Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
I have got my new phone order on Friday together with T-mobile sim card. I still have no service on my phone and I did not hear anything from your side. What should I do?
Ik heb een iphone pro max 13 in het goud besteld en nu is de vraag waneer me telefoon binnen komt
Wie heeft dit ook gehad ? Ik heb sinds 1.5/2 maanden t-mobile thuis. Ik was al bij T mobile met mijn mobiel Abonnement maar nu log ik in in de app en is mijn abonnement niet meer zichtbaar en kan ik hem ook niet koppelen aan mijn email adres. Iemand die dit ook heeft gehad ?
Het lukt me niet op de site te vinden waar ik mijn betaalgegevens kan wijzigen.
My order for my new phone was cancelled by T-Mobile delivery company (AMP) after 3 weeks. Now i am forced to reorder with T-Mobile and wait the full 6 weeks again. T-Mobile needs support to maintain the original delivery period. Why should i be impacted by AMP, i have no relationship with AMP.
Sinds 01:15u ben ik door mijn bundel heen, en kan niet via de app of website gb-aanvuller gebruiken. App is onderhoud aan de gang en op website ook. Voorheen kon je toch aanvullen via website ondanks onderhoud, nu gewoon niks. Inloggen op website gaat ook niet. Dan krijg je, zie screenshot, te zien. Wat is dit voor flauwekul. Ik zit nu met kb's te "internetten"
Allereerst: Ik ben niet bepaald een technisch wonder.Ik heb een wifi camera en die wil ik aansluiten om de Huawei B818-263 router. Het is een P2p camera. Alles werkt en ik kan thuis op mijn eigen wifi kijken naar de camera op mijn mobiel, maar als ik buiten mijn wifinetwerk ben maakt het geen verbinding met de camera. Ik heb al een paar topics gelezen maar dan raak ik het plot snel kwijt. Wie kan mij op een simpele manier helpen?
Goedemorgen,Afgelopen zondag abonnement verlengd en een nieuwe samsung S21 besteld en betaald echter nog steeds geen track en trace ontvangen van postnl of amt. Volgens mij betekend dit dat de telefoon dan nog niet eens is aangemeld bij de vervoerder om te versturen. Helaas konden medewerkers van t-mobile mij hiermee niet helpen en kreeg ik de indruk dat men weinig belang had bij een hernieuwd contract en mijn klandizie.
Hoelang ben ik al klant
Beste, Ik heb sinds 05/11 het multisim abbo geactiveerd en dacht dat alles goed werkte (kan met telefoon uit en wifi op watch uit bellen, “antenne” symbool is groen en heb 4 streepjes signaal sterkte).Tijdens een wandeling vandaag kwam Ik er achter dat hij de hele tijd aangaf dat er geen data verbinding was (wilde muziek streamen). Als ik dan naar “instellingen” “mobiel netwerk” ga zie ik t-mobile met een groene vink, status zegt echter “geen verbinding” terwijl ik wel kan bellen.Alle andere functies die een data verbinding vereisen (spotify, tuneIn etc.) geven aan dat er inderdaad geen (data)verbinding is.Ik zag ook wat screenshots van mensen die een foto hadden gemaakt van de watch app op de iPhone met een geactiveerde verbinding en daar stond allemaal data onder. Ik zie alleen het abonnement en verder niets. Het betreft een AW6 (cellular uiteraard) OS 8.1 en iPhone 12 Pro IOS 15.1.1 Iemand enig idee wat ik fout doe of hoe ik de data aan de gang krijg? Ik heb de watch al een keer ee
Beste,Zojuist pakte ik mijn telefoon op en moest ik de pincode van mijn simkaart (gewoon het normale scherm op mijn telefoon, niet een gekke website of iets dergelijks dus daar zit het hem niet in) invoeren. Ik weet niet precies waarom, ik dacht dat de telefoon misschien perongeluk in mijn zak een paar keer de foute pincode in heeft gevoerd. Voordat ik dit pincode wilde invoeren, starte ik eerst mijn telefoon opnieuw op om er zeker van te zijn dat er niks geks aan de hand was. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon moest ik zoals gewoonlijk mijn pincode weer invoeren. Het zou kunnen dat het niets te maken heeft met het volgende maar misschien is het relevant.Na het opnieuw opstarten zag ik iets vreemds, ik kreeg een waarschuwingssignaal te zien (op dezelfde manier als ik een nl-alert zou krijgen) met daarin een weeralarm van de Filipijnen. Toen ik er op klikte opende google met als zoekopdracht “Openbaar waarschuwingssignaal 1 wegens storm”. Nu weet ik dat er veel fraude met telef
Ik heb nu meedere x geprobeerd te verlengen en alles gaat goed tot dat ie me gegevens op wil halen en dat lukt steeds niet
Beste mensen,Ik heb een interessant probleem waar ik niet mee verder kom. Hopelijk hebben jullie nog ideëen, misschien dat T-mobile ook wat dingen kan nakijken.Ik woon in een huis waar de ontvangst van T-mobile, binnen, niet best is. Als ik al kan bellen, is het hakkelend, soms moet de tuindeur open voor een goede verbinding. Daarom was ik erg blij met de aankondiging van VoWiFi (voice-over-wifi).Zelf heb ik een Samsung Galaxy S20, mijn vrouw heeft een Galaxy S10. Mijn S20 is dual sim en heeft een simkaart van T-mobile (slot 1) en KPN (slot 2). De S10 heeft alleen een simkaart van T-mobile.VoWifi aangezet op mijn telefoon (S20), op beide simkaarten en werkt, twee icoontjes van een telefoonhoorntje met wifi-signaal erbij. Bij de S20 aangezet en daar werkt het ook.Nu komt het. Op de S10 blijft het gewoon werken. Op mijn S20 blijft sim 2 (KPN) ook gewoon werken. Sim 1 (T-mobile) stopt echter steevast na een periode van 5 tot 30 minuten. Ik krijg het dan ook niet meer aan door de instellin
Dag,ik heb sinds kort probleem dat WLAN call op mijn iphone 11 pro niet meer werkt, ik heb binnenshuis slechte gsm signaal, vandaar dat wlan call fijn is, de iphone werkte eerst prima met wlan call nu is het stukje text links bovenin dat wlan zegt ook weg, de iphone is up to date en ik heb al van alles gerest router wifi en op iphone wifi opnieuw verbinden en wlan call aan/uitgezet,werkt allemaal niet, meer mensen dit probleem?mvgdave
Goedemiddag, Inmiddels ben ik al heel wat jaren vaste klant van T-mobile. Nu wil ik graag een nieuwe telefoon (en abonnement). Ik zou graag een iPhone 13pro aanschaffen, maar ontdek nu dat er geen voordeel is voor mensen die al jaren klant zijn? Ik heb sinds een tijd ook t-mobile voor thuis, dat levert mij wel voordeel op. Maar, mijn vriend en ik gaan in april samenwonen. Als t-mobile voor thuis dan zou stoppen kan ik dus net zo goed helemaal over gaan naar een andere provider omdat ik toch geen korting krijg? Lijkt mij niet gunstig voor de klant-binding?
Twee weken geleden heb ik met Black Friday de Samsung Galaxy S21 besteld. Hier is de bezorger afgelopen zondag voor gekomen. De bezorger mocht het pakketje alleen niet afgeven, omdat mijn aanhef in MyT-Mobile als mevrouw stond aangegeven in plaats van meneer. (Inmiddels wel veranderd) Diezelfde dag kreeg ik een mail van de AMP groep dat mijn bestelling wordt geannuleerd. (wat blijkbaar niet de bedoeling was) Op de FAQ van T-Mobile staat echter dat ik in zo’n situatie binnen 24 uur een belletje hoor te ontvangen van een T-Mobile medewerker die samen met mij een nieuwe bezorgafspraak inplant. (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling → “De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?”) Twee dagen later nog geen belletje gekregen. Zo net heb ik met twee T-Mobile medewerkers gesproken, waarvan de eerste mij vertelde dat er niks meer aan te doen is en de tweede mij vertelde om een klacht in te dienen.Ongeveer zes dagen voordat ik mijn bestelling plaatste
Hallo T-Mobile, Na lange tijd heb ik een nieuwe telefoon gekocht en ik kom er nu achter dat daar een nano sim in moet. Maar ik heb nog zo’n mooie oude oranje simkaart waar Orange op staat en die alleen het normale formaat kent. Volgens de informatie in mijn account zou het een 3-in-1 simkaart zijn, maar in de tijd van Orange bestonden er nog helemaal geen nano sims. Her en der op het forum kom ik tegen dat oude simkaarten kosteloos vervangen worden voor exemplaren die meer bij de tijd zijn. Graag zou ik zo’n nieuwe simkaart kosteloos ontvangen. Met vriendelijke groet, K33s
Hallo, ik gebruik al ruim een jaar mijn mobiel abonnement voor een internetaansluiting via een Huawei E3372 dongle op een Fritzbox 7360 V2 modem. Vandaag werkt het opeens niet meer, het modem heeft geen internet. Andere lampjes branden wel, het lampje van de dongle ook. Modem en dongle herstarten helpt niet. Sim is niet geblokkeerd. Bij test van de dongle op een laptop heb ik ook geen intenet. Ik word automatisch naar de t-mobile.nl site geleid maar andere websites kan ik niet bereiken. Wat te doen?
