Skip to main content
10000 Topics
Laatste poging Zyxel T-56 ping spikes
Ping spikes, packet loss, jitter. Sinds de overstap van een simpele Ziggo lijn naar glasvezel, heb ik nog geen dag fatsoenlijk kunnen gamen. Allerlei tests (ping, packet loss, weet ik het wat) doorsturen, tal van telefoontjes, monteurs van Gideon die aangeven "zeg maar dat je van je abonnement af wil"... het is een schande dat jullie tig klanten deze stappen laten doorlopen. Deze hele conmunity staat vol met hetzelfde probleem, met één en dezelfde modem. Mensen die op eigen kosten en initiatief een andere modem kopen, zijn direct van hun problemen af. Maar wat doen jullie? Klanten keer op keer uren zelf allemaal bullshit laten doen, terwijl je allang weet wat het probleem is en het niet op te lossen is zonder de hardware te vervangen. Ik bestel een dienst, een hele simpele, die deugdelijk geleverd en geïnstalleerd moet worden. Als dat niet zo blijkt te zijn, moet je niet de klant aan het werk zetten, maar moet je de shit als leverancier zelf oplossen. Alsof je een paar schoenen koopt die na 1 dag scheuren en je zegt "doe eens microscopisch onderzoek naar de belijming van de naad en koop even wat lijm om het zelf te plakken". Gekkenwerk. Het leek even opgelost toen ik overstapte naar een ander spel, maar het was ijdele hoop. Ik eis nu een oplossing. Prima als ik een Fritzbox moet kopen, maar dan op jullie kosten. Ik ga geen enkel eigen onderzoek zoek meer doen, wetende dat deze community he-le-maal volstaat met hetzelfde probleem en deze geen enkele keer opgelost is. Het is een schande dat dit kan bij zo'n bedrijf. Waarschijnlijk wint de simpele consument het nooit van zo'n bedrijf, maar als dit niet snel opgelost wordt, ga ik toch m'n best doen. Jullie kunnen mijn dossier opzoeken. Wat er ook als laatste update staat, er is nog niks verbeterd.
T-56 modem valt steeds uit en internet valt weg
Ik heb op woensdag 14 mei een glasvezel aansluiting gekregen. De monteur had hier alles vrij snel geïnstalleerd, alles leek op dat moment te werken: modem, wifi, bekabeld internet en tv (via kabel en mediabox). Maar al net nadat hij weg was, begonnen de problemen. Modem valt op willekeurige momenten volledig uit. Geen enkel lampje brandt dan meer. Dit gebeurt soms na 10 minuten, soms na een uur. 's Ochtends doet het modem sowieso niks, hij valt elke nacht uit. En als ik terug kom van werk rond etenstijd ligt hij er ook altijd uit. Een ochtend of dag thuis werken of een avond tv kijken lukt niet, omdat constant het modem en daarmee ons internet, zowel via utp als via wifi, wegvalt. Modem aan/uit zetten, soms meerdere keren achter elkaar, helpt. Dan herstart hij ontzettend traag maar dan komt er uiteindelijk wel weer leven in en heb ik voor een korte tijd internet. Modem resetten, ONT aan/uit zetten en resetten werkt niet. We hebben nu een onwerkbare situatie thuis met praktisch niet werkend internet en tv. Had ik dit geweten, had ik nooit aangegeven dat de aansluiting door de monteur goed was gegaan. Maar toen leek het voor even gewoon te werken. Nu maken we vooral hoge kosten met onze mobiele data (via Ben), en kunnen we thuis niks. Ik zie veel problemen met het t-56 modem. Dan weten jullie hopelijk ook wel een effectieve oplossing om dit zsm effectief te verhelpen? En kunnen jullie mijn 14 dagen herroepingsrecht laten ingaan vanaf het moment dat hier allemaal echt werkt? Dank!

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen