Ik wilde iemand bellen en toen kreeg ik het volgende bericht te horen: dit is een bericht van tmobile service, je aansluiting is geblokkeerd voor uitgaande diensten.
ik kan dus niet internetten en bellen en ik weet de reden er van niet. Ik zie ook geen betaalachterstand
Hallo
Ben je in NL en heb je een betaalregeling?
Heb je ook gekeken bij de geblokkeerde diensten in je account?
Betaling
Ik heb een betalingsachterstand, hoe kan ik een blokkade voorkomen?
Om een blokkade te voorkomen vragen we je om zo snel mogelijk te betalen. Dit kan online, in My T-Mobile via iDEAL. Kun je het (volledige) bedrag nu niet betalen? Dan is een betalingsregeling of uitstel van betaling misschien een oplossing. Is je nummer geblokkeerd en heb je betaald? Dan wordt de blokkade binnen een uur opgeheven.
Ik heb al een keer opnieuw gestart en ik heb ook de geblokkeerde diensten gecheckt maar ik kan niks vinden
En ik ben Nederland en ik heb geen betaalregeling
Beste
Zodra de moderators er zijn kunnen ze je verder helpen en kijken wat er mis is.
Ben je in de de mogelijkheid om je simkaart te testen in een andere telefoon en andersom?
Dan weten de moderators morgen gelijk of je Sim of telefoon misschien stuk is.
Hi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.