Dear T-Mobile,I lost my phone on trip in Vietnam. I bought a new phone IPhone 13 pro max yesterday, blocked my old esim and bought a new one. I have been calling with the helpdesk which activated my simcard but I am getting ‘no service’ even though this worked before. I can't login on anything anymore because 2fa authentication is connected to my phone number. This is causing a lot of issues for me and I am getting desperate. I see other people with similar issues on this forum, could you please help me out. Thank you,
Vandaag ontving ik een email met als onderwerp "We hebben een tip voor jou" van T-Mobile. In deze mail werd een significante upgrade van internet (van 1GB naar 10GB, exclusief 2GB klantvoordeel) en bellen (van 120 minuten naar onbeperkt) aangeboden. Hierbij werd aangegeven dat de prijs slechts 1,49 per maand hoger zou zijn. Nu gebruik ik meestal riant minder dan wat ik als bundel had, maar voor zo'n klein extra bedragje vond ik de extra vrijheid en zekerheid wel fijn. Vervolgens blijkt mijn maandelijkse prijs echter van 24,- naar 34,49 te zijn gestegen, 9,49 i.p.v. 1,49 dus! Het lijkt me duidelijk dat dit bijzonder misleidend is. In de mail en op de bevestigingspagina wordt geen totale prijs genoemd, maar er wordt wel geïnsinueerd dat het een actie betreft. Ik vind dit echt niet kunnen en ik vind het heel irritant dat ik de wijziging niet direct terug kan draaien (ik mag pas volgende maand mijn pakket weer aanpassen). Trouwens, ik vind het ook super klantonvriendelijk dat ik alleen v
Er wordt op meerdere plekken op de website verwezen naar een pagina die ondertussen al minstens een week niet werkt, namelijk de ‘status van je bestelling’ pagina.https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus Er staat dat deze ‘op dit moment in onderhoud’ is. Hoe lang gaat dat duren?
The mail system. an-meijer@outlook.com :hostOutlook - com. Olc. Protection. Outlook. Com(104.47.55.33)said :550 5.7.1Unfortunately, messages from (37.143.82.179)weren't sent. Please contact your internet service provider since part of their network is on our block list (S3150)You can also refer your provider tohttp://mail. live. com /mail /troubleshooting. aspx#errors. (MW2NAM10FT011. eop-nam 10. prod. protection. outlook. com) in replay to mail from command. Haal alstublieft dit adres van de block.
Hallo, ik had een vraag over mijn abonnement. Na dat mijn abonnement met telefoon is afgelopen, is het verlengd naar een Sim only. Nou kreeg ik toen te horen dat ik iedere maand zou kunnen overstappen, maar dit vind ik nu nergens terug online. Ik zou binnenkort dus graag willen overstappen naar tele-2, omdat mij door een medewerker is verteld dat dit gewoon zou kunnen. Klopt dit? Ik kan ook mijn contract niet terug vinden met de voorwaarden
Het lukt mij niet om Deezer te activeren. Het zit wel in mijn bundel. Eerst kreeg ik nog een sms na activatie bij Deezer, die instructie heb ik opgevolgd en vervolgens ingelogd, maar dat hielp niet. Nu krijg ik bij invoer 06 nummer geen Sms meer.
Mijn data only sim kaart (097) is al een paar keer stuk gegaan in mijn ZTE router met externe antenne. Ik heb dan nieuwe sim kaart gekregen, maar na een tijdje gaat de kaart opnieuw stuk. Dit begrijp ik niet. Hoe kan dit en wat is er aan te doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.