Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe router aanvragen

• 13 augustus 2024
  • 11 reacties
  • 189 Bekeken

Ik zou graag de T-50 router willen inruilen voor de T-56 router. Op 20.05.2024 ging mijn abonnement het vijfde jaar in. Daarom wil ik bij deze, de router T-56 willen aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Walfrido Simileer, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd, de T-50 hoeven we ook niet meer retour dus die kun je in de kast laten staan of inleveren bij een recyclepunt. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hi @Walfrido Simileer, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd, de T-50 hoeven we ook niet meer retour dus die kun je in de kast laten staan of inleveren bij een recyclepunt. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!

• is een nieuwe Poster
  • 16 september 2024

Hi @Tommie van Odido,

Graag zou ik ook een nieuwe router (T-56) willen aanvragen (vervanger van de T50).

Dit ivm met nieuwe apparatuur dat geschikt is voor wifi 6.

Hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Tom

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hi @Tom040, welkom op onze Community! 

Door een tekort aan voorraad kan ik op dit moment geen T-56 opsturen, wel een T-54. Je kunt ook wachten tot de voorraad weer in orde is, dan kan ik je meteen de T-56 opsturen. Kan je mij laten weten wat je zou willen?

• is een nieuwe Poster
  • 16 september 2024

Hi @Tommie van Odido,

Bedankt voor de snelle reactie.

Graag wacht ik dan tot de T-56 weer op voorraad is. Heb je enig idee waneer dit is?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dat durf ik op dit moment nog niet te zeggen @Tom040, daar is nog geen duidelijkheid over. Ik hoop snel! 

• is een nieuwe Poster
  • 29 januari 2025

Hi ​@Tommie van Odido 

Ik vroeg me af of er al een update is over de voorraad van de T-56 router. Is er al meer duidelijkheid over wanneer deze weer beschikbaar zal zijn?

Daarnaast ben ik ook benieuwd of je weet wanneer er een router met Wifi 7 beschikbaar zal komen.

Alvast bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Tom

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Tom040 Goed dat je dit nogmaals aankaart. Ik help je graag aan een nieuw modem! 

Ik heb het oude model gelijk voor je omgeruild naar de T-56. Je ontvangt hierover een e-mail en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. Ik wens je er alvast veel plezier van! 

Betreft jouw vraag over een modem wat beschikt over wifi 7, hier durf ik vooralsnog geen antwoord op te geven. Voor zover ik weet is hier nog niks over bekent. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

• is een nieuwe Poster
  • 30 januari 2025

Hi Teresa,

Dank je wel voor je snelle reactie en voor de omruiling naar de T-56! Ik waardeer je hulp enorm.

Wat betreft de Wifi 7 router, begrijp ik dat er momenteel nog geen informatie beschikbaar is. Ik zal het in de gaten houden.

Nogmaals bedankt voor je uitstekende service!

Met vriendelijke groet,

Tom

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Uiteraard heel graag gedaan! 😀 ​@Tom040 

Je weet mij te vinden als ik iets voor je kan doen. Ik sta altijd paraat!

• is een nieuwe Poster
  • 6 maart 2025

Goedemiddag,

Ik heb onlangs mijn verbinding snelheid verhoogd en om hier optimaal van gebruik te maken zou ik graag mijn oude T-50 router omwisselen voor de T-56. Is dit mogelijk?

Ik hoor uiteraard graag.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Laurens87 Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic waar je ook hebt gepost. Ik regel de modemwissel graag voor je! Spreek ik je daar verder?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen