Skip to main content
10000 Topics
Glasvezel is niet te bestellen in "Mijn Odido"
Onlangs is hier glasvezelkabel gelegd door Odido en zijn ook de aansluitingen naar de woningen getrokken, die deze aansluiting wilde hebben, wij hadden ook aangegeven om deze graag te willen hebben, daar wij ook Odido hebben voor internet en telefoon. De monteurs die buiten bezig waren zijn er toen mee opgehouden, zonder bij mij, op 3 hoog in een appartement, de aansluiting te realiseren, terwijl ik deze glasvezelaansluiting wel wil hebben van Odido en ook had aangegeven om deze gratis te laten plaatsen/monteren. Nu staat er in “Mijn Odido” bij mijn abonnement dat ik Glasvezel kan bestellen, omdat deze beschikbaar is op mijn adres. Ik heb het geprobeerd om te bestellen, maar het lukt gewoonweg niet, ik kan daar bij het bestellen de beschikbare verbindingen niet zien, dus ook niet uitkiezen. Wel kan ik de gewenst aansluitdatum invullen, maar als ik het dan wil verzenden werkt de verzendknop gewoonweg niet. Ik heb over bovenstaande contact gezocht, middels de telefoon met de klantenservice, maar de dame aan de lijn keek even mee en zei dat ik geduldig moet afwachten, wanneer ik hier wel op de site de glasvezel kan bestellen… Nou, ik ben inmiddels een poosje verder en het lukt nog steeds niet… Ik denk dat dit domweg komt omdat ik hier binnen geen glasvezelaansluiting heb zitten van Odido, maar is buiten mijn schuld om niet aangesloten, de monteurs waren ineens met de noorderzon vertrokken, zonder mij te verwittigen, terwijl ik wel had aangegeven om een aansluiting te plaatsen. Kortom, ik hoop dat een moderator mij kan helpen, om deze glasvezelaansluiting toch nog te realiseren, zodat ik mijn internetaansluiting om kan laten zetten naar Glasvezel. De kabels lopen al naar boven alleen moet hij dan op de 3e etage wel bij mij naar binnen getrokken worden. Ik zit trouwens ook nog aan een 2 jarig contract vast, bij Odido, nl. vanaf maart 2025 t/m maart 2027, deze had ik gerealiseerd omdat ik voorheen jaren bij Tele2 zat, maar deze gaf aan te gaan stoppen en mij adviseerde over te stappen naar Odido, wat ik toen gedaan hebt, omdat ik altijd reuze tevreden was over hen en dat ik dat ook over Odido zou gaan worden… , nou.. deze eerste ervaring vind ik nou bepaald niet zo'n goede start.., jammer... Alvast vriendelijk dank voor eventuele raad en/of hulp in bovenstaande. Ruud Koet Leiden
@ odido kan iemand mijn 2fa verwijderen
(sorry voor de dubbelle post had hem geplaats bij Mijn Odido bij een Mobiel abonnement, wat ik dus niet heb) met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app. odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer. eerst website geraadpleegd IZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt) shop zegt kunnen we niet, bel helpdesk ik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel. Thuis naar de shop in Haarlem, shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet. ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig. dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden) onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,. uiteindelijk iemand die zegt te kunnen helpen en de 2FA verwijdert, yesss denk ik. meneer over een kwartier of halfuur kunt u weer inloggen met uw wachtwoord. top denk ik dus ga naar huis. thuis inloggen….., wordt weer om code gevraagd, denk misschien nog ff wachten, uurtje later….kan nog niet inloggen. helpdesk weer gebeld, blijkbaar maken ze daar ook geen aantekeningen want kunnen niet zien wat andere medewerkers hebben gedaan. stuurt een bericht naar andere medewerkers die mij dan zo terug zou bellen je raad het al …….., zit nu nog te wachten en zo hebben we een mooi voorbeeld van een kastje ...muurtje hoe moeilijk kan het zijn om een vinkje uit te zetten??? WIE KAN MIJ HELPEN
WiFi valt steeds weg met diverse apparaten
Goedemorgen, Bij mijn Klik&Klaar-modem valt de verbinding tussen diverse apparaten en het modem telkens weg. Twee iPhones met de nieuwste IOS 18.5 en mijn Denon AVR X1700H eveneens met de nieuwste firmware, verliezen de verbinding onregelmatig. De iPhones geven dan aan dat het wachtwoord niet klopt. Dat is zeker niet het probleem, we hebben zowel via de QR verbonden als door het lange wachtwoord in te voeren. De remedie is telkens het opnieuw opstarten van het modem, dan is de verbinding hersteld. Er is geen probleem met het mobiele netwerk of de internetsnelheid, het gaat puur om de WiFi-verbinding. Alle lampjes op het modem branden telkens en continu. Wat is verder al geprobeerd: Omruilen van het modem, dus een nieuw modem. Verplaatsten van het modem op diverse plekken bij een raam. Harde resets van het modem, door mijzelf en via de klantenservice op afstand. Hierna zou ik door een medewerker van de klantenservice worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd en het probleem blijft zich voordoen.Ik heb de nieuwste firmware b17 waarover ik lees dat dit probleem zou moeten zijn opgelost. Helaas is dat bij mij dus niet het geval. In de app zie ik nu vier verbonden apparaten en via HEOS kan ik mijn Denon vinden en muziek afspelen via Airplay. In de app staat ook ‘Alles ziet er goed uit'. Het is dus geen verbindingsprobleem dat zich altijd voordoet, het gaat erom dat de apparaten de verbinding verliezen en dat het modem dan opnieuw opgestart moet worden.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen