buitenland met onze internationale belbundels.

Read in English on Odido.nl →

Bellen EU + VS

• Onbeperkt Bellen vanuit Nederland naar de EU + VS.
  • € 1,50/mnd

Activeer in Mijn Odido →

Bestel bij een abonnement →

Bellen Wereld

• Onbeperkt Bellen vanuit Nederland naar de EU + VS.
  • € 5/mnd
  • Eerste 30 min tegoed naar alle andere zones.
  • Na 30 minuten betaal je vanaf € 0,05 per minuut inclusief btw.

Activeer in Mijn Odido →

Bestel bij een abonnement → 

Beltarieven met onze Bellen Wereld bundel.

Bellen vanuit Nederland naar veel landen wereldwijd is extra voordelig met de Bellen Wereld bundel. Zo bel je onbeperkt naar landen in de EU + VS. En krijg je de eerste 30 minuten tegoed naar alle andere landen. Daarna betaal je een extra voordelig tarief, al vanaf € 0,05 per minuut. Zo wordt bellen vanuit Nederland naar vrienden en familie in landen in het buitenland nog veel leuker. 

Ga je zelf naar het buitenland?

Binnen de EU bel en internet je met je standaard bundel. Met onze Internet op Reis passen heb je internet buiten Europa voor een vaste prijs. Je weet dus precies waar je aan toe bent. En het is vaak een stuk voordeliger dan je denkt.

Veelgestelde vragen over Bellen Buitenland.

Voor wie zijn de Bellen Buitenland bundels beschikbaar?

De Buitenland Bellen bundels zijn beschikbaar voor alle mobiele klanten met een Hello en Hello Business abonnement.

Kan ik de Bellen Buitenland bundels ook zakelijk afsluiten?

Ja, dit kan zeker! Ga naar de zakelijke pagina.

Wat kosten de Bellen Buitenland bundels?

Staat in de prijslijst van je abonnement. Hier zie je tarieven die op dit moment gelden van de basisbundel en extra bundels.

Kan ik de Bellen Buitenland bundels ook voor 1 maand afsluiten?

Ja. Ook kan je de Bellen Buitenlands bundels maandelijks opzeggen in Mijn Odido.

Wat als ik vooral naar Turkije en Zwitserland bel?

Bel je vooral vaak naar Turkije en Zwitserland? In Unlimited Plus heb je al 120 min. naar Turkije & Zwitserland en in Premium/Snelst zelfs onbeperkt. Kies je voor Bellen Wereld in combinatie met Unlimited Premium/Snelst/Plus, dan vervallen deze minuten en krijg je 30 minuten die je naar Turkije, Zwitserland en veel andere landen kunt gebruiken.

In die specifieke gevallen kan het dus verstandiger te zijn om Unlimited Plus, Snelst of Premium te nemen en geen Bellen Wereld.

Waar kan ik de tarieven vinden per land als ik 1 van de Bellen Buitenland bundels heb?

Je kan de tarieven vinden in ons handige overzicht.

0 reacties

Geen reactie